Fitness Seller

Test E, pimo en T3+T4

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga het toch maar proberen, keuze staar al vast en kijk het 4 week aan. Want ik zit wel met een trage stofwisseling en daar is niets aan te veranderen, ik denk dat daarom t3 voor mij wel eens goed kan helpen.

Ik ga het toch maar proberen, keuze staar al vast en kijk het 4 week aan. Want ik zit wel met een trage stofwisseling en daar is niets aan te veranderen, ik denk dat daarom t3 voor mij wel eens goed kan helpen.
Okee zet hem op,t3 rustig opbouwen.

Zal ik zeker doen, eerst maandag mijn bloed test afwachten en als dat goed is ga ik er mee beginnen.
Ik zeg verder dat ik het snel wil doen, en dat zal ik dan dus ook echt doen er word veel gesport, veel gegeten (niet te veel maar voldoende, ik ga niet lager dan bvb 2500cals want er word zo veel conditie en cardio gedaan dat mijn verbruik heel hoog komt te liggen. Daarom durf ik echt niet lager te gaan dan 2500 cals want 1 cardiosessie zal ongeveer 800-1200 cals verbranden, dat komt om dat ik met conditie ongeveer 60-80 minuten bezig ben op 75-85 % van mij max hartslag voor minimaal 3 keer per week en de rest word gewoon veel bewegen zoals 2 uur fietsen op een rustig tempo met eten onder weg mee, 2 a 3 keer per week. Dus 3 keer echt conditie en de rest van de dagen 2 uurtjes rustig aan fietsen op cardio niveau.

Verder word er pittig getraind met een split schema. 5 dagen BB training van ongeveer 45-60 minuten.
4 setjes met 45-60 sec rust tussen de sets en het word opbouwende piramide training wat er zo uit zal zien.
Set1 15hh set2 13hh set3 11hh set4 9hh. En als de laatste set ook 11hh lut ga ik weer 5kg er bij op goeien bij iedere set.

Zal ik zeker doen, eerst maandag mijn bloed test afwachten en als dat goed is ga ik er mee beginnen.
Ik zeg verder dat ik het snel wil doen, en dat zal ik dan dus ook echt doen er word veel gesport, veel gegeten (niet te veel maar voldoende, ik ga niet lager dan bvb 2500cals want er word zo veel conditie en cardio gedaan dat mijn verbruik heel hoog komt te liggen. Daarom durf ik echt niet lager te gaan dan 2500 cals want 1 cardiosessie zal ongeveer 800-1200 cals verbranden, dat komt om dat ik met conditie ongeveer 60-80 minuten bezig ben op 75-85 % van mij max hartslag voor minimaal 3 keer per week en de rest word gewoon veel bewegen zoals 2 uur fietsen op een rustig tempo met eten onder weg mee, 2 a 3 keer per week. Dus 3 keer echt conditie en de rest van de dagen 2 uurtjes rustig aan fietsen op cardio niveau.

Verder word er pittig getraind met een split schema. 5 dagen BB training van ongeveer 45-60 minuten.
4 setjes met 45-60 sec rust tussen de sets en het word opbouwende piramide training wat er zo uit zal zien.
Set1 15hh set2 13hh set3 11hh set4 9hh. En als de laatste set ook 11hh lut ga ik weer 5kg er bij op goeien bij iedere set.

4 setjes dus maar hoe ziet je split er verder uit qua hoeveelheid oefeningen?
Cardio klinkt goed!

4 setjes dus maar hoe ziet je split er verder uit qua hoeveelheid oefeningen?
Cardio klinkt goed!

Per oefening bedoel ik.

dag 1 Rug 4-5 oefeningen achterkant schouders 1 oefening biceps 3 oefeningen .
dag 2 Borst 3-4 oefeningen voorkant schouders 1 oefening zijkant schouders 1 oefening triceps 3 oefeingen.
dag3 Boven benen 4-5 oefeningen kuiten 2 oefeningen core 3 oefeningen.

Dag 1 en 2 word nog herhaald zo dat ik 5 trainingen heb per week en de week er op worden de andere dagen herhaald want dat cycled zo door zeg maar zo dat alles om de 4 dagen getraind word.

Per oefening bedoel ik.

dag 1 Rug 4-5 oefeningen achterkant schouders 1 oefening biceps 3 oefeningen .
dag 2 Borst 3-4 oefeningen voorkant schouders 1 oefening zijkant schouders 1 oefening triceps 3 oefeingen.
dag3 Boven benen 4-5 oefeningen kuiten 2 oefeningen core 3 oefeningen.

