Goed voorbeeld doet volgen.Zoals altijd al het plan was natuurlijk, anders zet je geen seniele bejaarde neer als potus.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed voorbeeld doet volgen.Zoals altijd al het plan was natuurlijk, anders zet je geen seniele bejaarde neer als potus.

Biden zit daar echt nog wel een termijn hoor.Wat ik denk: Biden gaat sowieso niet aan een 2e termijn beginnen. Het zou een wonder zijn als hij überhaupt dit termijn afmaakt. Ik denk dat ze beter in het eerste jaar van het eerste termijn de bom kunnen droppen dan in het 2e jaar tijdens de midterms of in het 3e of 4e jaar vlak voor de volgende verkiezingen. Harris moet en zal winnen. Biden wordt geofferd door de DNC.
Zoals altijd al het plan was natuurlijk, anders zet je geen seniele bejaarde neer als potus.
Allemaal een beetje open deuren achteraf en ik hoor hem niks vernieuwends zeggen alleen een korte samenvatting van de afgelopen 20 jaar. Lekker man van die personen waarbij niks doen niet goed is en waarbij iets doen ook niet goed is. Daar hebben we er gelukkig niet genoeg van.Gelukkig hebben we Maarten van Rossem nog voor de duiding:
https://www.radioviainternet.nl/podcasts/maarten-van-rossem-de-podcast/2021/special-afghanistan
Trump won toch 4 jaar geleden? Hij wilde de troepen terughalen. Was 1 van zijn grootste speerpunten. Andere kandidaten namen dit zelfs over 2 jaar geleden omdat dit het sentiment onder de bevolking was. Zelfs Biden riep het. Het terughalen was dan ook geen verassing.Sinds wanneer geloof je die? Alle peilingen omtrent corona zijn ongeloofwaardig als blijkt dat het volk volgzaam is.
Lolwut? Trump heeft dit in werking gezet. Biden heeft het slechts uitgevoerd, maar op een hele incompetente manier.Ja, dat verrast is echt bullshit. Maar de beslissing is de enige juiste. Deed wat Obama en Trump niet durvden.
Kijk eens wat filmpjes van zijn afgelopen interviews terug. Zijn cognitieve vermogen loopt met de dag harder terug. Vaak begint ie gewoon allemaal random shit te bazelen.
Toespraak vanuit het Witte verzorgingsteHuis omstreeks 21:45 door onze favo president
![]()
Livestream is hier te zien
De reacties staan helaas uit.
Geen verwijzing naar Trump voor een keertje. Dat is al heel wat.
Mee eens, maar ik mis waaruit jij dit concludeert.Trump won toch 4 jaar geleden? Hij wilde de troepen terughalen. Was 1 van zijn grootste speerpunten. Andere kandidaten namen dit zelfs over 2 jaar geleden omdat dit het sentiment onder de bevolking was. Zelfs Biden riep het. Het terughalen was dan ook geen verassing.
Wie riep er nog om te blijven? Men is moe geworden van die oorlog.
Het Amerikaanse volk wilde weg uit Afghanistan, maar niet op deze manier.
Heeft ie wel gedaan. Hij gaf tijdens die speech heel kort nog ff Trump half de schuldGeen verwijzing naar Trump voor een keertje. Dat is al heel wat.

Moet dat daar nog?En hij vergeet zijn mondkapje op de terugweg. @Mentat @Steks DBB coronapolitie. SCHANDE.
Niemand zit te wachten op dit soort beschamende beelden, toch? Nogal beschamend voor een land als Amerika denk je niet?
Volgens mij heb jij Amerika nog iets te hoog in het vaandel staanNogal beschamend voor een land als Amerika denk je niet?

De meeste Amerikanen schuiven de schuld gewoon af op hun laffe bondgenoten en de Afganen zelf die geen weerstand durven te bieden.Niemand zit te wachten op dit soort beschamende beelden, toch? Nogal beschamend voor een land als Amerika denk je niet?
Verre van. Ik sprak trouwens vanuit het oogpunt van de Amerikaan.Volgens mij heb jij Amerika nog iets te hoog in het vaandel staan![]()