Fitness Seller

Test E, pimo en T3+T4

Beste leden. Na een lange vakantie en rust periode ben ik wat vetter geworden en is mijn kracht afgenomen en wat spiermassa natuurlijk. Ik wil graag weer gaan trainen en gelijk maar de boel flink opjagen om eerst weer het opgebouwde vet kwijt te raken. Ik zat daarom te denken aan test E primo en T3+T4. Waarom geen clen of andere cut middelen, dat is omdat ik er heel gevoelig voor ben, ik hou namelijk totaal niet van het gejaagde gevoel en wil mijn hart wat bonkende slagen besparen zo dat die niet aangetast word, of iig minder. Ja van T3 gaat mijn hartslag ook wat om hoog maar niet zo heftig als met clen, wat ik nooit meer aan zal raken.

Kuur zal er zo uit kunnen zien.

Week 1 tm 14 250mg test E
Week 1 tm 14 400mg primobolan.
Week 1 tm 5 50 mcg T3 +100mcg T4
Week 8 tm 14 50mcg T3 +100mcg T4
Week 16 tm 21 20mg nolvadex.

Er na hoop ik sowieso 8-10% vet kwijt te zijn want zit nu op 21% wat m te veel is.
Voor de vakantie zat ik nog op 13% maar ja ik ging vreten en zuipen waar door
mijn bodtfat snel om hoog ging,
mede omdat ik al een trage stofwisseling van mij zelf heb.
Als je dan 3 keer per week en bbq heb en verder allemaal andere ongezonde dingen dan gaat het snel.
Komt natuurlijk ook door het minder tot niet meer trainen voor een maand of 2.

Alle hulp is welkom.

zo herkenbaar.. 13.1kg gegroeid op 7 weken. denk wel kg of 4 wat puur vocht is maargoed. Oja en ik trainde wel gewoon;p

• Topic Starter Topic Starter
Dankje ik zal het even door nemen, maar ik ben er ook acher dat je T3 het beste aan het einde van een cut kunt nemen dus alles word weer aangepast. Ik doe er dus maar geen T3 (die bewaar ik voor later) en ga voor alleen test primo. 6mg primo vind ik meer voor om massa te pakken dus 300-4000mg primo is hoog zat voor een cut?

Dankje ik zal het even door nemen, maar ik ben er ook acher dat je T3 het beste aan het einde van een cut kunt nemen dus alles word weer aangepast. Ik doe er dus maar geen T3 (die bewaar ik voor later) en ga voor alleen test primo. 6mg primo vind ik meer voor om massa te pakken dus 300-4000mg primo is hoog zat voor een cut?

Ik denk zelf dat je hier inderdaad verstandig aan doet vwb de T3. Mag ik vragen hoe oud je bent? Je claimt een trage stofwisseling te hebben. Is dat al eens onderzocht?

Wees voorzichtig met T3. Bij mij in de sportschool lopen 2 jonge gasten rond met permanente schildklierproblemen door onkundig T3 gebruik. Eén van die gasten heeft daar zelfs dezelfde verschijnselen als mensen met het CushingSyndroom aan overgehouden. En dan zijn ze voor in de twintig!!!

Mijn advies voordat je werkelijk ermee aan de gang gaat. Laat je bijzonder goed informeren! Zoek zelf info, maak er een studie van wat mij betreft
Waarom gelijk zulke hoge doseringen ook. begin gewoon op 12,5mcg en kijk es wat dat met je doet. En ik vind ook pas nemen aan het einde als je lijf door een strict en lang dieet z'n stofwisseling op een lager pitje zet. Eerder niet. Maar dat is just my opinion.

Dat zit al dik in orde na 15 jaar mag je wel eens een paar maanden rust hebben in de zomer want was op vakantie. En voeding zit ook goed. Ik begin iig weer met mijn basis schema's.
Motivatie zal het niet zijn wat ik mis want ik ben juist verslaafd aan bodybuilding, daar heb ik flink last van gehad tijdens mijn vakantie waar door ik alleen nog maar ging eten en eten en alles deed wat god verboden had, maar dat is nu weer voor bij gelukkig.

Voeding schema zal in het begin er zo uit zien.

Maaltijd 1
50 gram brinta met 50 gram havermaut, 500cc water met 40 gram whey. 1 banaan

Maaltijd 2
150 gram zilvervlies rijst 150 gram groente 150 gram kip 1 etlp olijfolie. verse ananas

Maaltijd 3
4 snee speltbrood met rookvlees of zalm 300cc halfvolle melk 15 gram notenmix 2 gedroogde pruimen.

Maaltijd 4
150 gram zilvervliesrijst 150 gram groente 150 gram kipfilet. verse ananas.

Maaltijd 5
4 snee speltbrood met kip of rookvlees. 300cc halvolle melk 15 gram notenmix 2 gedroogde pruimen.

Training en direct er na 2 groene appelen en 40 gram whey

Maaltijd 6 half uur later
450 gram magere kwark 15 gram notenmix

Deze keer geen eieren.

je wilt cutten zeg je..

dan kan je zo een beetje alles wat je daar heb niet eten.

geen brood, geen havermout , geen bananen , al helemaal geen zuivel, als je het echt goed wil doen ook geen shakes, en ook geen kwark.

als je op 21% zit en naar 8 wil moet je het toch echt houden bij voeding als eieren, rijst , witvis(heelveel) en brocoli.

Terug
Naar boven