AndroidHealthClinic

Take me out

heb ik 1x 5minuten erop gezet, nou als je niet doorhebt dat het een nep programma is ben je wel heel erg naief

Uit ervaring weet ik dat zulke mensen gewoon echt bestaan :D Als het nep is wie gaat er dan in godsnaam vrijwillig zo dom zitten doen?

Ik zag laatst op tv ook zo'n dik wijf die zo'n gast een 6 gaf terwijl ze zelf er uit zag om te kotsen en zich vervolgens zelf bestempelde met een 8.

haha ja zag ik ok ****ing zeekoe een 8 in de min zal ze wel bedoeld hebbe

gozer ken ik, trainde bij mij in de sportschool. Idioot eerste klas met een riod rage van hier tot aan het toilet.

Die h**ren daar moeten ook eens op hun plek gezet worden want de meeste hebben echt het niveau van een randje stront.

qft!!

ik vond die emina en edina het knapst van allemaal
jammer dat ze eruit zijn

OMG, check deze paupers dan die ook meededen aan het programma. Zulke gasten lach je toch finaal uit op straat.

Die Oesha zag er trouwens ook wel lekker uit.

2wnra13.jpg

Weetje wat t leukste is

Die mensen nemen zichzelf nog serieus ook

zins die monique eruit is kijk ik niet meer vond ik een donders geil wijf lekkere borsten had ze, gaat ze er ook nog vandoor met zo'n kanker homo ik balen

deze sl*t bedoel ik:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
oooh wat zou ik graag een keer mn gezicht tussen die borsten drukken

Zonde dat ze er vandoor ging. :(

:titty::titty: :eek:

bij deze h**r krijg ik altijd de rillingen over mn lijf als ik haar zie of als ik haar hoor praten dit vind ik wel zo'n dom, dom, dom, dom/goedkoop kind, ze is gewoon gemaakt om achter de ramen te staan en misbruikt te worden:) [Afbeelding niet meer beschikbaar]

2 ervan zijn wel maten van me he :P Valt wel mee. Ik ben echt jaloers op de reacties van chicks die die lui in hun hyves berichten krijgen... echt neti normaal. Masih die gast rechts op de foto was 28000 x bekeken 2 weken nadat hij zn hyves had aangemaakt :S wel sneue filmpjes had ie. 'doe Havo versneld, slimme jongen' terwijl hij gewoon bij mij op de volwassen havo zit omdat ie gezakt was. die baktash, zn broer, zat vorig jaar en t jaar daarvoor bij me in de klas. Hij doet wel vrouwen, dus homo is ie volgens mij neit :P

Die monique is trouwens altijd in club Noa in leeuwarden te vinden hoorde ik, dus als je nog een wil....
Die lui nemen zichzelf echt serieus hoor. Ze zijn net zo in t echt als op tv.

bij deze h**r krijg ik altijd de rillingen over mn lijf als ik haar zie of als ik haar hoor praten dit vind ik wel zo'n dom, dom, dom, dom/goedkoop kind, ze is gewoon gemaakt om achter de ramen te staan en misbruikt te worden:) [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Goh, je weet niet hoe dichtbij je bij de werkelijkheid zit.
Dit snolletje heeft namelijk al een paar 'filmpjes' op haar naam staan.
(Bron: dat **** forum ofzo)

Terug
Naar boven