XXL Nutrition

t3 toevoegen aan bridge test/deca?

Pastasaus

Competitive Bodybuilder
Waardering
81
Heren,

Ik zit nu ivm n blessure in n bridge van 250test en 200deca.. Nu kan ik inmiddels weer licht trainen maar leg de nadruk op cardio omdat ik na deze bridge wilde gaan cutten op 250test en t3..

Nu zit ik te denken om nu al de t3 te implementeren..

Wat ik me nu afvraag.. Kan t3 zomaar samen met deca? Waarom niet aan de ene kant.. Toch spreekt et me iets tegen.. Weet dat vocht grotendeels aan je voeding ligt.. Maar als ik mn calorieen en koolhydraten toch ga verlagen hoef ik mij daar zowieso niet druk om te maken..

Als ik nu 8weken t3 ga nemen kan ik daarna ff off en in juli/augustus weer n clean bulk kuur nemen..

Of zou ik gewoon nog 7weken wachten en dan de deca eruit en t3 erin??

Nu wil ik toch nog wel ff 2weken wachten met t3 denk ik.. Heb voor et laatst t3 gebruikt 4weken geleden icm tren.. Moet ff mn bloed testen maar vind et n duur geintje.. Komt toch richting de 150-200 euro?? Als je echt alles wilt testen? Weet dat et eigenlijk moet.. Maar kan je toch weer n paar flessen test van halen..

Bij voorbaat dank,

Henk..

Weet niet waar jij je bloed laat testen maar voor mij is het gratis man...wordt gewoon gedekt door je verzekering als het goed is.

• Topic Starter Topic Starter
Weet niet waar jij je bloed laat testen maar voor mij is het gratis man...wordt gewoon gedekt door je verzekering als het goed is.

Ja bij je huisarts gewoon zeker.. Weet dat et dom is maar wil daar liever niet met et verhaal komen dat ik aan de aas zit.. Zit ook nog met mn ouders natuurlijk.. Ging daarom uit van n instantie als http://www.medimark.nl of http://www.servicelabs.nl

Mn ouders weten dat ik ooit is n kuur heb gedaan.. Moet me er misschien maar overheen zetten en gewoon naar de doc gaan..

Denk dat mn dokter nogal bekrompen is wat betreft aas.. Klein dorp enzo..

deca verhoogt toch ook prolactine? 25 / 50 mcg zou dan oke wezen.. maar je traint nu niet toch ivm blessure?

deca verhoogt toch ook prolactine? 25 / 50 mcg zou dan oke wezen.. maar je traint nu niet toch ivm blessure?

Ben weer licht begonnen.. bijv. borst doe ik 25x40kg dan 4x20-25x60kg..
Armen kan ik wel ong. voluit doen.. Side raises met 6-7kg.. Dingen als shruggen, zagen en schuin benchen doe ik nog ff niet..

Leg nu dus de nadruk wat meer op cardio.. Vandaar dat ik nu al de t3 wil beginnen..

Laatst bewerkt:
het klinkt raar, maar is het geen idee om nu FLINK te experimenteren met PGF2 PGCL.. dat schijnt de t*ring zeer te doen.. maar aangezien je toch niet zwaar kan trainen...

Yo Henk,
Waarom zoek je eens geen nieuwe dok op zoeken enkel bestemd voor bloedonderzoek enz.
Gaat je veel goedkoper uitkomen en dokters hebben trouwens ook zwijgplicht.

het klinkt raar, maar is het geen idee om nu FLINK te experimenteren met PGF2 PGCL.. dat schijnt de t*ring zeer te doen.. maar aangezien je toch niet zwaar kan trainen...

Weet er zo goed als nix over.. Ga er zo op me werk is over lezen..

"de t*ring zeer"?? hmm nice..

*edit* kan je ff geen karma geven.. hou je tegoed..

Yo Henk,
Waarom zoek je eens geen nieuwe dok op zoeken enkel bestemd voor bloedonderzoek enz.
Gaat je veel goedkoper uitkomen en dokters hebben trouwens ook zwijgplicht.

Ja als ik et bij huisarts ga doen moet ik toch ff op ze minst met me ma bespreken.. Uitslag krijg je toch thuis gestuurd.. ze zal et wel raar vinden maarja.. "was toch iets eenmaligs" zegt ze dan..

Als me huisarts et niet wilt doen zoek ik idd n ander..

Benchen vandaag ging trouwens maar tot 40kg..

Ja als ik et bij huisarts ga doen moet ik toch ff op ze minst met me ma bespreken.. Uitslag krijg je toch thuis gestuurd.. ze zal et wel raar vinden maarja.. "was toch iets eenmaligs" zegt ze dan..

Als me huisarts et niet wilt doen zoek ik idd n ander..
Bloeduitslagen kan je ook afhalen bij de dokter ,meestal gebeurt dat zo dan kan hij nog ff vlug je bloeduitslagen samenvatten.
Het enige probleem is de factuur van het labo,die zal je wel tuiskrijgen.
Succes.

Bloeduitslagen kan je ook afhalen bij de dokter ,meestal gebeurt dat zo dan kan hij nog ff vlug je bloeduitslagen samenvatten.
Het enige probleem is de factuur van het labo,die zal je wel tuiskrijgen.
Succes.

Owkee.. En die factuur kan je dus gewoon naar je zorg verzekeraar sturen?

Heb er ff over gelezen.. Moet wel n ziek spulletje zijn als ik et zo mag geloven..

Ben er wel zeer in geïnteresseerd.. Alleen dat je na elke inject ziekelijk naar de wc moet zie ik nog niet zo zitten..

Denk er even over na..

Begrijp ik et nou goed, zorgt et nou ook voor hyperplasie?? Of puur vetverbranding..

Met 160 euro eigen risico, moet je of fors prikken voor het gratis wordt, of iets anders onder de leden hebben.
Alleen het huisartsbezoek zelf valt niet onder eigen risico, de labonderzoeken wel.

Met 160 euro eigen risico, moet je of fors prikken voor het gratis wordt, of iets anders onder de leden hebben.
Alleen het huisartsbezoek zelf valt niet onder eigen risico, de labonderzoeken wel.

Ja dat heb ik geloof ik ook.. 150euro eigen risico..

Ga gewoon naar de dokter.
Ik ben natural maar laat ook om het half jaar bloedonderzoek doen.
Daar is niks raars aan, ook niet voor je ouders.
Je vermeldt natuurlijk niet dat je het ivm Aas doet.
Resultaten kan je bij de dokter afhalen.

Ga gewoon naar de dokter.
Ik ben natural maar laat ook om het half jaar bloedonderzoek doen.
Daar is niks raars aan, ook niet voor je ouders.
Je vermeldt natuurlijk niet dat je het ivm Aas doet.
Resultaten kan je bij de dokter afhalen.

Wat zeg jij dan waarom je et wil doen?

ff voor de duidelijkheid..

Waar moet ik allemaal op laten testen??

ASAT
FSH
HDL, LDL, Cholesterol
LH
LDH
SHGB
T3, T4 vrij en totaal (of heet dat gebonden?)
TSH
Testosteron (zit toch nog op 250mg maar toch)
Kreatinine??

Vergeet ik wat of is er iets overbodig??

*edit* ook ALAT en GAMMA GT Thanks Kriel...

Laatst bewerkt:
Waarom bridge je met test/deca?

ALAT/GAMMA GT,moet je er ook ff bij nemen

Terug
Naar boven