XXL Nutrition

Tattoo, Hoe duur verwachten jullie hem ?

Bezoekers in dit topic

Jordyvl

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2012
Berichten
2.148
Waardering
181
Lengte
1m80
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Ik wil binnenkort een tattoo laten zetten.

11l3atx.jpg


De grootte word 27 bij 20 cm.

Dus ongeveer ter grote van een A4tje.

Ben benieuwd hoe duur jullie z'n tattoo schatten

Ik weet de prijs al, en wil weten of dit ongeveer overeenkomt.
 
Laatst bewerkt:
Ligt totaal aan de shop waar je hem zet. In.jouw grootte gok ik ongeveer 600-800eu
 
Minimum 800 euro vermoed ik
 
Wat kunnen we winnen als wij het goed raden?
 
Laatst bewerkt:
Ik betaal 100 euro per uur.. heb er nu 200 op zitten...

Denk rond 600.. erg mooi trouwens.. waar komt ie?
 
Ik betaal 100 euro per uur.. heb er nu 200 op zitten...

Denk rond 600.. erg mooi trouwens.. waar komt ie?

Ik heb meerdere tattoos en kreeg altijd van te voren al de prijs, ipv dat het bijvoorbeeld 100 per uur is.

Maar hij komt op m'n rug, ben benieuwd hoe het gaat voelen.
 
mooie tattoo, maar maak die dude wat buffer :D
 
Ik heb meerdere tattoos en kreeg altijd van te voren al de prijs, ipv dat het bijvoorbeeld 100 per uur is.

Maar hij komt op m'n rug, ben benieuwd hoe het gaat voelen.

Krijg vaak ook wel indicatie tot nu toe is dat altijd uitgekomen.. die ik nu aan het zetten ben zal ook op zon 600 komen.

Had hem wel groter gedaan op rug ;)
 
mooie tattoo, maar maak die dude wat buffer :D

Dat is ook zeker de bedoeling,


---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 09:58 ----------

Krijg vaak ook wel indicatie tot nu toe is dat altijd uitgekomen.. die ik nu aan het zetten ben zal ook op zon 600 komen.

Had hem wel groter gedaan op rug ;)

Wat gaat het worden wat je laat zetten ?

Maar ik heb maar een klein ruggetje, dus het lijkt heel groot. :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een bloesem aan zijkant van mijn rug.. van onderkant tot schouder. Lijnen staan er nu nu moet hij nog gekleurd worden.. meer schaduwen en bloesem wordt zacht roze
 
twee elfjes... waarom zou je niet voor een meer mannelijke tattoo gaan?

Ik denk dat jij een hele grote stoere draak op je been hebt !!

Nu ben je een echte vent, gefeliciteerd.
 
Wel zonde, 1 A4tje op je rug. Zou m groter doen.
 
Wel zonde, 1 A4tje op je rug. Zou m groter doen.

Het was eigenlijk de bedoeling om hem op 1 schouderblad te doen.
Dat werd iets groter, maar dan tussen de schouderbladen,
En dat werd weer iets groter maar dan een stukje meer naar beneden.
Ik heb persoonlijk niks met tattoos waarbij bijvoorbeeld meteen heel m'n rug vol zit.
Vind het overigens wel mooi bij andere, maar ik heb liever 5 relatief kleine tattoos dan 2 grote.
 
Laatst bewerkt:
Hangt van shop af idd.. Bij de 1 betaal je 80-120 Euro per uur bij de ander maak je van tevoren prijs afspraak idd.
Is vaak goedkoper ook.

Verder zou ik hem ook groter doen dan een A4 maar das persoonlijk natuurlijk.. *

Succes en show wel even pics als je hem hebt laten zitten ;)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 10:27 ----------

Het was eigenlijk de bedoeling om hem op 1 schouderblad te doen.
Dat werd iets groter, maar dan tussen de schouderbladen,
En dat werd weer iets groter maar dan een stukje meer naar beneden.
Ik heb persoonlijk niks met tattoos waarbij bijvoorbeeld meteen heel m'n rug vol zit.

Vind het overigens wel mooi bij andere, maar ik heb liever 5 relatief kleine tattoos dan 2 grote.

Wat je eventueel kan doen js vragen aan de shop of ze hem in A4 formaat en groot formaat willen tekenen.
Plaats je hem gwn op je rug en zie je vanzelf welke je uiteindelijk mooier vindt, of mocht je twijfelen ofcourse
 
Hangt van shop af idd.. Bij de 1 betaal je 80-120 Euro per uur bij de ander maak je van tevoren prijs afspraak idd.
Is vaak goedkoper ook.

Verder zou ik hem ook groter doen dan een A4 maar das persoonlijk natuurlijk.. *

Succes en show wel even pics als je hem hebt laten zitten ;)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 10:27 ----------



Wat je eventueel kan doen js vragen aan de shop of ze hem in A4 formaat en groot formaat willen tekenen.
Plaats je hem gwn op je rug en zie je vanzelf welke je uiteindelijk mooier vindt, of mocht je twijfelen ofcourse

Dat heb ik eergister gedaan,
A4 formaat, en A4 formaat x 141 %.

Ik ben nog maar 20, heb nu al redelijk wat tattoos en ik weet ook dat er nog meer bij gaat komen.
Daarom zou ik het zonde vinden om nu al een overgroot deel van mijn rug vol te laten prikken.

Misschien bedenk ik me over 3 maanden ineens, dit pas eigenlijk wel heel mooi om de tattoo heen, dan heb ik iig nog genoeg plaats om dingen erbij te laten zetten, en op die manier meerdere tattoos 1 geheel te laten worden.
 
Laatst bewerkt:
Dat heb ik eergister gedaan,
A4 formaat, en A4 formaat x 141 %.

Ik ben nog maar 20, heb nu al redelijk wat tattoos en ik weet ook dat er nog bij gaat komen.
Daarom zou ik het zonde vinden om nu al een overgroot deel van mijn rug vol te laten prikken.

Ja das dus persoonlijk wat heb zelf liever 1 grote tattoo op mn rug dan 4 kleine bijvoorbeeld.. Weet alleen niet wat ik wil laten zetten dus dat duurt nog wel even..

Maargoef, wanneer ben je van plan hem te laten zetten?

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 10:42 ----------

Misschien bedenk ik me over 3 maanden ineens, dit pas eigenlijk wel heel mooi om de tattoo heen, dan heb ik iig nog genoeg plaats om dingen erbij te laten zetten, en op die manier meerdere tattoos 1 geheel te laten worden.

Ja dat zou wel mooi zijn idd
 
Ja das dus persoonlijk wat heb zelf liever 1 grote tattoo op mn rug dan 4 kleine bijvoorbeeld.. Weet alleen niet wat ik wil laten zetten dus dat duurt nog wel even..

Maargoef, wanneer ben je van plan hem te laten zetten?

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 10:42 ----------



Ja dat zou wel mooi zijn idd

23e is loondag, dus even afwachten hoeveel ik krijg deze maand.
Wil een beetje geld overhouden voor kerst en oud en nieuw enzo dus waarschijnlijk word het eind Januari
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven