Fitness Seller

Taliban verovert Afghanistan

Uhm afhankelijk van de wijk is 25-50% in de stad niet autochtoon, het hele centrum hier is bezet door hanggroepen van een bepaalde achtergrond die bij het uitgaan gezellige steekincidenten uitdelen en erna alleen naar huis fietsen is over beruchte fietspaden zeker niet veilig voor de dames. In het straatje naast mijn oude appartement midden in het uitgaanscentrum zijn meermaals meiden aangerand door mensen uit azc, is ook in het nieuws geweest. Op de weg naar m'n oude studie werden studentes van hun fiets getrokken en verkracht door de gezellige woestijnmensen die daar vlakbij studentenwoningen opgevangen werden.

Dus ja. Jij woont niet in de randstad?
Of hij heeft even gemist hoe gezellig het was op de pier van Scheveningen vorige zomer. #Paralellesamenleving

Ik gooi mijn geld niet graag in bodemloze putten. Zou het liefst naar de US verhuizen republicans stemmen en amper belasting betalen (ivm NL dan)
Oh ja, prachtig land om te wonen. :o

Of hij heeft even gemist hoe gezellig het was op de pier van Scheveningen vorige zomer. #Paralellesamenleving
Anders halen we lekker alles door elkaar. Dat waren geloof ik geen asielzoekers. Maar alles met een kleurtje is natuurlijk een probleem :loony:

Uhm afhankelijk van de wijk is 25-50% in de stad niet autochtoon, het hele centrum hier is bezet door hanggroepen van een bepaalde achtergrond die bij het uitgaan gezellige steekincidenten uitdelen en erna alleen naar huis fietsen is over beruchte fietspaden zeker niet veilig voor de dames. In het straatje naast mijn oude appartement midden in het uitgaanscentrum zijn meermaals meiden aangerand door mensen uit azc, is nog in het nieuws geweest omdat politie aangifte afraadde. Op de weg naar m'n oude studie werden studentes van hun fiets getrokken en verkracht door de gezellige woestijnmensen die daar vlakbij studentenwoningen opgevangen werden.

Dus ja. Jij woont niet in de randstad?
Ik woon in Gouda wat bij de Randstad hoort. Wij hebben ook twee wijken vol met (in dit geval) mocro's waar het één grote teringzooi is en waar vanalles gebeurt. Ik heb het allemaal allang gehoord, je hoeft mij echt niet uit te leggen wat voor zieke mensen er rondlopen in de wereld. Ik heb dat voor mezelf opgelost door niet in zo'n wijk te gaan wonen. Doe maar goed je best op je opleiding, dan kun je binnenkort naar een normale leefomgeving.

Anders halen we lekker alles door elkaar. Dat waren geloof ik geen asielzoekers. Maar alles met een kleurtje is natuurlijk een probleem :loony:
Dit. Je mag waarschijnlijk van hem niks zeggen over studentes die tijdens een feestje door hun blanke maten gedrogeerd worden in hun veilige studentenappartementjes zodat ze er even met z'n allen overheen kunnen. Dat soort dingen gebeuren alleen door asielzoekers, was ik even vergeten.

Want je wordt in jouw directe omgeving overspoeld en omsingeld door asielzoekers die het hebben gemunt op je familie? Hoor je zelf niet hoe fucking retarded dat klinkt?
En ik weet niet wat je onder asielzoekers verstaat, misschien dat als hun verzoek is ingewilligt of ze nageslacht zijn van dat ze technisch gezien geen asielzoekers meer zijn, maar hun huidskleur komt hier niet van nature voor: mijn lokale jumbo is meerdere keren per jaar overvallen. Schijnen de kassameisjes ook niet heel leuk te vinden. Op de basis(!)school een straat naast mij is laatst nog een meisje bijna doodgestoken want gezellige hangplek voor s'avonds laat. In dit stadsdeel meerdere schietincidenten in een jaar tussen drugsbendes of whatever, gewoon in onze woonwijken of flats. Steeds met signalementen waarbij ik me echt geen zorgen hoef te maken dat ik per ongeluk voor de dader wordt aangezien.

Ja geweldig hé! Afghanen zijn ook zo ongeveer de aller ergste die je kunt krijgen............. Ik denk dat we beter naar Afrika kunnen verhuizen binnen een aantal jaar!

En ik weet niet wat je onder asielzoekers verstaat, misschien dat als hun verzoek is ingewilligt of ze nageslacht zijn van dat ze technisch gezien geen asielzoekers meer zijn, maar hun huidskleur komt hier niet van nature voor: mijn lokale jumbo is meerdere keren per jaar overvallen. Schijnen de kassameisjes ook niet heel leuk te vinden. Op de basis(!)school een straat naast mij is laatst nog een meisje bijna doodgestoken want gezellige hangplek voor s'avonds laat. In dit stadsdeel meerdere schietincidenten in een jaar tussen drugsbendes of whatever, gewoon in onze woonwijken of flats. Steeds met signalementen waarbij ik me echt geen zorgen hoef te maken dat ik per ongeluk voor de dader wordt aangezien.
Ik snap het punt wat je probeert te maken, echter kies ik er zelf voor om de focus niet op huidskleur of afkomst te leggen. Dat is namelijk niet relevant aan de oorzaak waarom dit gebeurt. Jij kiest ervoor om de focus daar wel op te leggen, en alhoewel je daar alleen maar jezelf mee hebt, moet je dat zelf weten.

Ik ken net zo veel blanke tyfusratten als buitenlandse tyfusratten, en ik ken net zoveel buitenlandse oprechte mensen als Nederlandse oprechte mensen.