Dag 1 en 2 word nog herhaald zo dat ik 5 trainingen heb per week en de week er op worden de andere dagen herhaald want dat cycled zo door zeg maar zo dat alles om de 4 dagen getraind word.

Okee lekker man ziet er goed uit!
Misschien voor en na pics maken?

Nee dan word ik gesnapt, dat wil ik echt niet doen. Heb namelijk veel spullen liggen en zo als je begrijpt wat ik bedoel :) Zou wel kunnen op zich maar dat moet ik de foto's heel goed gaan bewerken hehe. Maar ik wil niet mijn potjes en spulletjes en poedertjes op het spel zetten.

Bedankt voor het advies. Ik hou het dan echter op 25-50-75 want heb alleen maar 25mcg tabs. En een pillen breker is niet echt handig want dan verpoederd het tabje half.
Merk je verder ook echt dat het vet er sneller af gaat dan zonder T3 gebruik. Volgens een artikel van big cat kan men zonder problemen gewoon beginnen op 50mcg en ook stoppen daar mee.

Beginnen op 50mcg lijkt me geen probleem, maar ik zou toch echt wel rustig afbouwen.
Dan is de klap kleiner voor je schildklier en heb je minder rebound vet.

Post ff de link naar dat artikel van Big Cat.

Kan ik iig niet meer vinden maar hij heeft zo veel kennis er van dat ik het 100% vertrouw.

Nee dan word ik gesnapt, dat wil ik echt niet doen. Heb namelijk veel spullen liggen en zo als je begrijpt wat ik bedoel :) Zou wel kunnen op zich maar dat moet ik de foto's heel goed gaan bewerken hehe. Maar ik wil niet mijn potjes en spulletjes en poedertjes op het spel zetten.

Ik snap hem:D

Kan ik iig niet meer vinden maar hij heeft zo veel kennis er van dat ik het 100% vertrouw.

Aan BigCat zal ik niet snel twijfelen, maar het klinkt mij vaag in de oren dat hij aan zou raden cold turkey te stoppen met t3.
Vandaar dat ik het artikel graag zelf wil lezen want ik vraag me af of je het wel goed geïnterpreteerd hebt.

Ik keek not nog even in mijn kast maar daar had ik nog Meterolone staan. Is dit niet het zelfde als masterone ?

Laatst bewerkt:
eek net nog even in mijn kast er stonden nog meer lekkere spulletjes.
Zo heb ik ook nog gewoon 3 potten Mesterolone staan van 100x25mg. Als ik daar nog
eens 50mg van bij neem per dag dan heb je geloof ik veel meer dan 400mg primo in je bloed,
in totaal iets van 750mg.

400mg Primo + 50mg Provi = 750mg Primo? Pls do enlighten me of this sorcery...

Ik bedoel masterone ben nog niet helemaal wakker, het lijkt namelijk veel op masterone qua werking en dus lijkt het mij een goede toevoeging voor wat extra power

En daarom leek het mij wel wat toevoegen al zal het niet veel zijn, maar alle beetjes helpen

heb ook vaker gehoord dat afbouwen met T3 niet nodig is. Beter stoppen zodat het herstel kan beginnen.
Zo heb ik het ook altijd gedaan. Wel altijd een fatburner met schildklier stimulatie na de T3 genomen.

Benieuwd trouwens wat dit je gaat brengen :)

Ik heb Big Cat even een pm gestuurd hierover. Ben toch wel benieuwd wat zijn gedachte hierachter is.

Voor herstel zal het relatief weinig uitmaken, dus zal afhangen van uiteindelijke dosis en hoe je jezelf voelt. Bij stimulanten zeg ik resoluut "nee", niet afbouwen, omdat afbouwen alleen een mildere maar veel langere dip geeft, en het gewoon beter is 3-4 dagen met een zware dip te zitten dan 2 weken met een minder zware. Bij T3, als je niet hoger gaat dan 50-100 dan ga je daar ook niet zoveel last van ondervinden. Bij 200, mss toch beter om per twee dagen wat af te bouwen naar 100 of zelfs 50 voor je stopt. Je herstel zal sowieso ron de 7-10 dagen, 14 max, na je laatste dosis liggen.

Aldus de heer Big Cat over het afbouwen van T3

Laatst bewerkt:
Ik ga het gewoon doen zoals velen het doen 25-25-25-50-50-50-75-75-75-100-100-100-75-75-75-50-50-50-25-25-25-50-50-50-75-75-75-100-100-100-75-75-75-50-50-50-25-25-25 Stop.

Terug
Naar boven