AndroidHealthClinic

t3 dosering en opbouwen.

Bezoekers in dit topic

Misschien oordeel ik te snel.Maar elke keer als ik een topic lees over t3, en dus de reacties, denk ik: pfff tiefuszooi zeg!

Dat komt niet door het middel, maar door hoe men het gebruikt (op een verkeerde manier).
 
Dat komt niet door het middel, maar door hoe men het gebruikt (op een verkeerde manier).

En goed zou zijn? Geen ervaring mee, verstand van ;)
 
T3 ook op 75mcg [emoji14] maar ga echt niet meer op 75 zittend

Ik heb een paar jaar terug op 125 gezeten ook. Witte doosje met bruin & gele streep. Vond er niet veel aan.
75 is ideaal als je goed materiaal hebt :)
 
Cytomel zelf zegt verdelen over de dag en halfwaarde tijd van 1-2 dagen. En opbouwen uiteraard.

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:19 ----------

Update: hoofdpijn is al even helemaal weg. Hartslag in rust nu 105.


Weet je nu waarom ik ook rustig opbouw én smorgens 25mcg neem en om 15 uur nog eentje ;)

Zit nu zelf op 50 mcg/dag en is voorlopig meer dan genoeg.

Ik word hier soms raar "aangekeken" als ik men AS rustig opbouw wekelijks enzovoorts maar ik ken men lichaam het beste en dit werkt het beste voor mij met de minste sides.

IEDER lichaam is anders en gebruikerservaringen hier op het forum zijn leuk maar altijd zelf ook even nadenken :)
 
Ik heb een paar jaar terug op 125 gezeten ook. Witte doosje met bruin & gele streep. Vond er niet veel aan.

75 is ideaal als je goed materiaal hebt :)


Ik heb uni pharma volgens mij. Human grade.
 
En goed zou zijn? Geen ervaring mee, verstand van ;)

Je moet het in elk geval opbouwen en een bepaald doel hebben waarvoor je T3 neemt en in combinatie met welke andere middelen.

Weet je nu waarom ik ook rustig opbouw én smorgens 25mcg neem en om 15 uur nog eentje ;)

Zit nu zelf op 50 mcg/dag en is voorlopig meer dan genoeg.

Ik word hier soms raar "aangekeken" als ik men AS rustig opbouw wekelijks enzovoorts maar ik ken men lichaam het beste en dit werkt het beste voor mij met de minste sides.

IEDER lichaam is anders en gebruikerservaringen hier op het forum zijn leuk maar altijd zelf ook even nadenken :)

+1 ik verhoog ook stelselmatig de middelen die ik gebruik. Niet omdat het beter zou zijn oid voor je gains, of slechter.. Maar wel omdat ik merk dat mijn lichaam het veel beter kan handelen met een opbouwende lijn erin. Als ik meteen 1gr test en 600gr deca zet gelijk de eerste inject dan zegt mijn lichaam direct, wtf doe je nou man.. Als je opbouwt kan je lichaam wennen (= bloeddruk etc.) En elke 5 weken de dose uppen geeft steeds weer een boost om nog meer te geven in de gym..

En Ikke, dan maar lekker voor gek verklaard worden toch? :D
 
ik verhoog ook stelselmatig de middelen die ik gebruik. Niet omdat het beter zou zijn oid voor je gains, of slechter.. Maar wel omdat ik merk dat mijn lichaam het veel beter kan handelen met een opbouwende lijn erin. Als ik meteen 1gr test en 600gr deca zet gelijk de eerste inject dan zegt mijn lichaam direct, wtf doe je nou man.. Als je opbouwt kan je lichaam wennen (= bloeddruk etc.) En elke 5 weken de dose uppen geeft steeds weer een boost om nog meer te geven in de gym..

En Ikke, dan maar lekker voor gek verklaard worden toch? :D


Als ik idd ook 1 gram test + 600 mg deca in 1x er in ram dan geeft dat ook vuurwerk bij mij :p

En ik geef altijd mijn eerlijke mening en zal niet liegen over mijn gebruik en mijn "manier" van kuren. Er zullen in mijn log hier en daar wel zaken tussen staan die "anders" zijn maar die bij andere leden ook wel kunnen werken en waar ze voordeel uit kunnen halen.
 
Update: ik voel nog steeds erg warm aan (geen zweet) en lichte hoofdpijn. Hartslag in rust: 120.

Hopelijk kan ik nu wel goed slapen (half onder deken maar) en voel ik mij morgen beter. Gezien de halfwaardetijd van t3 (1-2 dagen) moet het morgen over zijn
 
Dit gebeurd maar één keer ;)

Misschien kan je iets kalmerend nemen om te slapen?
 
Dit gebeurd maar één keer ;)



Misschien kan je iets kalmerend nemen om te slapen?

1 keer en nooit weer inderdaad ;)


Ik heb nog diazepam spierverslapper (kortwerkend) over van een tijd geleden van de huisarts

Als het echt niet lukt om te slapen kan ik die nog nemen.
 
Update: ik voel nog steeds erg warm aan (geen zweet) en lichte hoofdpijn. Hartslag in rust: 120.

Hopelijk kan ik nu wel goed slapen (half onder deken maar) en voel ik mij morgen beter. Gezien de halfwaardetijd van t3 (1-2 dagen) moet het morgen over zijn

Hoe pak je t aan, wil misschien in mn cruise nu bij pakken om cut wat te versnellen.
Eerste drie dagen 25mcg en daarna 50mcg? Bij ontbijt eentje en rond de middag eentje?
 
