Fitness Seller

Taekwondo voor op straat??

voor op straat plies,je gaat boksen,thaiboks,mma of welke sport dan ook niet doen voor eventueel opt straat uit te pakken.Je doet het omdat je vd sport houd en is de liefde groot en heb je er veel voor over dan kan je in wedstrijd verband gaan vechten.

Ik heb 13 jaar Taekwondo beoefend en heb zwarte band met tweede dan. Ben van mening dat het een prima vechtsport is voor op straat. Met name de vele ontwapenings-manouvres komen goed van pas in het geval van messen. Daarnaast is de Dollyo Chagi of "tornado kick" een dodelijk trap die niemand ziet aankomen.

Ik heb daarna echter nog 4 jaar kickbox gedaan en ben vervolgens de bodybuilding ingerold. Kickboxen is zeker een goede aanvulling op je vechtkunsten en ik raad je dan ook zeker aan om deze twee stijlen met elkaar te combineren.

Taekwondo voor het benenwerk (afstand)
Kickbox voor de stoten (dichtbij)

Succes man

Ik heb 13 jaar Taekwondo beoefend en heb zwarte band met tweede dan. Ben van mening dat het een prima vechtsport is voor op straat. Met name de vele ontwapenings-manouvres komen goed van pas in het geval van messen. Daarnaast is de Dollyo Chagi of "tornado kick" een dodelijk trap die niemand ziet aankomen.

Ik heb daarna echter nog 4 jaar kickbox gedaan en ben vervolgens de bodybuilding ingerold. Kickboxen is zeker een goede aanvulling op je vechtkunsten en ik raad je dan ook zeker aan om deze twee stijlen met elkaar te combineren.

Taekwondo voor het benenwerk (afstand)
Kickbox voor de stoten (dichtbij)

Succes man

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

In realiteit zie je het mes vaak niet eens komen door de drukte. Heel het frontaal 1vs1 gedoe is zeer situationeel.

Als je echt goed voorbereid wilt zijn raad ik Sinanju aan.

TS heeft gelijk.

Heb zelf 2 jaar karate gedaan, prachtig sport maar helaas win je de oorlog inderdaad niet mee.

Ik denk dat de beste vechter op straat diegene is die een combinatie kent van judo en boks, dat zijn ook de meeste kooivechters ( mma, ufc )

Leer hardlopen, win je elk gevecht ;)

Leer hardlopen, win je elk gevecht ;)

En een beetje sprinten voor op het begin ;)

Mijn taekwon-do trainer zei altijd je moet gebruiken wat je hebt als je het nodig hebt. Zo reed er een keer een vent op de fiets zijn honden aan, en reed zonder pardon weg, dus mijn trainer zei er wat van. Toen stapte die man van z'n fiets af om mijn trainer is even een lesje te leren. Mooie heelkick op z'n hoofd en hij lag.

Een vechtsport hoef je ook niet te doen om jezelf te kunnen verdedigen, eerder omdat je het leuk vindt.

En een beetje sprinten voor op het begin ;)

Mijn taekwon-do trainer zei altijd je moet gebruiken wat je hebt als je het nodig hebt. Zo reed er een keer een vent op de fiets zijn honden aan, en reed zonder pardon weg, dus mijn trainer zei er wat van. Toen stapte die man van z'n fiets af om mijn trainer is even een lesje te leren. Mooie heelkick op z'n hoofd en hij lag.

Een vechtsport hoef je ook niet te doen om jezelf te kunnen verdedigen, eerder omdat je het leuk vindt.

brool crory stool

Judo

wil je snel en makkelijk zelfverdedidging leren ga simpel weg boksen

Terug
Naar boven