XXL Nutrition

'Syndroom van Moslim'

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb er lang over nagedacht,maar ik kan geen vervloeking of straf bedenken die goed genoeg zou zijn voor jou. Gewoonweg niet, ik ken veel straffen die in de koran staan, en in de hadith maar al die straffen zijn bij verren niet erg genoeg. Ik hoop alleen heel diep dat Allah swt ondenkbare nachtmerries heeft voor personen als jou.Je hebt nu dan ook je echte ware aard laten zien, je echte true nature. Ik heb altijd al gedacht dat je zon persoon was, maar ik kon het alleen niet bevestigen.

Ik ben ook heel blij dat ik in het dagelijks leven geen personen tegenkom die uitspraken zoals die van jou maken, want dat zou voor beide partijen heel erg fout aflopen.Zeker gezien de hoogste wet die van Allah is, en de wetten van de mens niks voorstellen. Het feit dat de meeste reacties je grotendeels gelijk geven zegt ook alweer genoeg over dit board

:roflol:
Ik vind het best wel sexy dat je soms aan mij denkt. Ik denk ook soms aan u.:o

Maar even serieus en dit geldt voor iedereen:
Topic was duidelijk bedoelt voor de fun, anders had ik het bij 'politiek of religie' gezet of alleszinds zeker niet hier. Ik denk dat degenen die vaak m'n posts gelezen hebben weten dat ik zo weinig mogelijk probeer te veralgemenen (en zeker als het over dit soort onderwerpen gaan die gevoelig liggen) en dat ik niemand de dood zou wensen.
Hoewel het veralgemenend is, vind ik 1 ding wel merkwaardig. De 4 grote moslims die het hardst roepen op deze forum (spiertje16, noob, transcorex en nog ene (?)) vertonen allemaal dezelfde attidudes zoals gaybashing, Joden/amerikanen in het algemeen 'haten', conspiracy theories, ...
Zelfde gedrag is in grote mate aanwezig in marokko community. Je kan gewoonweg niet in een "moslim"fora stappen zonder te stuiten aan 'wazige' info.
En dat wilt toch iets zeggen of niet ? Net zoals er op dbb veel anti-moslim info is, dat ook wel iets zegt over het volk dat hier rondloopt.

Eigenlijk, van alle moslims, heb jij geen recht om boos te reageren. Mijn welgemeende excuses als het iemand in de verkeerde keelgat is geschoten ondanks gepost in het gare hanenhok, maar ik benadruk dat ik me zeker niet excuseer bij u. Jij bent het verderfelijke bijproduct van religie.

Zijn familie en vrienden zijn moslims, en waarschijnlijk zou het dat alleen maar fijn vinden nog ook als hij ze kwijt is. Dan kan hij lekker varkensvlees eten zonder zich daar druk over te maken.
En cyan noemt zich dan een turk, ha eerloze

Al van kinds af aan, ja zelfs toen ik moslim was, heb ik altijd in mezelf gehouden dat ik nimmer mijn eigen moeder/vader/broer kan vermoorden indien God dit zou vragen.
Ik ben er 100% zeker van dat er moslims rondlopen die dit wel zou doen. Ik heb je dit zelf ook ooit gevraagd en jij twijfelde zelfs nog. Jij zei iets in de trand van: ik heb de moed niet, maar ik wenste dat ik dat wel had. Nu ben je nog gedrevener dan voorheen. Wat is je antwoord nu eigenlijk ? Als allah je vraagt of je je eigen moeder zal vermoorden, zou je dat doen ?
En zeg niet:' god vraagt zoiets niet', want je weet wel hoe het offerschap ten stand kwam toch ?

Zit ik gister met een moslim en een hindoe in een restaurant te eten. Ik 'ezeltje-prikje' doen op de menu-kaart, maar de moslim moest 4x opnieuw 'prikken', omdat hij steeds een gerecht met varkensvlees had 'geprikt' en de hindoe 'prikte' tweemaal een gerecht met rundvlees.

Omg, mag je van god geen rund- of geen varkensvlees eten? :eek:

Al van kinds af aan, ja zelfs toen ik moslim was, heb ik altijd in mezelf gehouden dat ik nimmer mijn eigen moeder/vader/broer kan vermoorden indien God dit zou vragen.
Ik ben er 100% zeker van dat er moslims rondlopen die dit wel zou doen. Ik heb je dit zelf ook ooit gevraagd en jij twijfelde zelfs nog. Jij zei iets in de trand van: ik heb de moed niet, maar ik wenste dat ik dat wel had. Nu ben je nog gedrevener dan voorheen. Wat is je antwoord nu eigenlijk ? Als allah je vraagt of je je eigen moeder zal vermoorden, zou je dat doen ?
En zeg niet:' god vraagt zoiets niet', want je weet wel hoe het offerschap ten stand kwam toch ?

