AndroidHealthClinic

Take Me Out

Hehe zie dat Tessa ook weer terug is, date met buffe Bart is dus niets geworden.

Haha die esmeralda... dat haar en ze is automonteur. LESBO!

enne anne-marie word dikke milf later

Joy is lekker!

elisa komt wel weer terug hoor(let maar op)

haha lelijke k*tpot op het laatst.

en die hoere die wegdrukke omdat hij een schilder is zijn alleen maar op geld uit, vuile snolle. en als ze iets geschilderd moete hebbe kunne ze het niet eens zelf met hun linkse pote.

waarom doe je daar ook aan mee als gewone man ??? alleen losers doen daar aan mee die.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom moet voor Josje een man 3000 euro per maand verdienen? Heeft ze zelf niet genoeg geld voor een beugel om die fietsenstalling bij elkaar te houden?

Waarom moet voor Josje een man 3000 euro per maand verdienen? Heeft ze zelf niet genoeg geld voor een beugel om die fietsenstalling bij elkaar te houden?

Idd arrogante k*tsnol.

Net als die ene "bibliotheekmedewerker", wat voor een lowlife ben je dan :roflol:

die zijn alleen maar goed om te misbruiken.

Haha ik vind het eigenlijk wel geniaal hoe die meisjes daar jongens beoordelen xD ik lach me slap

haha lelijke k*tpot op het laatst.

en die hoere die wegdrukke omdat hij een schilder is zijn alleen maar op geld uit, vuile snolle. en als ze iets geschilderd moete hebbe kunne ze het niet eens zelf met hun linkse pote.

waarom doe je daar ook aan mee als gewone man ??? alleen losers doen daar aan mee die.

Hij floot naar die dames, daarom werd ie weggedrukt, maar indd, beroep is belangrijk bij Take Me Out, terwijl dr echt serieus geen 1 wijf tussen staat die een hoge studie heeft voltooid of veel geld verdient, want dan ga je uberhaupt niet aan zo'n programma mee doen.

Hij floot naar die dames, daarom werd ie weggedrukt, maar indd, beroep is belangrijk bij Take Me Out, terwijl dr echt serieus geen 1 wijf tussen staat die een hoge studie heeft voltooid of veel geld verdient, want dan ga je uberhaupt niet aan zo'n programma mee doen.

er drukten heel veel weg toen hij zei dat hij schilder was.

er drukten heel veel weg toen hij zei dat hij schilder was.

Ja zag het net, zat gister niet goed op te letten, maar je weet meteen wat je aan die dames zou hebben iig.

Wel hard dat ie zei van ik ga liever alleen naar huis :roflol: Sta je voor lul dan als vrouw zijnde :D

Ja zag het net, zat gister niet goed op te letten, maar je weet meteen wat je aan die dames zou hebben iig.

Wel hard dat ie zei van ik ga liever alleen naar huis :roflol: Sta je voor lul dan als vrouw zijnde :D

hoezo? andersom is het toch ook "hard". vind het sowieso onzin als je perse 1 mee moet nemen met tegenzin.

eigenlijk had je dan nog erger moeten maken...zoiets van "zooo daar ga ik echt niet mee door het deurtje HOOOOOOOOOOI"

[afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: keihard weg rennen.

:roflol:

Die grijns ook die die kerel op het eind had:roflol:

Terug
Naar boven