Update: redelijk geslapen vannacht. 22.00 maar bed. Ik heb uiteindelijk geen diazepam nodig gehad om te slapen. Om 4.00 werd ik wakker om naar de wc te gaan. Daarna heb ik niet meer echt geslapen.

Ik voel niet meer warm aan. Geen hoofdpijn meer. Wel is mijn hartslag nog hoog: 116 in rust. Normaal zou dit 70-85 moeten zijn bij mij.

---------- Toegevoegd om 06:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:23 ----------

Hoe pak je t aan, wil misschien in mn cruise nu bij pakken om cut wat te versnellen.

Eerste drie dagen 25mcg en daarna 50mcg? Bij ontbijt eentje en rond de middag eentje?


Inderdaad eerst 25 en dan 50, verdeelt over smorgens en smiddags. Na hoeveel dagen ik ga verhogen moet ik nog bekijken. Ik denk 5-7 dagen ongeveer.

---------- Toegevoegd om 07:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:25 ----------

Update: redelijk geslapen vannacht. 22.00 maar bed. Ik heb uiteindelijk geen diazepam nodig gehad om te slapen. Om 4.00 werd ik wakker om naar de wc te gaan. Daarna heb ik niet meer echt geslapen.

Ik voel niet meer warm aan. Geen hoofdpijn meer. Wel is mijn hartslag nog hoog: 116 in rust. Normaal zou dit 70-85 moeten zijn bij mij.

---------- Toegevoegd om 06:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:23 ----------




Inderdaad eerst 25 en dan 50, verdeelt over smorgens en smiddags. Na hoeveel dagen ik ga verhogen moet ik nog bekijken. Ik denk 5-7 dagen ongeveer.


Correctie: voel toch nog warm aan. Loop dus zonder t shirt thuis rond, dat scheelt.

Hartslag in rust: 122. In feite doe ik dus al circa 30 uur cardio [emoji33]

Upside:

ik ben sinds gisteren 0,5 kilo afgevallen en zie dat mijn onderste buikspieren beter doorkomen. Maar toch raad ik iedereen af om T3 te overdoseren!!
 
Ik heb een vraagje wil niet dit topic verpesten!
Ik slik al T3 omdat mijn schildklier te traag werkt, ik wil in April beginnen met de cut. Kan ik dan ook gewoon verhogen?Mijn standaard dosis is 150mcg.

Groeten
 
150mcg standaard dosis? Wat hoog.. Gebruik je gewoon op voorschrift van de dokter?
 
150mcg standaard dosis? Wat hoog.. Gebruik je gewoon op voorschrift van de dokter?

Ja ik gebruik op basis van de dokter ik heb nergens geen last van moet ook om het jaar bloed prikken ben ooit begonnen op 100mcg. Slik thyrax duotab 0.150 mg
 
Hoe pak je t aan, wil misschien in mn cruise nu bij pakken om cut wat te versnellen. Eerste drie dagen 25mcg en daarna 50mcg? Bij ontbijt eentje en rond de middag eentje?

je kan de hele dosis bij je ontbijt nemen. ik bouw ook elke 3 dagen op met een halve pil.
 
Whajow, 150mcg ED? Is wel sick hoog, maar volgens mij heb ik dergelijke doseringen wel vaker voorbij zien komen met mensen die gewoon T3 als medicatie krijgen. Lijkt me dat je schildklier dan inderdaad behoorlijk stil staat.

Ik denk dat je zou kunnen proberen met 25mcg te verhogen, dat eens een weekje aan te kijken, en als je geen verschil voelt eventueel met nog 12,5/25mcg en dat weer een weekje aankijken. Ik zou in een ieder geval niet zomaar boven de 200mcg/dag gaan zitten, dat zijn serieus hoge doseringen namelijk. Als je merkt dat het niks uithaalt kan je ook kijken of het naast je T3 medicatie (op 150mcg/dag) wellicht een idee is dan met ECA/clen te experimenteren (voorzichtig op lage doseringen beginnen) hoe dat je stofwisseling opschroeft (clen moet je al vanaf 20mcg de eerste dag merken).

Weet natuurlijk niet wat je medische achtergrond is, dus zou in ieder geval niet zomaar gaan mixen.
 
Ja ik gebruik op basis van de dokter ik heb nergens geen last van moet ook om het jaar bloed prikken ben ooit begonnen op 100mcg. Slik thyrax duotab 0.150 mg
Gebruik is voor mij: 30min voor het ontbijt innemen :) ---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ---------- Hoge dosis mjn tante slikt 100mcg en een maat van mij die dezelfde leeftijd heeft slik ook dezelfde medicatie 150mcg. Je kan het hoog vinden dat snap ik als je schildklier normaal werkt. Op mijn 13de zijn ze er achter gekomen en ik slik het nu dus 12 jaar op die dosis. ---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ---------- Over clen ja ik ben daar niet zo kapot van i.v.m. met verhoogde hartslag etc dat lijkt me ook niet er goed net als eca? Ik denk dat ik dat beter niet kan gaan combineren ik zat meer te denken aan. Var 30mg en T3 25mcg te verhogen ? ---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------
 
Update: inmiddels voel ik mij helemaal weer ok, sinds een paar uur. Al met al toch 1,5 dag geduurd voordat de overdoseringsbijwerkingen zijn verdwenen.
 
Back
Naar boven