- Waardering
- 73
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja met 2blauwe ogen en een dikke lip.
alleen losers doen daar aan mee die.Waarom moet voor Josje een man 3000 euro per maand verdienen? Heeft ze zelf niet genoeg geld voor een beugel om die fietsenstalling bij elkaar te houden?
Waarom moet voor Josje een man 3000 euro per maand verdienen? Heeft ze zelf niet genoeg geld voor een beugel om die fietsenstalling bij elkaar te houden?

Hehe zie dat Tessa ook weer terug is, date met buffe Bart is dus niets geworden.

Willemijn eruit![]()
die gast is 21 en zij is 28, ze zegt net zelf dat ze 21 is en dat het een foutje isdusss

haha lelijke k*tpot op het laatst.
en die hoere die wegdrukke omdat hij een schilder is zijn alleen maar op geld uit, vuile snolle. en als ze iets geschilderd moete hebbe kunne ze het niet eens zelf met hun linkse pote.
waarom doe je daar ook aan mee als gewone manalleen losers doen daar aan mee die.
Hij floot naar die dames, daarom werd ie weggedrukt, maar indd, beroep is belangrijk bij Take Me Out, terwijl dr echt serieus geen 1 wijf tussen staat die een hoge studie heeft voltooid of veel geld verdient, want dan ga je uberhaupt niet aan zo'n programma mee doen.
Ja een schilder verdient niet 3000euro per maand heer drukten heel veel weg toen hij zei dat hij schilder was.

Ja een schilder verdient niet 3000euro per maand he![]()
er drukten heel veel weg toen hij zei dat hij schilder was.
Sta je voor lul dan als vrouw zijnde 
Ja zag het net, zat gister niet goed op te letten, maar je weet meteen wat je aan die dames zou hebben iig.
Wel hard dat ie zei van ik ga liever alleen naar huisSta je voor lul dan als vrouw zijnde
![]()
Ja zag het net, zat gister niet goed op te letten, maar je weet meteen wat je aan die dames zou hebben iig.
Wel hard dat ie zei van ik ga liever alleen naar huisSta je voor lul dan als vrouw zijnde
![]()