MuscleMeat

tabs

''Op een oral kuur''.....ja dat wel.

Maar denk je een monster te worden met slechts orals?

Na 2 micky-mouse kuurtjes met dboll of winny gaan de echte kerels aan de spuit.
Dan komt de echte massa!

Of ze gaan aan 200mg oxy en 100mg anavar daily en worden beesten... (mss krijgen ze ook geelzucht ofzo maar dat terzijde :p)

Een echt beeste wordt je idd enkel met spuit+pil+ groeihormoon en al zijn peptides, slin..

TS kan zich beter zelf informeren ipv het aan onbekenden op een forum te vragen. Pas nadat je zelf goed hebt zitten wikken en wegen kan jeje finale plan voorleggen om nog eventuele kinken in de kabel weg te werken.

Ik heb vroeger al gekuurd en heb 17 kg bijgekomen op 5 weken a 6 weken tijd was deca en test kuur maar toen was doel om dus veel massa te hebben ,....

Dus moest ik toch kuren (omdat je zegt dat ik toch terug ga spuiten) dan test only doen ?

Wel had ik bij die vorige kuur ne stijve dat gene naam had en als het zover was begon de deca zeker te werken :s:s k*tfrustraties maja sry off topic :)

ik pakte deca 2 maal week en test 1 maal week mooi versprijt en de hoeveelheden eummz shit die ontsnappen me staat in agenda van vroeger....

Welke dosering was dat???

''Op een oral kuur''.....ja dat wel.

Maar denk je een monster te worden met slechts orals?

Na 2 micky-mouse kuurtjes met dboll of winny gaan de echte kerels aan de spuit.
Dan komt de echte massa!

ik moet bekennen :o

maar de massa komt idd maar pas als je met het grote werk begint :D

ik deed vroeger ook wel eens een oral only "kuurtje" maar nu na wat ervaring is de spuit toch het beste en gezondste ;)

• Topic Starter Topic Starter
nja ma ni prettigste :d en vind k*t om bij men eigen te doen en nee ken niemand die dat bij mij kan doen, dus u omgekeerd voor den spiegel draaien en da erin allez ja ,.... nja het is gelukt de vrorige keer 17 kg en ja welke kuur dat was was test en deca ervoor anab pillen.No. als nakuur ,.... maar ik deed het op mijn manier heb namelijk iets super gevonden om tijdens het kuren meer kg's te pakken :) ( zoals hierboven vermeld) 17 hehe :) yeets ;)

nja ma ni prettigste :d en vind k*t om bij men eigen te doen en nee ken niemand die dat bij mij kan doen, dus u omgekeerd voor den spiegel draaien en da erin allez ja ,.... nja het is gelukt de vrorige keer 17 kg en ja welke kuur dat was was test en deca ervoor anab pillen.No. als nakuur ,.... maar ik deed het op mijn manier heb namelijk iets super gevonden om tijdens het kuren meer kg's te pakken :) ( zoals hierboven vermeld) 17 hehe :) yeets ;)

iets super??vertel het ons, ik ben 1 en al oor :D

Terug
Naar boven