Fitness Seller

Taliban verovert Afghanistan

Wat ik denk: Biden gaat sowieso niet aan een 2e termijn beginnen. Het zou een wonder zijn als hij überhaupt dit termijn afmaakt. Ik denk dat ze beter in het eerste jaar van het eerste termijn de bom kunnen droppen dan in het 2e jaar tijdens de midterms of in het 3e of 4e jaar vlak voor de volgende verkiezingen. Harris moet en zal winnen. Biden wordt geofferd door de DNC.

Zoals altijd al het plan was natuurlijk, anders zet je geen seniele bejaarde neer als potus.
Biden zit daar echt nog wel een termijn hoor.

Allemaal een beetje open deuren achteraf en ik hoor hem niks vernieuwends zeggen alleen een korte samenvatting van de afgelopen 20 jaar. Lekker man van die personen waarbij niks doen niet goed is en waarbij iets doen ook niet goed is. Daar hebben we er gelukkig niet genoeg van.

• Topic Starter Topic Starter
Sinds wanneer geloof je die? Alle peilingen omtrent corona zijn ongeloofwaardig als blijkt dat het volk volgzaam is.
Trump won toch 4 jaar geleden? Hij wilde de troepen terughalen. Was 1 van zijn grootste speerpunten. Andere kandidaten namen dit zelfs over 2 jaar geleden omdat dit het sentiment onder de bevolking was. Zelfs Biden riep het. Het terughalen was dan ook geen verassing.

Wie riep er nog om te blijven? Men is moe geworden van die oorlog.

Ik heb begrepen dat Biden al in 2008 binnenskamers heeft geroepen dat je er in verkiezingen wel mee weg zou komen en "f**k them" over het Afghaanse volk.

Het was op Fox News, datdanweerwel.

Toespraak vanuit het Witte verzorgingsteHuis omstreeks 21:45 door onze favo president
20210718_162947.jpg

Livestream is hier te zien

De reacties staan helaas uit.

Biden is wel een beetje de verpersoonlijking voor het verval van het Westen. aan het worden. Verder een beetje op het sentiment inspelen door te vragen hoeveel er nog moeten komen te overlijden voor de Afghanen en dat hij zijn 'verantwoordelijkheid' neemt, maar er wel voor zorgen dat degene die zijn overleden dat voor niks hebben gedaan. :roflol: Geen verwijzing naar Trump voor een keertje. Dat is al heel wat.

En hij vergeet zijn mondkapje op de terugweg. @Mentat @Steks DBB coronapolitie. SCHANDE.

De bull shit over het niet vechten van ANA weersproken:
- vechten al jaren tegen Taliban, 50k dodelijke slachtoffers;
- hadden hulp nodig van Amerikaanse luchtmacht en inlichtingendiensten;
- konden toen al niet winnen;
- worden nu in de steek gelaten;
- Amerikaanse troepen ook nu nog in Europa en Zuid-Korea.

Trump won toch 4 jaar geleden? Hij wilde de troepen terughalen. Was 1 van zijn grootste speerpunten. Andere kandidaten namen dit zelfs over 2 jaar geleden omdat dit het sentiment onder de bevolking was. Zelfs Biden riep het. Het terughalen was dan ook geen verassing.

Wie riep er nog om te blijven? Men is moe geworden van die oorlog.
Mee eens, maar ik mis waaruit jij dit concludeert.

Het Amerikaanse volk wilde weg uit Afghanistan, maar niet op deze manier.

Zo'n stapel heeft de gemiddelde Amerikaan ook in z'n schuur/garage liggen. :dunno:

Terug
Naar boven