Als Allah swt zoiets van mij zou eisen, dan zou ik het doen.
Als Allah swt zich voor mij zou vertonen, of een van zijn engelen dan weet ik gewoon dat mijn moeder in een veel betere plek zal terechtkomen dan dit aardse leven als ik het doe.

Het leven is maar vergankelijk, eeuwige verlichting is dat waar het om draait, angs en liefde voor god, standvastigheid en moed voor de Almachtigste der almachstigen. Jij zou zoiets niet doen omdat jij altijd al kuffar bent geweest, alleen heeft dit zich nooit echt gemanifesteerd bij jou. En ik weet zeker dat elke andere WARE moslim hetzelfde zou doen, immers als notabene een engel voor je verschijnt, is dat al een verschrikkelijke grote privilege dan weet je dat je moeder naar een betere plek gaat voor tot in de eeuwigheid. Zo een kleine daad valt dan in het niet voor wat er haar te wachten staat.

Welke moslim zou dat niet doen, dat is waar we met zn allen als moslims naartoe werken, en als je dan zo een buitenkansje krijgt om je moeder eeuwige en hemelse verlichting te gunnen...
Dat noemen ze standvastigheid, een term waar jij niet bekend mee bent

Zit ik gister met een moslim en een hindoe in een restaurant te eten. Ik 'ezeltje-prikje' doen op de menu-kaart, maar de moslim moest 4x opnieuw 'prikken', omdat hij steeds een gerecht met varkensvlees had 'geprikt' en de hindoe 'prikte' tweemaal een gerecht met rundvlees.

Omg, mag je van god geen rund- of geen varkensvlees eten? :eek:

Varken is een goor smerig vuil beest, die harstikke onrein is.
En ik begrijp het wel als een hindoe uit religieuze overwegingen geen rundervlees eet, dat in tegenstelling tot hollanders die daar geen begrip voor kennen.

Zou jij je eigen moeder nken als ze kans krijgt tot eeuwige paradijs ?:roflol:

Antwoord daar maar eens op:roflol:

Als Allah swt zoiets van mij zou eisen, dan zou ik het doen.
Als Allah swt zich voor mij zou vertonen, of een van zijn engelen dan weet ik gewoon dat mijn moeder in een veel betere plek zal terechtkomen dan dit aardse leven als ik het doe.

Het leven is maar vergankelijk, eeuwige verlichting is dat waar het om draait, angs en liefde voor god, standvastigheid en moed voor de Almachtigste der almachstigen. Jij zou zoiets niet doen omdat jij altijd al kuffar bent geweest, alleen heeft dit zich nooit echt gemanifesteerd bij jou. En ik weet zeker dat elke andere WARE moslim hetzelfde zou doen, immers als notabene een engel voor je verschijnt, is dat al een verschrikkelijke grote privilege dan weet je dat je moeder naar een betere plek gaat voor tot in de eeuwigheid. Zo een kleine daad valt dan in het niet voor wat er haar te wachten staat.

Welke moslim zou dat niet doen, dat is waar we met zn allen als moslims naartoe werken, en als je dan zo een buitenkansje krijgt om je moeder eeuwige en hemelse verlichting te gunnen...
Dat noemen ze standvastigheid, een term waar jij niet bekend mee bent

Dit is echt ZIEK. Wat zei je ook alweer Tjok?

Duidelijk dus.

Wat een anti-moslim-shit eigenlijk allemaal op dit forum. Ik vraag me af wie er nou daadwerkelijk in 't echte leven ooit een probleem heeft gehad met een overtuigde moslim en geen puberaal jochie dat zichzelf graag wil bewijzen tegenover de rest van de groep.

Die gedachtengang van o.a. Spiertje, dát is nou precies een van de oorzaken van de 'anti-moslim-shit' op dit forum. :kots: :kots: :kots:

Varken is een goor smerig vuil beest, die harstikke onrein is.
En ik begrijp het wel als een hindoe uit religieuze overwegingen geen rundervlees eet, dat in tegenstelling tot hollanders die daar geen begrip voor kennen.

Je veralgemeniseerd..

maar ken jij er begrip voor dat Hollanders (je bedoelt toch niet-moslims?) varkensvlees eten?

Is het toch nog een leuk topic geworden :)

Jij bent minder waard dan een varken, en je weet wel denk ik hoe ik daar over denk

Valt die herhaling niet in het 'niet' misschien ? Is toch maar een kleine daad en ze krijgt eeuwige paradijs in return....

Neen, eigenlijk weet ik niet hoe je daarover denkt...
Laat maar gans DBB lezen hoe jij erover denkt.

Of je doet je ouders voor God ==> fruitcake
Of je keert God's gunst af ==> omg, spiertje geen 'treu' believer!!!

