AndroidHealthClinic

Synthol ervaringen.

Misschien leuk om, mocht jij het toevallig weten, te vertellen hoe dit zetten in zijn werk gaat. Gaat het met meerdere micro injecties per spier of is het gewoon in 1 keer, hoeveel is normaal, wat kost dit en dergelijke?

Echte synthol zal je niet met kleine naaldjes kunnen zetten, dus heb je minimaal 0.6 of 0.7x30mm naaldjes nodig.
Voor de kleine spiergroepen kan dit pijnlijk zijn.
Daarnaast is het ook zo dat echte synthol ansich pijnlijk is, omdat het voor een ontsteking zorgt.
En juist die ontsteking zorgt ervoor dat de facia opgerekt wordt.
Veel profs gebruiken het in de laatste fase voor hun wedstrijd op de puntjes op de i te zetten.

Achterkant / zijkant schouders voor de contest hoor je ook vaak.

Alle profs gebruiken synthol.
Alleen idioten misbruiken het.

im in, heb zelf wel eens zitten denken alleen voor de achterlopende spiergroepen ,biceps -triceps in mijn geval.
heb me er best wel in verdiept een tijd je geleden maar begon toch erg te twijfelen.
het gevaar is dat je vetzuren inspuit en die je lichaam verlaten via de bloedbaan waar je dus verstoppingen van kunt krijgen, eigenlijk loop je dus gewoon rond met vet wat de hele tijd door je aderen gaat ,best wel creapy idee toch.
ook tasten die zuren uiteindelijk je spieren aan, heb eens een stukje gelezen ook met rondgen foto's erbij en die gozer had gewoon gaten in zijn spieren en kon nooit meer trainen van de pijn, ook had hij helemaal geen kracht meer.
persoonlijk denk ik dat syntol geen veilig middel is wat heel veel schade kan toebrengen en dus echt alleen uit noodzaak gebruikt moet worden bij de profs die er geld mee verdienen maar niet voor de amateurs zoals ons. maar het blijft natuurlijk verleidelijk !

Tegenwoordig gebruiken ze painless pump om bepaalde spieren (bvb kuiten) wat voller te krijgen. Veel minder schadelijk. Er zijn wel wat Engelstalige fora waar ze daarover discussiëren als je goochelt op painless pump.

http://www.youtube.com/watch?v=kenUZ2VHkLw

Rich Piana over synthol.
Voor wie geen zin heeft het te kijken, hij zegt het geprobeerd te hebben, maar doordat je zoveel en vaak moet injecteren en het bijzonder pijnlijk is er snel weer van heeft afgezien.

• Topic Starter Topic Starter
Filmpje niet bekeken maar hij als hij zegt het er van afgezien te hebben klopt dit niet, rich is gewoon een en al synthol.
Dit is ook duidelijk te zien aan zijn armen/schouders.

synthol is echt voor nepperds. het is gewoon implantatie in feite. vind ik niet echt passen in bodybuilding.

Echte synthol zal je niet met kleine naaldjes kunnen zetten, dus heb je minimaal 0.6 of 0.7x30mm naaldjes nodig.
Voor de kleine spiergroepen kan dit pijnlijk zijn.
Daarnaast is het ook zo dat echte synthol ansich pijnlijk is, omdat het voor een ontsteking zorgt.
En juist die ontsteking zorgt ervoor dat de facia opgerekt wordt.
Veel profs gebruiken het in de laatste fase voor hun wedstrijd op de puntjes op de i te zetten.

synthol (synthetek) kan je wel met kleine naaldjes (oranje) zetten. da's geen enkel probleem. ideaal voor de kuiten. painless pump niet, daar heb je de zwarte naald voor nodig. opzuigen uit de vial doe je met een dikke naald (roze). echt pijn doet het niet. da's overdreven.

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

synthol is echt voor nepperds. het is gewoon implantatie in feite. vind ik niet echt passen in bodybuilding.

ik dacht dat vroeger ook omdat ik dacht aan die foto's die je op internet vind van Gregg Valentino en consoorten. Nu weet ik dat dit niet het resultaat van synthol is. alleszins niet het gewone gebruik waar het voor dient. Het kan nuttig zijn om de fascia te rekken zodat je spieren gemakkelijker groeien. Ideaal voor de kuiten bij mensen die deze spier keihard trainen en toch bijna geen resultaat boeken. Je kan dan toch op een maand tijd 2 tot 5 cm winnen en als je je kuiten keihard blijft trainen, zou er toch een blijvend resultaat moeten zijn. De synthol was dan een hulpmiddel zoals anabolen. t' Is natuurlijk wel een idioot middel voor mensen die niet trainen en er hun spieren mee volspuiten. Dan is het echt een middel voor nepperds.

Niet echt passen in bodybuilding? :')

Zo'n beetje elke pro van formaat zit er aan.

Alle profs gebruiken synthol.
Alleen idioten misbruiken het.

Nu barst het imo van de idioten op dit forum en zijn profs dungezaaid. De mensen die echt zover zijn dat ze met synthol de puntjes op de i zetten is op 1 hand te tellen. Het gemak waarmee er over synthol gesproken wordt en de beschikbaarheid via bronnen geeft denk ik het resultaat dat vooral een hoop idioten dit gaan doen. En ja over passen in bodybuilding. Met AAS moet je altijd nog keihard trainen en bewust leven voor succes.

Maar tegen informatie over hoe te gebruiken ben ik nooit tegen. Anders krijg je ook nog idioten die het verkeerd doen. ;)

Europharma heeft een nieuw speeltje : synthol :D

Ik ben er vandaag mee begonnen
Mijn tricep is al merkbaar voller. Biceps zie ik nog geen verschil
Kan niet wachten hoe het verder verloopt , als ik de dosis kan opdrijven naar 3cc per dag :D

Het schema gaat als volgt:

10 dagen 1cc ed
10 dagen 2cc ed
10 dagen 3cc ed

Daarna 4 weken 3cc 2x per week in de spiergroep.

Belangrijk is om na injectie de injectieplaats veelvuldig te masseren. Harde knobbels mag je nooit voelen. Als ze er zijn moet je deze wegmasseren.
De injectie zelf doe ik heel traag, als ik nabij een zenuw kom verander ik mijn richting. Kwestie van ervaring.
Iemand die weining ervaring heeft in injecties zetten zou ik het niet aanraden, je moet weten wat je doet en je moet je anatomie kennen.
Aspireren is HEEL belangrijk. Je wil geen vettige synthol rechtstreeks via de bloedbaan naar je hart sturen.
De kans dat je in een bloedvat zit als je armen injecteert
is behoorlijk groot.
Dus opnieuw, dit is NIET voor beginners.
Dit protocol werkt op zijn best samen met aanzienlijke dosis Aas en beter nog met Hgh erbij
Injecties zetten voor een armtraining is optimaal. Zo kan de dosis zich beter verspreiden.

Grtz
G

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Waarom synthol nemen van een onbekend merk als er 2 toppers zijn die al jaren gebruikt worden door top amateurs en pro's ? 2cc zou ik overslagen en meteen naar 3cc gaan. Succes!

Terug
Naar boven