Crew
Cool Novice
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dikke afknapper, k*tsnol, jammer van zo'n mooie meid, de ouders hebben duidelijk gefaald.
ofzoAlleen ze heeft het liefst getintdikke afknapper, k*tsnol, jammer van zo'n mooie meid, de ouders hebben duidelijk gefaald.

Dus persoonlijke smaak/ voorkeur maakt haar al een k*tsnol? Ik vind het zelf vaak ook mooier als een meisje een beetje getint is.

Dus persoonlijke smaak/ voorkeur maakt haar al een k*tsnol? Ik vind het zelf vaak ook mooier als een meisje een beetje getint is.
Vergelijking gaat niet op, en ik snap je punt wel, maar ben het er niet mee eens. Als ik een dochter zou hebben hoeft ze idd niet met een oudere kerel aan te komen. Ik zou er echter geen problemen mee hebben als ze met een gekleurde jongen thuis zou komen, zolang hij niet aan de stereotypen voldoet. De vriend van een vriendin van mij is een n*ger. Haar ouders waren er eerst erg op tegen tot ze hem leerden kennen; hij is verpleegkundige en z'n grootste hobby is vissenJa, maar je hebt liever dat je zoon thuis komt met een vrouw van 2 keer zo oud als je dochter met een man van 2 keer zou oud.
Hehe geintje, k*t vergelijking, maar je snapt me punt wel toch?![]()
Don't judge a book by its cover.Je slaat de spijker op z'n kop, dat is namelijk jouw goed recht. Je spreekt jezelf hier wel een beetje tegen, aangezien je een meisje die zich voelt aangetrokken tot getinte jongens al als k*tsnol bestempeld. Haar falende ouders hadden haar zeker moeten behoeden voor de omgang met minderheden?ik moet niks van een tint hebben, of je moet bedoelen een beetje van de zonnebank of zon. dat is wat anders..
niet dat ik een hekel aan n*gers heb maar ik val niet op getinten of zwarte.
Als een meid zegt dat ze per se een grote lul wil dan betekent het dat ze gewoon een x hard gefist is of zich mastrubeert met een bowlingbal.
Idd
Alleen ze heeft het liefst getintdikke afknapper, k*tsnol, jammer van zo'n mooie meid, de ouders hebben duidelijk gefaald.
En als een wijf zegt dat ze liever een blanke heeft begint Eddy meestal over WAAROM ?? ben je racistischofzo
En als een donkere dame zegt dat ze op blank valt, gaat Eddy meteen vragen van waarom, en houd je niet van jezelf etc. Maar als een blanke dame van op n*gers valt vraagt hij niks. In iedergeval ik zou er nooit aan mee doen 
Ja haham inderdaad valt me ook op. Ach ik kijk met m'n zusje meeEn als een donkere dame zegt dat ze op blank valt, gaat Eddy meteen vragen van waarom, en houd je niet van jezelf etc. Maar als een blanke dame van op n*gers valt vraagt hij niks. In iedergeval ik zou er nooit aan mee doen
![]()
Ik weet niet wat Eddy Zoey vandaag op had maar hij had wel mooie grapjes![]()

Wat een vieze verkapte homo.