MuscleMeat

Te gezond eten..

Zeker 4kg spier? Echt geen vocht dus. Netjes man.

Ik zeg toch 144 jezus.

Wat zijn jullie vervelend zeg.

Niet goed lezen maar wel klagen.

Het klopt gewoon precies ook nog.

Stelletje proteine pannenkoeken! :P

90 gram eiwitten uit shakes en 50 gram uit voeding. Ik hoop dat je ergens inziet dat dat niet goed is?

Je verkoopt btw nog een heleboel gelul waar geen eindjes aan te knopen zijn, maar met dit warme weer ga ik je niet bijstaan. Begin al een keer met dat voedingsschema te herzien.

Ik deed gewoon sarcastisch oo de schrijfwijze van bepaalde woorden...

Of en troll, of een hopeloos geval ... Not worth the time and effort.

• Topic Starter Topic Starter
Of en troll, of een hopeloos geval ... Not worth the time and effort.

Dit is dus typisch forum gedrag.

Zitten gewoon te wachten tot ze iemand kunnen kleineren.

Zo zielig. In plaats dat je iets constructiefs zegt.

Ik ben goed bezig dus houd serieus je bek tegen me.

Ik ben weg hier. Want een stelletje zielige gasten hier zeg t*ring hey.

Ik probeer tenminste wat van mij n leven te maken. Jij voelt je blijkbaar zo klein dat je het nodig vind om voor het minste geringste mensen te kleineren om jezelf op te hogen. ga naar een psychiater man.

Ik red het wel met de informatie op internet en youtube hoor heb jullie echt niet nodig.

Doooei

Ga maar lekker door met mensen kleineren. Kom je op een dag nog wel achter waarom je dat nodig vind constant weer te doen. Zielepietje.

Is wel typisch trouwens heh iemand die een bodybuilder is het nodig vind om mensen te kleineren? Heeft het soms met penisgrootte te maken? Dat je het gevoel hebt dat je moet overcompenseren?

Laatst bewerkt:
Je verkoopt btw nog een heleboel gelul waar geen eindjes aan te knopen zijn, maar met dit warme weer ga ik je niet bijstaan. Begin al een keer met dat voedingsschema te herzien.

Een hoop gelul ok. Zal wel.

Volgens mij hoor ik een hoop gelul van jullie en erg weinig advies.

Iedereen heeft wel een aanmerking maar niemand komt met een suggestie..

Klagen is makkelijk jongens. Klagen is heel makkelijk als je niet ook met een oplossing komt. En iemand naar beneden trappen die net nieuw binnenkomt is niet alleen makkelijk maar ook zielig.

"Je verkoopt btw nog een heleboel gelul waar geen eindjes aan te knopen zijn"

Ga toch fietsen man.

Ik heb kip bijgekocht en daarmee vul ik het nu aan.

Hou nou al jullie aanmerkingen en opmerkingen maar voor je. Want het heeft geen pestmoer geholpen tot nu toe.

Ja behalve dat ik hier niet meer wil zijn. Dat hebben jullie wel veroorzaakt.

Gefeliciflaptaart.

Aphex ik weet niet wat je praat, maar ik wordt hier perfect geholpen door iedereen, gezeik krijg je altijd dat heb ik ook, dat is normaal want als je adviezen krijgt en die gaat negeren is het logisch, ik had het ook een tijdje gedaan en ik kreeg ook gezeik, maar als je nou een keer wat goeds opvolgt van DBB die dus ervaren zijn , dan zullen zij joun topic ook niet als trol zien ..

Aphex ik weet niet wat je praat, maar ik wordt hier perfect geholpen door iedereen, gezeik krijg je altijd dat heb ik ook, dat is normaal want als je adviezen krijgt en die gaat negeren is het logisch, ik had het ook een tijdje gedaan en ik kreeg ook gezeik, maar als je nou een keer wat goeds opvolgt van DBB die dus ervaren zijn , dan zullen zij joun topic ook niet als trol zien ..

Dat doe ik ook ik ben bij de supermarkt geweest om kip te kopen omdat ik me nu realiseer dat ik echt te weinig vlees heb.

Dus ik snap echt bijgod niet wat ik nou fout doe.

Ik kom hier om te leren en ik gebruik wat ik leer om mezelf te beteren..

Maar voel me echt op de eerste plaats totaal niet welkom.

Dit is de zoveelste keer dat ik probeer me op een forum te mengen en het zijn altijd hetzelfde soort stekende, kleinerende opmerkingen die steeds weer terugkomen. Blijkbaar. Hangen dat soort mensen graag rond op fora.. in de starthouding om iemand naar beneden te halen.

