Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Ik heb er lang over nagedacht,maar ik kan geen vervloeking of straf bedenken die goed genoeg zou zijn voor jou. Gewoonweg niet, ik ken veel straffen die in de koran staan, en in de hadith maar al die straffen zijn bij verren niet erg genoeg. Ik hoop alleen heel diep dat Allah swt ondenkbare nachtmerries heeft voor personen als jou.Je hebt nu dan ook je echte ware aard laten zien, je echte true nature. Ik heb altijd al gedacht dat je zon persoon was, maar ik kon het alleen niet bevestigen.
Ik ben ook heel blij dat ik in het dagelijks leven geen personen tegenkom die uitspraken zoals die van jou maken, want dat zou voor beide partijen heel erg fout aflopen.Zeker gezien de hoogste wet die van Allah is, en de wetten van de mens niks voorstellen. Het feit dat de meeste reacties je grotendeels gelijk geven zegt ook alweer genoeg over dit board

Ik vind het best wel sexy dat je soms aan mij denkt. Ik denk ook soms aan u.

Maar even serieus en dit geldt voor iedereen:
Topic was duidelijk bedoelt voor de fun, anders had ik het bij 'politiek of religie' gezet of alleszinds zeker niet hier. Ik denk dat degenen die vaak m'n posts gelezen hebben weten dat ik zo weinig mogelijk probeer te veralgemenen (en zeker als het over dit soort onderwerpen gaan die gevoelig liggen) en dat ik niemand de dood zou wensen.
Hoewel het veralgemenend is, vind ik 1 ding wel merkwaardig. De 4 grote moslims die het hardst roepen op deze forum (spiertje16, noob, transcorex en nog ene (?)) vertonen allemaal dezelfde attidudes zoals gaybashing, Joden/amerikanen in het algemeen 'haten', conspiracy theories, ...
Zelfde gedrag is in grote mate aanwezig in marokko community. Je kan gewoonweg niet in een "moslim"fora stappen zonder te stuiten aan 'wazige' info.
En dat wilt toch iets zeggen of niet ? Net zoals er op dbb veel anti-moslim info is, dat ook wel iets zegt over het volk dat hier rondloopt.
Eigenlijk, van alle moslims, heb jij geen recht om boos te reageren. Mijn welgemeende excuses als het iemand in de verkeerde keelgat is geschoten ondanks gepost in het gare hanenhok, maar ik benadruk dat ik me zeker niet excuseer bij u. Jij bent het verderfelijke bijproduct van religie.