MuscleMeat

Taliban verovert Afghanistan

Wie zou hier lid willen worden van de taliban als talenten van hier ook naar voren gebracht kunnen worden? En niet daar maar hier.

Ik zeg niet dat iemand zou moeten antwoorden. Ik laat het er maar verder bij zo. Tenzij iemand anders daar anders over denkt.
Hier wel, maar daar niet.

we hebben ook een topic over "lijntjes" das reuze interessant voor je

we hebben ook een topic over "lijntjes" das reuze interessant voor je
Als je dit onderwerp bedoelt dan is het duidelijk meer iets voor jezelf. Of een ander onderwerp dat erop lijkt op wat voor manier dan ook.

,,Lid worden van de Taliban''

Iedereen begrijpt hier hoe dit klinkt. Maar volgens mij kan dit wel goed komen.

Volgens mij hebben veel meer mensen interesse in de gedachte. Als iemand ook het zicht heeft om zoiets goed te verwoorden en zodat het niet stom afloopt.

Ik zou wel interesse hebben om het op sociale media te plaatsen. Waar ik nu trouwens geen lid van ben of niet gebruik. En uiteindelijk politieke partijen als de PVV en FvD erover benaderen. Maar daar zou ik dan niet alleen bij betrokken moeten zijn. Dus als er meer mensen hier zijn die daar interesse in hebben. Om te zien hoe of wat dat iets zou kunnen worden.

Laatst bewerkt:
Mysterie

,,Lid worden van de Taliban''

Iedereen begrijpt hier hoe dit klinkt. Maar volgens mij kan dit wel goed komen.

Volgens mij hebben veel meer mensen interesse in de gedachte. Als iemand ook het zicht heeft om zoiets goed te verwoorden en zodat het niet stom afloopt.

Ik zou wel interesse hebben om het op sociale media te plaatsen. Waar ik nu trouwens geen lid van ben of niet gebruik. En uiteindelijk politieke partijen als de PVV en FvD erover benaderen. Maar daar zou ik dan niet alleen bij betrokken moeten zijn. Dus als er meer mensen hier zijn die daar interesse in hebben. Om te zien hoe of wat dat iets zou kunnen worden.
Zou maar een kopje thee klaarzetten voor de AIVD meneer die langs komt, houden ze wel van.

Zou maar een kopje thee klaarzetten voor de AIVD meneer die langs komt, houden ze wel van.
In feite is dat geen reden om te vrezen. Het punt is dat de beweging die de Taliban maakt goed is. En die komt overeen met hoe veel mensen hier bezwaren hebben tegen immigratie. Los hiervan zijn er meer dingen. Voor dezelfde beweging is het hier niet nodig alles overhoop te halen. En kan dit ook perfect aansluiten bij de huidige morele kijk op immigratie. Of die uit het verleden. Met andere woorden, een verbetering. Moeten gaan denken of praten in termen van links, rechts of midden is lastig. En zou volgens mij moeten stoppen op het moment dat het zaken kan verstoren.

De coalitie heeft trouwens ook niet noodzakelijk verloren.

Die beweging die daar gemaakt is hier doorzetten zou ook echt eerbaar moeten zijn. 100% van de medestanders zou in moeten kunnen stemmen met de gang van zaken. Of het kunnen zeggen. Zo komt alles wat moet wel aan het licht.

Een dergelijk iets. Dit is niet heel erg bekend. Als gang van zaken. Maar het zou zo ongeveer het enige moeten zijn dat werkt. Waar het op neerkomt. Maar het zou gedaan moeten worden om dat te zien. Bovendien, grote dingen beginnen over het algemeen niet in grote afmetingen. Dus zoiets zou ook op het juiste moment zichtbaar moeten worden.

Jezus man, ben je aan het ijlen of denk je altijd zo incoherent? Geen touw aan vast te knopen.

Jezus man, ben je aan het ijlen of denk je altijd zo incoherent? Geen touw aan vast te knopen.
Dat is zeker niet zo, maar als mensen hier er ook niet verder mee kunnen dan laat ik het zo. Zoals ik eerder zei. Hoe kom je trouwens bij ijlen? Daar is geen enkele reden voor. Je ijlt zelf. Rare opmerking.

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel geiten moet ik neuken alvorens ik lid kan worden van de taliban?

• Topic Starter Topic Starter
Nou, bij deze mijn oprechte excuses.

Ik zal de geitenn**kers van de taliban nooit meer beledigen.

Nou, bij deze mijn oprechte excuses.

Ik zal de geitenn**kers van de taliban nooit meer beledigen.
Gerapporteerd
Screenshot_20210913-181932_WhatsApp.jpg

Terug
Naar boven