XXL Nutrition

Tattoo ideetjes

heb zelf 2 weken terug "aut vincere aut mori" op men schouderbladen laten zetten in een "oude" banner met veel schaduweffecten, daaronder moet nog een spartaans krijger komen en op de achtergrond een soort van oorlogssite uit het oude griekse rijk, zal als het af is binnekort wel eens piccie plaatsen :)

• Topic Starter Topic Starter
Als iemand btw een leuke tattoo (of afbeelding) vindt van Ace of Spades... Post het hier even.
En een leuke plaats om die te zetten.

vond die van method man wel leuk gevonden

life en als je ondersteboven houdt death

2u455om.jpg

10fytjt.jpg

nice!

Waarom nemen mensen Chinese tekens?! Zelf kun je het niet lezen, anderen kunnen het niet lezen... En daarnaast, wat heb je met China? Net zo krom als out of the blue een tattoo in het Fins zetten ofzo.

bah wat een scud tattoos allemaal...

Als je besluit om een tattoo te laten zetten, zou ik in ieder geval geen tribals of chinese tekens pakken. Dat is zo ontzettend afgezaagd en onorgineel.. Half Nederland loopt rond met een tribal of een rij Chinese tekens op zijn arm. Als je toch iets zonder enige betekenis wil laten zetten, kies dan voor iets in de maori-sT ipv zo'n tribal.

Ik vind tattoo's met een diepere betekenis geweldig, mits mooi gezet uiteraard. Maar goed, ieder zijn ding.

Haha Chinese tekens is echt ****ing lame. Allemaal van die lui wiens enigste ervaring met Azië het eten van een bakje noodles is, die dan Chinese tekens gaan laten zetten. Helft van de tijd klopt er ook nog geen drol van wat ze denken dat de tekens betekenen.

Als je besluit om een tattoo te laten zetten, zou ik in ieder geval geen tribals of chinese tekens pakken. Dat is zo ontzettend afgezaagd en onorgineel.. Half Nederland loopt rond met een tribal of een rij Chinese tekens op zijn arm. Als je toch iets zonder enige betekenis wil laten zetten, kies dan voor iets in de maori-sT ipv zo'n tribal.

Ik vind tattoo's met een diepere betekenis geweldig, mits mooi gezet uiteraard. Maar goed, ieder zijn ding.

Vergeet de sterretjes niet. Ook zo afgezaagd als wat..

heb zelf 2 weken terug "aut vincere aut mori" op men schouderbladen laten zetten in een "oude" banner met veel schaduweffecten, daaronder moet nog een spartaans krijger komen en op de achtergrond een soort van oorlogssite uit het oude griekse rijk, zal als het af is binnekort wel eens piccie plaatsen :)

kben benieuwd...wanneer begin je aan deel 2?

En dat staat voor?

Ik weet nog wel een spartaanse krijger; KRATOS!:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ach man, doe gewoon een vette michael jackson tattoo :D
respect & karma van heel DBB !

Haha Chinese tekens is echt ****ing lame. Allemaal van die lui wiens enigste ervaring met Azië het eten van een bakje noodles is, die dan Chinese tekens gaan laten zetten. Helft van de tijd klopt er ook nog geen drol van wat ze denken dat de tekens betekenen.

En die chinezen maar lachen als je dat restaurant in loopt , die mensen maar denken "oh wat zijn ze vriendelijk" :o

sommigen denken echt totaal niet na....

Terug
Naar boven