AndroidHealthClinic

Tattoo ideetjes

Geen idee, zoals hier al gezegd word. Zolang je jong bent staat het super, later....

Maar opzicht is er niks mis mee, is voor mij persoonlijk alleen niks.

Die doodskop tattoos van randy orton op zijn arm vind ik ****ing gruwelijk

• Topic Starter Topic Starter
Welke dbb member is dit dan? Net fysiek.

...

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

Geen idee, zoals hier al gezegd word. Zolang je jong bent staat het super, later....

Maar opzicht is er niks mis mee, is voor mij persoonlijk alleen niks.

Je doet toch aan bodybuilding voor een reden... En dit ga je toch zo lang mogelijk proberen volhouden?
Is niet de bedoeling dat ik er 80 uitzie als ik 50 ben.
En als ik 70 ben ga ik nu niet echt in mijn speedo gaan rondlopen :D En als ik daar wel zin in heb, who cares dat er wat inkt op mij staat? (is volgens mij tegen dan al bijna weggetrokken ook...)

Ik snap nooit dat mensen een tattoo nemen omdat "het wel mooi is"... vooral die tribals ofzo vind ik vreselijk. Verdoet je hele lichaam. Of van die halve armbanden om ej bovenarm met wat versierseltjes hehe:)

Wat ik dan wel weer snap is dat mensen een tattoo nemen met een echte betekenis of ter nagedachtenis van een belangrijke of ingrijpende gebeurtenis in hun leven.
Dat zie je vooral ook wel bij "tattoo ink" ofzo.. dat zijn echt kunstwerken met inhoud die ze daar neerzetten.

But that are just my 2 cents.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Tattoo's vernken je fysiek.

Deze is keihard :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

prince_symbol.jpg

Het Prince Symbool, het universele symbool van de samensmelting tussen man een vrouw.:heart:

34dnbxv.jpg

Vind ik persoonlijk heel vet!!

db_therock-side-081.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben zelf helemaal gek van tattoo's (heb 1 volledige sleeve en in maart een 2de sleeve) Maar van die al dan niet chinese tekens ben ik helemaal geen fan!
Het gaat heel snel vervelen (net zoals tribals ik kan het weten )
Neem een tattoo waar je volledig achter staat en niet een stukje tekst waar je je nu wel iets of wat in kunt vinden.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben zelf helemaal gek van tattoo's (heb 1 volledige sleeve en in maart een 2de sleeve) Maar van die al dan niet chinese tekens ben ik helemaal geen fan!
Het gaat heel snel vervelen (net zoals tribals ik kan het weten )
Neem een tattoo waar je volledig achter staat en niet een stukje tekst waar je je nu wel iets of wat in kunt vinden.

Thanks voor de raad man.
Pics btw? (heb al ergens een halve sleeve van jou tegengekomen denk ik)

Nog andere tattoos ook dus vermoed ik?

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

Zou het persoonlijk zelf nooit doen want het is er ver over (altijd zichtbaar, te groot en te druk) maar wel enorm nice gedaan :D
izxb1s.jpg

2m5b32v.jpg

29fxg1w.jpg

3dm36.jpg

Zijkant buik is heel vet, binnenkant bovenarm ook. Plaatsen waar je het niet ziet als je een shirt draagt. Chinese tekens? Nee dank je, het menu van de chinees heb ik in de la liggen die hoef ik niet op m'n lichaam! En dat hele tribal gebeuren is zoooo 2002! Heb altijd het idee van 'ik wil wel een tattoo maar heb geen inspiratie'.

Terug
Naar boven