newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Beste leden. Na een lange vakantie en rust periode ben ik wat vetter geworden en is mijn kracht afgenomen en wat spiermassa natuurlijk. Ik wil graag weer gaan trainen en gelijk maar de boel flink opjagen om eerst weer het opgebouwde vet kwijt te raken. Ik zat daarom te denken aan test E primo en T3+T4. Waarom geen clen of andere cut middelen, dat is omdat ik er heel gevoelig voor ben, ik hou namelijk totaal niet van het gejaagde gevoel en wil mijn hart wat bonkende slagen besparen zo dat die niet aangetast word, of iig minder. Ja van T3 gaat mijn hartslag ook wat om hoog maar niet zo heftig als met clen, wat ik nooit meer aan zal raken.
Kuur zal er zo uit kunnen zien.
Week 1 tm 14 250mg test E
Week 1 tm 14 400mg primobolan.
Week 1 tm 5 50 mcg T3 +100mcg T4
Week 8 tm 14 50mcg T3 +100mcg T4
Week 16 tm 21 20mg nolvadex.
Er na hoop ik sowieso 8-10% vet kwijt te zijn want zit nu op 21% wat m te veel is.
Voor de vakantie zat ik nog op 13% maar ja ik ging vreten en zuipen waar door
mijn bodtfat snel om hoog ging, mede omdat ik al een trage stofwisseling van mij zelf heb.
Als je dan 3 keer per week en bbq heb en verder allemaal andere ongezonde dingen dan gaat het snel.
Komt natuurlijk ook door het minder tot niet meer trainen voor een maand of 2.
Alle hulp is welkom.
zo herkenbaar.. 13.1kg gegroeid op 7 weken. denk wel kg of 4 wat puur vocht is maargoed. Oja en ik trainde wel gewoon;p