Dus ik ben er een beetje klaar mee fora in het algemeen. Hoe je ook je best doet er is altijd een hoog percentage gasten die graag zegt dat je een verloren zaak bent etc. Dat is gewoon heel erg gemeen om te zeggen. En ik snap heel goed waar dat gemeen doen vandaan komt... Mensen denken dat als ze zo praten dat ze daarmee bewijzen, voor zichtzelf en voor anderen, dat zij het zogenaamd wel weten.

Laatst bewerkt:
Shit man calm your tits. 90gr eiwitten uit shakes is teveel, meer vast voedsel eten. Vet kan jij ook aanzetten, alleen door je job verbrand je enorm veel kcal waardoor het lijkt alsof je geen vet kan aanzetten. Michael Phelps eet 12000kcal per dag en komt ook geen vet aan, dat is niet door z'n extreme ectoness of 'omdat z'n lichaam geen vet kan aanzetten' maar omdat hij die dagelijks verbrand door extreem veel (zwem)training.

Maak een concreet voedingschema in een Excel bestand & post het hier, dan weet iedereen wat de juiste voedingswaarden net zijn.

tumblr_maj47f2nBE1qzvb12o1_400.gif

Hey ja ik begrijp hoe je je voelt zo voelde ik me ook, maar weet je wat je moet doen,
Reken even je onderhouds niveau uit , Post een voedingschema met alle waardes dus kcal grammen koolhydraden eiwitten en vetten.
Zodat de mensen van DBB je beter kunnen helpen omdat ze ook de waardes kunnen zien van de soorten voedsel die je eet , dan zal je veel goeie adviezen krijgen

alleen door je job verbrand je enorm veel kcal waardoor het lijkt alsof je geen vet kan aanzetten.

Ik ben werkeloos en ik zit de meeste tijd achter mijn computer. Ik ben 100% afgekeurd en heb nauwelijks activiteiten naast de sportschool.

En hoevaak sport je in de week?

Ik ben werkeloos en ik zit de meeste tijd achter mijn computer. Ik ben 100% afgekeurd en heb nauwelijks activiteiten naast de sportschool.

Eet 5000kcal per dag en zie hoe ook jij perfect vet kan aanzetten, ik dacht ook dat ik geen vet kon aanzetten tot ik echt veel begon te eten.

En hoevaak sport je in de week?

3/4 keer +/- 75 minuten zo intens mogelijk en focus op krachttraining 4 setjes van 5-8 reps bovenlichaam, benen/buik 3 setjes 15-20 en ik hou alles bij en ga langzaam omhoog met gewichten.. Geen cardio. Alleen 3/5 minuten warmup om mijn harslag omhoog te krijgen.

Ik ben de enige bij mij in de sportschool rondeloopt met een klapper en een potlood om alles te bij te houden zodat ik progressie kan boeken.

Ik loop (wandel) wel regelmatig een paar kilometer ipv de fiets of tram pakken. Zeg maar 10 kilometer per week. Dat wil wel calorieën verbranden maar goed ik moet wel bewegen.

Laatst bewerkt:
Dan moet je nu even je BMR berekenen als je dat hebt gedaan doe je je BMR x 1,4 dat is ongeveer je activiteids level en dan weet je je onderhouds niveau
Stel daarvan een voedingschema samen en stuur het hier op maar wel waar de E/K/V verhoudingen in staan dus echt alles grammen calorieen etc.

Dan moet je nu even je BMR berekenen als je dat hebt gedaan doe je je BMR x 1,4 dat is ongeveer je activiteids level en dan weet je je onderhouds niveau
Stel daarvan een voedingschema samen en stuur het hier op maar wel waar de E/K/V verhoudingen in staan dus echt alles grammen calorieen etc.

Ok ga ik doen dank je wel.

Geef me ff een dag ofzo.

dat dit mn eerste post moet zijn, zucht het is niet anders. ik lees hier al een hele tijd mee. me pas ingeschreven.

Beste Aphex,
je gedraagt je als een eerste klas lul de behanger. mensen die iets meer op de hoogte zijn/ervaring hebben dan de eerste beste beginner (want dat ben je gewoon een beginner) geven je gewoon antwoord en dan ga je bijdehand lopen doen. zo irritant dat ik er wat van moest zeggen. bij deze dus.
chill man is al warm genoeg.

Terug
Naar boven