MuscleMeat

Take me out

Zit altijd in de gym rond die tijd dus nog niet vaak gezien maar lijkt me ook niet zo boeiend programma

• Topic Starter Topic Starter
Wie dan allemaal?
Weet in iedergeval van 1 meisje dat ze gewoon een opleiding volgt.
En zoals ik al zei, dit soort mensen zijn ingeschreven bij bureau's die dit soort mensen aanleveren. Dit zijn mensen die graag in de belangstelling staan, graag op tv te zien zijn. Maar dit wil niet zeggen dat ze toneel spelen.

Uhmm Jacobien, Oesha etc. kunnen wel een normale opleiding volgen, maar ze hebben wel ambitie om te acteren of ze zijn amateur-actrices. Die Masha heet Kim van Santen in het echt. Zoek maar op op google. Die chick met die zielige hoofd en tattoo op dr arm, ik weet niet meer hoe ze heet? Zij speelt mee bij Don&Ad. Die Jorinde is ook een amateurhoer(filmpje is gepost in dit topic) Die Chiara ofzo speelde ook mee in Don&ad. Lees maar de topics op fok.nl.

Voor degenen die willen msnen met Karina:

karientjuh@live.nl

2hqq68h.jpg

Laatst bewerkt:
En tis ook een don en ad sl*t

hier dit wief is echt onmeunig lekkah[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dikke tet*en!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die jorinde vind ik best lekker hoor :P

trouwens komt een maat van me in t programma. de opnames zijn al geweest zij die laatst, weet alleen niet wanneer t op tv komt. Baktash heet ie, en is übersuperdude.
Maar hij si een goeie kerel.

trouwens komt een maat van me in t programma. de opnames zijn al geweest zij die laatst, weet alleen niet wanneer t op tv komt. Baktash heet ie, en is übersuperdude.

Doe normaal:roflol:

kallum an

Inge heeft een waterhoofd:P

wat een loos programma zeg.. en dan ook nog die Eddy zoey :(

Terug
Naar boven