Moeilijk om daar op te antwoorden hé ?
Anders moet je maar deze vraag stellen aan je 'imam':roflol:
Haal misschien ook nog een camera bij, want ik wil zijn kop wel zien als je het over coïtus met je ouders hebt:D

Vandaar dat iedereen elkaar uitmoordt, en eerwraak enzo... Het is allemaal om elkaar een 'beter leven' te schenken. :thumbs:

Je veralgemeniseerd..

maar ken jij er begrip voor dat Hollanders (je bedoelt toch niet-moslims?) varkensvlees eten?

Hoe veralgemeniseer ik dan?
Ik zeg toch duidelijk voor in tegenstelling tot Hollanders die er GEEN begrip voor kennen?Als je er begrip voor hebt, dan val je daar toch niet onder
Mensen die varkensvlees eten, moeten doen wat ze niet laten kunnen
Niemand die ze zal tegenhouden het te eten

Valt die herhaling niet in het 'niet' misschien ? Is toch maar een kleine daad en ze krijgt eeuwige paradijs in return....

Neen, eigenlijk weet ik niet hoe je daarover denkt...
Laat maar gans DBB lezen hoe jij erover denkt.

Of je doet je ouders voor God ==> fruitcake
Of je keert God's gunst af ==> omg, spiertje geen 'treu' believer!!!

Moeilijk om daar op te antwoorden hé ?

Nee komt erop neer dat jij een vuile smeerlap bent die door middel van allerlei dogmatische bullshit vragen wat probeert te ontlokken.Net zoals de shaytaan dat probeert, maarja jij bent dan ook niet veel beter gezien je recente kruistocht tegen de moslims toch?

Nee komt erop neer dat jij een vuile smeerlap bent die door middel van allerlei dogamtische bullshit vragen wat probeert te ontlokken.Net zoals de shaytaan dat probeert, maarja jij bent dan ook niet veel beter gezien je recente kruistocht tegen de moslims toch?

Hoezo dogmatische bullshit vragen ?
Op de ene vraag kan je antwoorden en het gaat toevallig over moord.
Op de andere vraag kan je niet antwoorden en het gaat toevallig over coïtus.

Op zich is de vraag identiek hetzelfde, dus kom aub niet af met onzin en antwoord erop spiertje! Het is altijd hetzelfde met u. Net wanneer jij in het nauw gedreven wordt en niets meer zinnigs te zeggen hebt, loop je weg.

Ik stel het zo. Als je niet antwoord op mijn vraag, dan neem ik aan dat je je ouders niet zou nken (wat ik overigens zeer positief vindt, zelfs de grootste moslims zouden zoiets niet kunnen doen omdat ouders een zeer speciale rol hebben in het moslimcultuur), maar dat betekent tegelijkertijd dat je niet naar God luistert en dat is 1 van de grootste zonden denk ik toch wel, niet ? Zeker als God voor u neus vershchijnt en jij zegt tegen zijn gezicht: neen!

Op zich is de vraag identiek hetzelfde, dus kom aub niet af met onzin en antwoord erop spiertje! Het is altijd hetzelfde met u. Net wanneer jij in het nauw gedreven wordt en niets meer zinnigs te zeggen hebt, loop je weg.

Ik stel het zo. Als je niet antwoord op mijn vraag, dan neem ik aan dat je je ouders niet zou nken (wat ik overigens zeer positief vindt, zelfs de grootste moslims zouden zoiets niet kunnen doen omdat ouders een zeer speciale rol hebben in het moslimcultuur), maar dat betekent tegelijkertijd dat je niet naar God luistert en dat is 1 van de grootste zonden denk ik toch wel, niet ? Zeker als God voor u neus vershchijnt en jij zegt tegen zijn gezicht: neen!
God zal ook nooit zulke verderfelijke vragen aan je stellen of verwachten dat je in Zijn Naam zoiets zou doen!

in dat opzicht ben ik het wel eens met Spier, en ben je IMO een oproerkraaier!
:p

Oh die 2 verschillen wel degelijk van elkaar.
En bij de ene laat je net je zieke fantasie iets teveel los op het forum hier. Ik had eigenlijk op de eerste niet eens moeten antwoorden
En je geeft zelf net aan waarom het niet zou kunnen dat Allah swt zoiets zou vragen, dus het is ook onnodig om daarop te antwoorden

God zal ook nooit zulke verderfelijke vragen aan je stellen of verwachten dat je in Zijn Naam zoiets zou doen!

in dat opzicht ben ik het wel eens met Spier, en ben je IMO een oproerkraaier!
:p

Idd klusmier we geloven beide nog steeds in dezelfde god,dus nogmaals voor cyan
Nee komt erop neer dat jij een vuile smeerlap bent die door middel van allerlei dogmatische bullshit vragen wat probeert te ontlokken.Net zoals de shaytaan dat probeert, maarja jij bent dan ook niet veel beter gezien je recente kruistocht tegen de moslims toch?

Terug
Naar boven