AndroidHealthClinic

Review Syntha-6 - BSN

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: EiwittenWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Eiwitmix die gestaat uit 6 verschillende eiwitten, waardoor je snelle afgifte en langzame afgifte gedurende de dag hebt. D.m.v. de 15gr. koolhydraten die erin zitten, goeie vetten, vitamines en mineralen komt het heel dicht bij een maaltijd vervanger.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? tot de pot op wasHoe is de smaak van dit supplement? smaakt Extreem goed!!! Vanille, Aardbei en Chocola smaken alledrie heerlijk, en dat was gemixed met water! niet eens met melk! écht lekkerWelke dosis heb je gebruikt? 1 tot 2 scoops sochtendsWaar heb je het supplement gekocht? The Natural Health Company, Den HaagWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? €49.90Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:

Lekkerrrrrrre Eiwit, aanradertje deze. Ik merkte nie écht dat ik afgifte van eiwit gedurende een langere periode had, maar vond em fijn voor mijn ontbijt o.a., Hijs handig te combineren als je soches traint en dan NO-xplode wil gebruiken. 7 uur een shakeje (en er zit alles in voor een goed ontbijt) en een half uur later NO-xplode.. en dan trainen! (een 9 omdat ie een tikkeltje duur is, maar dat is alles wat kwalitatief zó goed is/ van BSN is)

syntha6- 65.jpg

De vanilla en moccachino is in 1 woord... HEEEEEEEEEERLIJK.

Ik vind de samenstelling ook helemaal geweldig.

Is dit product nou beter als 500gram kwark, als je hem gebruikt voor je nachtrust :D

Beste Forumleden,

We hebben Syntha-6 toegevoegd aan ons assortiment. Deze proteine krijgt goede reviews en we hebben er regelmatig vraag naar en moesten toen steeds nee verkopen ;).

René

Laatst bewerkt:
SUPPER LKEKKER OOOK nog hehe vond vind ik te minste had de chocolade smaak

ik heb hem ook gekocht voor 65 euro die lean gainer 2 en shake heb altijd met een shakebeker :D

deze is echt lekker ik had aardbeiensmaak ik moest moeite doen om het niet als water te gebruiken.

Ik heb van alle smaken samples gehad en die smaakte allemaal goed... cookies&cream was toch wel het lekkerste :D

Ik heb de aardbeien en vind em heerlijk :D

Hmm, ben op zoek naar n nieuwe eiwitshake.. Deze moet dus geweldig zijn/smaken, mja. De prijs is me toch een beetje té :D

hier zitten stuk meer carbs in dan kwark, als je voor het slapen iets van BSN wilt kan je beter die "lean dessert" nemen!

Ja ok daar heb je misschien wel gelijk in.. maar een schepje lean dessert of syntha 6 haalt nooit het aantal gr eiwitten wat er in kwark zit..

Ik weet alleen niet hoe het met de opneembaarheid zit...

Ja ok daar heb je misschien wel gelijk in.. maar een schepje lean dessert of syntha 6 haalt nooit het aantal gr eiwitten wat er in kwark zit..

Ik weet alleen niet hoe het met de opneembaarheid zit...

kwark blijft gewoon ultiem voor het slapen gaan :P het liefst Franse magere kwark.. kijk maar eens naar de verhoudingen eiwit/koolhydraten/vet ;)

de biologische waarde van het eiwit is ook belangrijk .en dosering van syntha 6 kun je zelf bepalen.2 schepjes is 44 gram eiwit.GROETJES X MAN

^ das nie verkeerd :P

Terug
Naar boven