Hoe meer je je erop focust hoe meer het je zal irriteren.,

Ik woon in Gouda wat bij de Randstad hoort. Wij hebben ook twee wijken vol met (in dit geval) mocro's waar het één grote teringzooi is en waar vanalles gebeurt. Ik heb het allemaal allang gehoord, je hoeft mij echt niet uit te leggen wat voor zieke mensen er rondlopen in de wereld. Ik heb dat voor mezelf opgelost door niet in zo'n wijk te gaan wonen.
Hoezo ging je daar weg dan? Ben je BANG voor ze ofzo? Waarom leg je gewapend tuig niet even uit dat ze zich moeten gedragen?

En als je het zo goed weet wat lul je dan? Ach als je er zelf maar geen last van hebt. Who cares wat andermans moeders, zusjes of neefjes of nichtjes kan overkomen. Als jij maar goed zit. Of heb je iedereen mee verhuist?

Discussiëren dat ze prima nog meer van die figuren kunnen importeren want er overkomt jou toch niks in jouw wijk. Echt future-proof plan, kan niet misgaan.

• Topic Starter Topic Starter

Merendeel Afghanen zit echt niet te wachten op de taliban. Khebbeen gevoel dat dit heel bloederig gaat worden.

Maarja, zou fucking dom zijn om eerst je wapens neer te leggen om vervolgens ongewapend een beetje boos te gaan lopen demonstreren.

Gouda de ghetto :roflol:

Ik snap het punt wat je probeert te maken, echter kies ik er zelf voor om de focus niet op huidskleur of afkomst te leggen. Dat is namelijk niet relevant aan de oorzaak waarom dit gebeurt.
Hett is bijzonder relevant wanneer bepaalde groepen oververtegenwoordigt zijn in de misdaad statistieken.

Hoezo ging je daar weg dan? Ben je BANG voor ze ofzo? Waarom leg je gewapend tuig niet even uit dat ze zich moeten gedragen?

En als je het zo goed weet wat lul je dan? Ach als je er zelf maar geen last van hebt. Who cares wat andermans moeders, zusjes of neefjes of nichtjes kan overkomen. Als jij maar goed zit. Of heb je iedereen mee verhuist?

Discussiëren dat ze prima nog meer van die figuren kunnen importeren want er overkomt jou toch niks in jouw wijk. Echt future-proof plan, kan niet misgaan.
Ik heb nooit in zo'n wijk gewoond. Dat maak je er nu zelf van. Wel veel van meegekregen. Teveel.

Dat dikgedrukte werkt tot zover eigenlijk meer dan prima. De mensen waar ik om geef wonen ook niet in zulke omgevingen. Buiten dat interesseert het me oprecht geen ene reet meer wat er in de wereld gebeurd. Er zijn altijd zieke mensen, er gebeuren altijd zieke dingen, en dat wordt nooit beter. Deze mentaliteit werkt bijzonder bevrijdend, dan kan ik me lekker focussen op dingen waar ik wel invloed op heb.

Dus eerst zit je zielig te doen dat je in zo'n gevaarlijke omgeving woont, maar nu ga je ineens stoer of interessant doen dat jouw omgeving "meer ghetto" is dan Gouda? Wat wil je nou?

Hett is bijzonder relevant wanneer bepaalde groepen oververtegenwoordigt zijn in de misdaad statistieken.
Dus de kleur van iemands huid en/of ethniciteit is de oorzaak van iemands misdaad? Niet de opvoeding of leefomgeving?

Oh ja, prachtig land om te wonen. :o

Nee dat is zo. Probeerde alleen aan te geven dat immigratie niet goed gegaan hoe we het van dag 1 hebben aangepakt.

En dan ben je dus niet goed in statistiek als je dat verbindt aan huidskleur of afkomst.

Het heeft alles te maken met dat asielzoekers (en als gevolg zelfs generaties daarna) weinig kansen hebben. En dus relatief veel misdaden plegen.

Die kansen zijn laag omdat het systeem en integratiebeleid niet goed functioneert. Kritiek daarop is terecht. Nederlanders in vergelijkbare situaties gaan eveneens de fout in.

Doe niet zo f#cking woke man! Natuurlijk is het niet dé oorzaak. Maar ze worden wel het meest geteld.
(of zijn we etnisch meer gemotiveerd om donkere daders te tellen/duiden?)

En dan ben je dus niet goed in statistiek als je dat verbindt aan huidskleur of afkomst.

Het heeft alles te maken met dat asielzoekers (en als gevolg zelfs generaties daarna) weinig kansen hebben. En dus relatief veel misdaden plegen.

Die kansen zijn laag omdat het systeem en integratiebeleid niet goed functioneert. Kritiek daarop is terecht. Nederlanders in vergelijkbare situaties gaan eveneens de fout in.
Dus ze zijn zo crimineel in Nederland omdat ze hier zo weinig kansen krijgen.

En vrijwel niet crimineel in land van herkomst omdat ze daar zoveel kansen krijgen?

Of omdat ze daar wel passend gestraft worden? Als het hier zo kut is en thuis zoveel beter dan kunnen ze toch gewoon retour afzender?

ah daar zal het aan liggen. Ondertussen gaat dit slappe beleid maar door en worden de problemen groter.

Als ik totale macht zou hebben in dit land dan was dit probleem in een week opgelost.

In Polen hebben ze dit probleem ook niet. Misschien kunnen we wat statistici van ze lenen voor een paar weken?

Precies, tiet gegrepen? Handje eraf. Zal ze leren.

ah daar zal het aan liggen. Ondertussen gaat dit slappe beleid maar door en worden de problemen groter.

Als ik totale macht zou hebben in dit land dan was dit probleem in een week opgelost.

In Polen hebben ze dit probleem ook niet. Misschien kunnen we wat statistici van ze lenen voor een paar weken?
Nee die zitten allemaal hier :roflol:

Terug
Naar boven