AndroidHealthClinic

Review Syntha-6 - BSN

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: EiwittenWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Eiwitmix die gestaat uit 6 verschillende eiwitten, waardoor je snelle afgifte en langzame afgifte gedurende de dag hebt. D.m.v. de 15gr. koolhydraten die erin zitten, goeie vetten, vitamines en mineralen komt het heel dicht bij een maaltijd vervanger.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? tot de pot op wasHoe is de smaak van dit supplement? smaakt Extreem goed!!! Vanille, Aardbei en Chocola smaken alledrie heerlijk, en dat was gemixed met water! niet eens met melk! écht lekkerWelke dosis heb je gebruikt? 1 tot 2 scoops sochtendsWaar heb je het supplement gekocht? The Natural Health Company, Den HaagWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? €49.90Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:

Lekkerrrrrrre Eiwit, aanradertje deze. Ik merkte nie écht dat ik afgifte van eiwit gedurende een langere periode had, maar vond em fijn voor mijn ontbijt o.a., Hijs handig te combineren als je soches traint en dan NO-xplode wil gebruiken. 7 uur een shakeje (en er zit alles in voor een goed ontbijt) en een half uur later NO-xplode.. en dan trainen! (een 9 omdat ie een tikkeltje duur is, maar dat is alles wat kwalitatief zó goed is/ van BSN is)

syntha6- 65.jpg

Syntha-6 hebben we over een dag of 10 ook in de smaken cookies and cream en in Moccachino. :wl:

lekkol lekkol :P ben benieuwd.. ik krijg wel een proefmonstertje binnenkort ;)

BSN rules!!!

de aardbei is de lekkerste shake die ik ooit gedronken heb:d
maar jammer da als je dagelijks twee dikke shakes drinkt dat de pot niet zo heel lang mee gaat .. en de prijs is wat te hoog om continu syntha te nemen ..

Ga h'm echt eens proberen binnenkort:D

geef mij maar de smaak mochaccino :P

de aardbei is de lekkerste shake die ik ooit gedronken heb:d
maar jammer da als je dagelijks twee dikke shakes drinkt dat de pot niet zo heel lang mee gaat .. en de prijs is wat te hoog om continu syntha te nemen ..

Tja daar heb je een punt, je kunt je natuurlijk wel afvragen of het spul dan een 2 keer zo goed effect heeft als een normale shake, maar goed je hebt dan altijd nog je 2.2 gram eiwit per kg p persoon per dag voor optimale resultaten en dan zou het natuurlijk wel te duur zijn, misschien zou je het kunnen combineren met een 'gewone' eiwitshake en de Syntha dan nemen wanneer je het het hardst nodig hebt, maar dan krijg je weer zo'n verdraaide voorstelling van groei als je begrijpt wat ik bedoel. Er zijn tegenwoordig zoveel goede producten op de markt dat ik af en toe door de bomen het bos niet meer zie en dan is er inderdaad nog de portemonneeeeeeeeks( ha ha) issue en alles tezamen genomen brengt af en toe behoorlijk wat stress met zich mee.

Tja daar heb je een punt, je kunt je natuurlijk wel afvragen of het spul dan een 2 keer zo goed effect heeft als een normale shake, maar goed je hebt dan altijd nog je 2.2 gram eiwit per kg p persoon per dag voor optimale resultaten en dan zou het natuurlijk wel te duur zijn, misschien zou je het kunnen combineren met een 'gewone' eiwitshake en de Syntha dan nemen wanneer je het het hardst nodig hebt, maar dan krijg je weer zo'n verdraaide voorstelling van groei als je begrijpt wat ik bedoel. Er zijn tegenwoordig zoveel goede producten op de markt dat ik af en toe door de bomen het bos niet meer zie en dan is er inderdaad nog de portemonneeeeeeeeks( ha ha) issue en alles tezamen genomen brengt af en toe behoorlijk wat stress met zich mee.

ja ik heb zelf nog de pro 80 van performance .. cocos smaak :d
het is gewoon de prijs van bsn.. ik wou nitrix eens proberen
ma met de syntha erbij zit ge dan al aan 90€ voor drie weken...

tel het maar uit als ge dat wilt blijven gebruiken
en ja er zijn zoveel producte tegenwoordig dat ge ni meer weet wat te proberen

Je zou direct na je training de synthax 6 kunnen pakken en de rest van de dag je andere shake, dan moet je zo.n 4 tot 6 weken ermee kunnen doen, denk ik.

ja was ik ook van plan..
ga terug twee nieuwe shakes halen binnekort
de syntha .. en nog een andere voor de rest van de dag, ma moet me nog eens bekijke welke dat gaat zijn..
iemand nog voorstellen voor een goeie shake men een lager prijskaartje als bsn ?:d

Laatst bewerkt:
;)
ja was ik ook van plan..
ga terug twee nieuwe shakes halen binnekort
de syntha .. en nog een andere voor de rest van de dag, ma moet me nog eens bekijke welke dat gaat zijn..
iemand nog voorstellen voor een goeie shake men een lager prijskaartje als bsn ?:d

Whey pro van universal , ik geloof iets van 60 of 70 euro voor 3 kg whey pro, in de blender krijg je dan een lekkere dikke shake die goed smaakt;)

Ja die maar ik mag niet meer spammen, maar deze wordt erg snel in jelichaam opgenomen en je massa blijft behouden, dit is mijn ervaring;)
Ik had op een gegeven moment ook 2,5 kilo van een amerikaans merk, een hele grote ben de naam vergeten, maar die van universal was toch beter, alhoewel mijn lichaam beter reageerd op 3 componennten eiwit.

jammer dat het onmiddelijk zo een grote pot en prijs is dan ..

heb nu de pro 80 van universal .. 25€ .. is al aanlokkender om te kopen als 70€

ik heb net 2 potten syntha-6 gekocht voor 75 euro. Ik had hard nieuwe nodig (was helemaal leeg) en toen zag ik deze staan in de aanbieding.

Heb net ff de aardbei geproefd en moet zeggen dat hij heerlijk smaakt!!!! Over de werking kan ik jnog niets vertellen.

Gebruik over het algemeen toch weinig shakes, meestal alleen na me training of als ik echt wat moet eten als noodgeval... dus denk dat ik er best nog lang mee kan doen.

Terug
Naar boven