Fitness Seller

Take me out

rivelino

Ripped Bodybuilder
Waardering
73
staan denk maar 3 chicks tussen, 1 zo'n balkan sletje die is naaaiz.
moest er ook wel om lachen die ene keer dat ik het gekeken had :P

Haha had in die andere topic van dat programma ook die opmerking al gemaakt. :D
Domme B-wijven...

staan denk maar 3 chicks tussen, 1 zo'n balkan sletje die is naaaiz.
moest er ook wel om lachen die ene keer dat ik het gekeken had :P

Er staan 2 van die Bosnische poppetjes tussen:heart:

Leuk programma btw! Kijk het altijd op uitzendinggemist als ik aan het eten ben.

lol. dit programma is wel tof! welke afleveringen kwamen de balkan chicks in voor? want daar houd ik wel van :)

Die edina en emina zijn best lekker btw, kijk het ook elke avond. Best kewl programma :D Weet iemand trouwens hoe de eerset song heet, als die kerel opkomt, in afl 9?

Ik volg het dagelijks maar vind het steeds saaier worden.

En alle kandidaten zijn fake. Allemaal figuranten.

• Topic Starter Topic Starter
Die edina en emina zijn best lekker btw, kijk het ook elke avond. Best kewl programma :D Weet iemand trouwens hoe de eerset song heet, als die kerel opkomt, in afl 9?

Hou op boys. 90kg make up hebben ze op, het ziet er echt eng/scary/creepy uit. En 1 van die 2 klinkt als een vent. Maar goed bijna al die trashy girls zijn ****ing lelijk in die programma.

Ya, leuke show lijkt me, maar als een keurobject daar staan lijkt me echt wel klote

vind t wel grappig om te zien dat toch sommige lelijke gozers toch een lekker wijf krijgen.
vooral die ouwe dikz*k van 47 krijgt toch nog ff dat russische chickie. en die soufian ofzo die er toch goed uitziet moet met een lelijk meisje weg....

vrouwen.... :P

Zat die karina niet in een episode van DON EN AD ??

Wat is die Monique een kakwijf zeg !!!!

vind t wel grappig om te zien dat toch sommige lelijke gozers toch een lekker wijf krijgen.
vooral die ouwe dikz*k van 47 krijgt toch nog ff dat russische chickie. en die soufian ofzo die er toch goed uitziet moet met een lelijk meisje weg....

vrouwen.... :P

Welke chickjes dan? :scratch: Zitten een paar middelmaatjes tussen maar verder gaat het ook niet hoor. Die rusische zit serieus onder de make-up trouwens.

Jorinde, die sa...nog iets met die tattoo op dr arm ook. En nog 2. Is gewoon een gescript zooitje met actrices. Maar het is wel leedvermaak.

Haha lijkt me ook. Die vrouwen zien er ook allemaal serieus ouder uit? Vooral die van 19-20.

Vind het programma wel lachen. domme snollen, die gasten worden afgekraakt om de kleinste dingen.

Vind het programma wel lachen. domme snollen, die gasten worden afgekraakt om de kleinste dingen. Er was ook 1 die speelde World of warcraft en las fantasie boeken, iedereen wegdrukken. haha.

Vind het programma wel lachen. domme snollen, die gasten worden afgekraakt om de kleinste dingen. Er was ook 1 die speelde World of warcraft en las fantasie boeken, iedereen wegdrukken. haha.

:roflol:

Of die ene met zn poker. Beetje bedeesde kerel maar leek het verder wel voor elkaar te hebben. Dan gaat zo'n dikke trut gaan b**chen dat hij met zn hemdje in zn broek zit, want dat is zooo 2007. ??? :roflol:
Maar dat zijn dingen die je weet of kan verwachten. Je zegt ook niet dat je aan bodybuilding doet maar dat je powertraining doet of als ze echt anti-spieren zijn zeg je desnoods dat je wat fitnessed.
Allemaal netjes lullen over dat het uiterlijk niet belangrijk is en dat het innerlijke telt, maar het tegendeel is wel meermaals bewezen uiteraard. Of een normale student die dan in een studentenhuis woont is dan opeens ook niet goed genoeg meer, terwijl die kerel binnen enkele jaren evengoed een bruut salaris kan hebben. Vrouwen... :rolleyes: :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven