MuscleMeat

Taurine supp Redbull

JordiV

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m80
De laatste tijd heb ik nogal last van me schouders/nek dit is altijd wel een zwakke plek van mij geweest, vooral de achterkant schouders. Na een zware training heb ik al snel een gespannen gevoel wat door trekt in me hoofd, maar ook door weinig beweging en verkeerde zithouding begint het gekut. Loop al tijdje bij de fysio rond en deze heeft me al goed geholpen enkel zal het nooit volledig overgaan.

Maar nu drink ik de laatste tijd nog wel is een blikje redbull en gek genoeg neemt dit de spanning bijna volledig af? Ik train wel is en ga daarna leren maar door het gespannen gevoel kan ik me niet volledig concentreren wat me ook erg moe maakt.

Ik kwam er dus achter dat taurine in redbull zit, geen idee voorheen wat het echt deed dus ging het opzoeken en kwam er achter dat het enorm helpt bij het zenuwstelsel. Nu is mijn vraag aan jullie als ik dit zou gaan nemen zou dit het zelfde effect geven als een blikje redbull, waardoor me zenuwen wat meer ontspannen. Misschien klinkt het achterlijk maar rss ik merk zo verschil! Kan bijna niet meer zonder me dagelijks redbul.

Laatst bewerkt:
Als je merkt dat taurine tabletten (oid) niet werken of anders werken kan je ook redbull light proberen.
De prijs valt best mee van taurine, dus ik zou het gewoon proberen.

• Topic Starter Topic Starter
Als je merkt dat taurine tabletten (oid) niet werken of anders werken kan je ook redbull light proberen.
De prijs valt best mee van taurine, dus ik zou het gewoon proberen.

Ik snap je reactie niet helemaal. Of mijn vraag is niet duidelijk gesteld dat kan ook.

Vraag me juist af of taurine supplement helpt tegen de spanning in me nek/schouders?

Gevaarlijk spul.

• Topic Starter Topic Starter
Kom op is toch gewoon normale vraag, wie weet kan dir me helpen met me nekklachren. Ben alleen maar benieuwd of mensen hier ervaring mee hebben

Ik snap je reactie niet helemaal. Of mijn vraag is niet duidelijk gesteld dat kan ook.

Vraag me juist af of taurine supplement helpt tegen de spanning in me nek/schouders?

Kom op is toch gewoon normale vraag, wie weet kan dir me helpen met me nekklachren. Ben alleen maar benieuwd of mensen hier ervaring mee hebben

Sorry. In je post staat maar 1 vraag (en die is retorisch) maar dat maakt niet uit.
Ik geef aan dat je het best kan proberen. Ik heb er geen ervaring mee zelf, maar jij merkt dat het werkt en jij denkt dat het door de taurine komt dus ik zou zeggen, koop taurine tabletten, stop met redbull en probeer het uit. Je hoeft niet per se de ervaringen van anderen te horen om het zelf te proberen.

Daarnaast raad ik aan dat als het toch niet de taurine is of als de taurine tabletten niet werken (welke je zelf uittest dus) om redbull light/zero te nemen vanwege de suikers.

Quote:
"Taurine can aid in diabetic-induced joint pain by alleviating the glycation and physiological changes of collagen[55] via donating amino groups to glycating agents in a sacrificial manner[56] although the effect was only seen in those with compromised health. This is the same mechanism of actions seen to protect the retinas from glycation."

Bron:
http://examine.com/supplements/Taurine/

Terug
Naar boven