AndroidHealthClinic

t3 dosering en opbouwen.

  • Topic starter Pumpie
  • Startdatum
  • Reacties 43
  • Weergaven 10K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

Clen is wel wat anders dan ECA. Je zou kunnen beginnen met ECA. Clen op lage doseringen is op zich prima te doen, sides worden vaak vanaf 50mcg-75mcg/dag als je al even bezig bent wat erger (maar ook dit verschilt van persoon tot persoon).

Als je je T3 gaat uppen naar 175/200mcg ED ga je ook een verhoogde hartslag ervaren denk ik hoor.

Bedoel je nou var als in anavar? Al helemaal niet mee beginnen, zeker niet op 30mg ED. Ik denk dat Anavar namelijk niet potent genoeg is om als je echt je T3 gaat verhogen eventuele spierafbraak genoeg tegen te gaan (ik denk dat je pas richting de 80mg ED daar wat aan zou hebben). Beter gewoon T3 met 25mcg verhogen en kijken hoe dat gaat, kijk het een weekje aan en dan evt nog een keer verhogen met 12,5/25mcg.

Fijn dat je je weer ok voelt, maar dat klopt dus wel ongeveer met de halfwaardetijd in het achterhoofd die ongeveer 1-2 dagen zou zijn.
 
Clen is wel wat anders dan ECA. Je zou kunnen beginnen met ECA. Clen op lage doseringen is op zich prima te doen, sides worden vaak vanaf 50mcg-75mcg/dag als je al even bezig bent wat erger (maar ook dit verschilt van persoon tot persoon).

Als je je T3 gaat uppen naar 175/200mcg ED ga je ook een verhoogde hartslag ervaren denk ik hoor.

Bedoel je nou var als in anavar? Al helemaal niet mee beginnen, zeker niet op 30mg ED. Ik denk dat Anavar namelijk niet potent genoeg is om als je echt je T3 gaat verhogen eventuele spierafbraak genoeg tegen te gaan (ik denk dat je pas richting de 80mg ED daar wat aan zou hebben). Beter gewoon T3 met 25mcg verhogen en kijken hoe dat gaat, kijk het een weekje aan en dan evt nog een keer verhogen met 12,5/25mcg.

Fijn dat je je weer ok voelt, maar dat klopt dus wel ongeveer met de halfwaardetijd in het achterhoofd die ongeveer 1-2 dagen zou zijn.


Verhogen met 12,5 is onmogelijk als je uni pharma hebt. Die tabs zijn zo klein die zijn niet te breken.
 
Verhogen met 12,5 is onmogelijk als je uni pharma hebt. Die tabs zijn zo klein die zijn niet te breken.

Dan bijt je ze toch doormidden??
 
Gebruik is voor mij: 30min voor het ontbijt innemen :) ---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ---------- Hoge dosis mjn tante slikt 100mcg en een maat van mij die dezelfde leeftijd heeft slik ook dezelfde medicatie 150mcg. Je kan het hoog vinden dat snap ik als je schildklier normaal werkt. Op mijn 13de zijn ze er achter gekomen en ik slik het nu dus 12 jaar op die dosis. ---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ---------- Over clen ja ik ben daar niet zo kapot van i.v.m. met verhoogde hartslag etc dat lijkt me ook niet er goed net als eca? Ik denk dat ik dat beter niet kan gaan combineren ik zat meer te denken aan. Var 30mg en T3 25mcg te verhogen ? ---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

Jij haalt T4 en T3 door elkaar denk ik. De verhouding in effectiviteit is ongeveer 1:4 T4 wordt omgezet naar T3. Volgens mij werkt T4 wel om een tekort om te zetten naar de normale hoeveelheid van 25mcg T3 maar niet om een meer dan normale dosis te krijgen. Dan moet je actieve T3 nemen naast je T4.......maar ik zou oppassen met een reeds slecht werkzame schildklier om te gaan schommelen in waarden....

---------- Toegevoegd om 09:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:46 ----------

Denk dat deze discussie vooral een kwestie is van UG vs HG ik heb beide gehad en mijn 75mcg van mijn standaard UG merk is niet te vergelijken met HG. Als ik gok is mijn 75mcg UG net iets lichter als 50mcg HG.
 
Back
Naar boven