- Waardering
- 22
Ik zeg toch 144 jezus.
Wat zijn jullie vervelend zeg.
Niet goed lezen maar wel klagen.
Het klopt gewoon precies ook nog.
Stelletje proteine pannenkoeken!![]()
Welkom op dbb
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zeg toch 144 jezus.
Ik zeg toch 144 jezus.
Ik deed gewoon sarcastisch oo de schrijfwijze van bepaalde woorden...
Ik deed gewoon sarcastisch oo de schrijfwijze van bepaalde woorden...
Of en troll, of een hopeloos geval ... Not worth the time and effort.
Je verkoopt btw nog een heleboel gelul waar geen eindjes aan te knopen zijn, maar met dit warme weer ga ik je niet bijstaan. Begin al een keer met dat voedingsschema te herzien.
Aphex ik weet niet wat je praat, maar ik wordt hier perfect geholpen door iedereen, gezeik krijg je altijd dat heb ik ook, dat is normaal want als je adviezen krijgt en die gaat negeren is het logisch, ik had het ook een tijdje gedaan en ik kreeg ook gezeik, maar als je nou een keer wat goeds opvolgt van DBB die dus ervaren zijn , dan zullen zij joun topic ook niet als trol zien ..
alleen door je job verbrand je enorm veel kcal waardoor het lijkt alsof je geen vet kan aanzetten.
Ik ben werkeloos en ik zit de meeste tijd achter mijn computer. Ik ben 100% afgekeurd en heb nauwelijks activiteiten naast de sportschool.
Dan moet je nu even je BMR berekenen als je dat hebt gedaan doe je je BMR x 1,4 dat is ongeveer je activiteids level en dan weet je je onderhouds niveau
Stel daarvan een voedingschema samen en stuur het hier op maar wel waar de E/K/V verhoudingen in staan dus echt alles grammen calorieen etc.