MuscleMeat

Tattoo ideetjes

jumperke1tje

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
307
Lengte
1m79
Jawel, het zoveelste tattoo topic :D

Ik overweeg sterk om er één te nemen (heb dit idee al enkele jaren, maar toen was ik uiteraard nog niet oud genoeg).
Ik had mezelf voorgenomen om het te doen als ik na al die jaren nog steeds van hetzelfde gedacht ben, en jawel, ik wil er nog steeds een.

Ik weet al ongeveer welke sT ik zou willen uitgaan, maar wat ik er juist op zou zetten of op welke plaats ben ik nog niet helemaal uit (verschillende mogelijkheden)

Zal enkele tattoos plaatsen die ik leuk vind, geef gerust jullie mening :thumbs:
(of als je zelf een tattoo hebt of een leuke hebt gevonden, post gerust! ;) )

2rfu1z8.jpg

s5eia1.jpg

2iktpc2.jpg

iqgbvo.jpg

2q21g6t.jpg

35bfea9.jpg

2dv03ef.jpg

15oge38.jpg

Die op de abs dan... (is overigens van een member)
28157hc.jpg

256elv7.jpg

28k3c3l.jpg

Laat maar komen...

Lood om oud ijzer, allemaal even lelijk. Maar das mijn mening ;)

ik zie niets ???

lol nr 2 heeft het recept voor bami pangang met pikante kip op zijn rug staan

• Topic Starter Topic Starter
Onderarm vind ik ook een leuke plek om een tekstje of wat tekens ofzo op te zetten...
Maar vind weinig goeie voorbeelden.
2sbjvxj.jpg

Zoiets op de buitenkant is ook nog nice, maar ik doel meer op de binnenkant van je onderarm (van je pols tot aan de binnenkant van je elleboog)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]:thumbs:

Een tattoo lijkt me ook wel vet, maar het is wel iets wat voor het leven is.
En ik zie wel is van die licht vervaagde bijna grijze tribal tattoo's dan denk ik bij mezelf wat heeft die vent zichzelf aangedaan.:roflol:

vond die van method man wel leuk gevonden

life en als je ondersteboven houdt death

2u455om.jpg

10fytjt.jpg

Tattoo's zijn bout. Mijn mening. En als je iets neem neem dan wat origineels, wat ik hier zie is dat duidelijk niet.

Ik vind die chinese tekens op die abs wel hard, maar verder ben ik zelf niet zo'n fan van chinese tekens. Wel van die teksttattoos. Die ene over zijn ribben is wel nice.

Tattoo's zijn bout. Mijn mening. En als je iets neem neem dan wat origineels, wat ik hier zie is dat duidelijk niet.

Zou uiteraard niets zomaar overnemen. Ik vind dat een tattoo iets speciaals over je moet zeggen. Velen stappen gewoon een shop binnen en laten een tribal op hun schouder zetten, en die staat er dan voor de rest van hun leven.
Niet wat ik van plan ben...

Ik vind die chinese tekens op die abs wel hard, maar verder ben ik zelf niet zo'n fan van chinese tekens. Wel van die teksttattoos. Die ene over zijn ribben is wel nice.

Idd...
Op de onderarm laat ik even voor wat het is denk ik (is direct wel heel erg zichtbaar en dat kan nogal eens voor gekloot zorgen bij het solliciteren etc...)
Met 3 chinese tekens op mijn abs kan ik wel iets leuks vinden denk ik...
En langs je zijkant over je ribben 'Dolce Far Niente' vind ik ook wel nice.

Trickster idd...

Vind die zijkant actie wel mooi, maar zou het zelf nooit doen.

f4p4xs.jpg

Zijkant vind ik ook erg dik, maar ik bedoel het staat mooi als je strak en gespierd bent, maar op een dik iemand zou het weer totaal niet staan denk ik.

Terug
Naar boven