MuscleMeat

Taboe anabolen moet doorbroken

slechte begeleider dan:rolleyes:
Maar op dat niveau zijn de dosissen meestal niet echt gezond

ik spreek nu uit eigen ervaring,ik heb tijdens mijn eerste kuurtjes een begeleider gehad,maar ben er ook boeken over beginnen lezen wat en hoe etc etc....'had geen internet maar abonnement van de bibliotheek' en vanuit het gebruiken en erover leren steek je veel op,ik maak en stel nu mijn eigen kuren op en heb tot dus ver nog geen last van neveneffecten.

op basis van welke informatie kom je tot zo'n uitspraak man?
ik denk dat ik het al weet... heel hard op je duim zuigen, en voila ???

omdat ik er genoeg ken die op hun eigen kuren en nogal wat neveneffecten hebben..en zie het hier ook regelmatig op het forum

Laatst bewerkt:
ik spreek nu uit eigen ervaring,ik heb tijdens mijn eerste kuurtjes een begeleider gehad,maar ben er ook boeken over beginnen lezen wat en hoe etc etc....'had geen internet maar abonnement van de bibliotheek' en vanuit het gebruiken en erover leren steek je veel op,ik maak en stel nu mijn eigen kuren op en heb tot dus ver nog geen last van neveneffecten.

Dan ben jij een van de weinigen

Dat ze er iets van maken als een jachtvergunning zou mooi zijn.

Je moet wat studeren (effecten, bijwerkingen), je krijgt een examen en als je slaagt een toelating om AAS te gebruiken, die je dan met je pasje kan gaan halen bij de apo.

Uiteraard niet te gemakkelijk zodat niet elke debiel snel een dagje kan studeren en zijn test kan gaan halen.
Ook de hoeveelheid zou steeds gereglementeerd moeten worden. Bvb geen 20 vails test E per keer gaan afhalen, maar 3 a 4 per half jaar, anders krijg je toch gewoon weer dealers die het spul uit de apotheek gaan verkopen aan de mensen zonder AAS-diploma.

- Het beleid is hypocriet: geen tabbak in de koffieshops wegens schadelijkheid, wel wiet wegens? Ja wegens wat eigenlijk? Want het is net zo schadelijk of schadelijker dan tabbak.

Onzin. Wiet rook verwijd de bloedvaten. Puur wiet roken is hèèl wat anders dan een tabaksjoint (zeer schadelijk!). Wiet is een stimulerend middel. Met tabak erbij wordt men duf omdat tabak geest vernauwend werkt en ook de aderen nauwer maakt en de flexibiliteit van aderen doet afnemen.

http://www.worldhealth.net/news/thc_initiates_brain_cancer_cells_to_dest

En het gaat kanker tegen. :) Wiet is gedemoniseerd vanwege economische belangen.

Terug naat steroiden nu.

Het gaat kanker tegen, maar helaas is het ook erg carcinogeen. Om het nog niet te hebben over de schade in de hersenen, die bovendien ook nog krimpen. De voordelen wegen helaas niet op tegen de nadelen. Maar terug naar AAS idd.

AAS esthetische ingreep, voorbehouden aan "hard" trainende sporters, die het "goed" weten te gebruiken, gedoogdbeleid vergeleken met AAS... ???

Volgends mij wordt AAS gebruikt in AIDS patienten die een ernstig onderdrukt immuunsysteem hebben en kilo's spiermassa verliezen ten gevolge daarvan. Dat is medisch verantwoord gebruik.

Een bodybuilder die de grenzen van zijn genen heeft opgezocht en nog verder wil, is dat nou echt "goed" gebruik of een obsessie?

Het wordt nog voor andere dingen gebruikt dan wasting syndroom. Maar je hebt gelijk in die zin dat gebruik medisch gezien pas verantwoord is als de voordelen opwegen tegen de nadelen. Voor esthetische doeleinden zal de wetenschap en de medische wereld dit natuurlijk niet zo zien, BB echter wel want zij hechten zeer veel belang aan de anabole werking om grenzen te verleggen. Maar dit wil niet zeggen dat je AAS voor iedereen toegankelijk moet maken, slechts een kleine elite die de natuurlijke limiet wil overbruggen kan gebruik overwegen.

slechts een kleine elite die de natuurlijke limiet wil overbruggen kan gebruik overwegen.
iedereen die aan bodybuilding doet gebruikt bijna AAS,niet slechts een kleine elite,waar ik sporten ga zit zeker 80procent aan de AAS,en denk niet dat waar ik train een uitzonderlijke club is hoor:rolleyes:

iedereen die aan bodybuilding doet gebruikt bijna AAS,niet slechts een kleine elite,waar ik sporten ga zit zeker 80procent aan de AAS,en denk niet dat waar ik train een uitzonderlijke club is hoor:rolleyes:

We hadden het over verantwoord gebruik, in hoeverre je dat kan plaatsen. :rolleyes:

Als je mijn post goed gelezen zou hebben, dan had je gemerkt dat ik nergens ontken dat het meer dan een kleine elite is. Het ging over wat de goede richting is en wat niet.

80% is trouwens sterk overdreven. De meeste centra tellen niet eens zoveel BB en dus zeker geen hoog% AAS gebruikers.

Als je mijn post goed gelezen zou hebben, dan had je gemerkt dat ik nergens ontken dat het meer dan een kleine elite is. Het ging over wat de goede richting is en wat niet.

80% is trouwens sterk overdreven. De meeste centra tellen niet eens zoveel BB en dus zeker geen hoog% AAS gebruikers.
dat zijn fitnesscentra's dat je daar bedoeld dan BigT,je hebt gyms waar wel 90procent BB trainen,bij siggy in kortrijk bv DO IT GYM:)
even reclame maken,is daar echt een top club:D

It's not the substance, but it is the user.

Klopt, ik spreek even heel algemeen/landelijk.
dan heb je idd gelijk,vroeger vond je amper een gym,nu staat er op elk hoekje van de straat eentje.
en de meeste zien bodybuilders liever gaan dan komen,daarom ook dat ze met losse halters maar tot max 36kg gaan,ze richten zich meer tot de fitnessers,omdat te veel bodybuilders een slecht imago voor de gym zijn denk ik ???
in elk geval ze willen ons er niet echt:mad:

Terug
Naar boven