AndroidHealthClinic

Te gezond eten..

• Topic Starter Topic Starter
Beste Aphex,
je gedraagt je als een eerste klas lul de behanger.

Ja geef ik toe. Het was wel een reactie. Niet een actie.

Zoals je duidelijk kunt zien ga ik wel serieus in op mensen die niet een dubbele beledigende bodem in hun "advies" inbouwen.

Als je mij in mijn waarde laat luister ik wel naar je. Maar de mensen die mij in mijn waarde laten zijn tot nu toe in de minderheid en daar heb jij bij deze aan bijgedragen.

Laatst bewerkt:
Dit is dus typisch forum gedrag.

Zitten gewoon te wachten tot ze iemand kunnen kleineren.

Zo zielig. In plaats dat je iets constructiefs zegt.

Ik ben goed bezig dus houd serieus je bek tegen me.

Ik ben weg hier. Want een stelletje zielige gasten hier zeg t*ring hey.

Ik probeer tenminste wat van mij n leven te maken. Jij voelt je blijkbaar zo klein dat je het nodig vind om voor het minste geringste mensen te kleineren om jezelf op te hogen. ga naar een psychiater man.

Ik red het wel met de informatie op internet en youtube hoor heb jullie echt niet nodig.

Doooei

Ga maar lekker door met mensen kleineren. Kom je op een dag nog wel achter waarom je dat nodig vind constant weer te doen. Zielepietje.

Is wel typisch trouwens heh iemand die een bodybuilder is het nodig vind om mensen te kleineren? Heeft het soms met penisgrootte te maken? Dat je het gevoel hebt dat je moet overcompenseren?

Jij komt hier met vragen en mensen proberen je een duidelijk antwoord te geven. Maar het is blijkbaar niet wat je wilt horen dus reageer je als een puber. 33 jaar serieus?? Man grow the Fu** UP!!

Jij komt hier met vragen en mensen proberen je een duidelijk antwoord te geven. Maar het is blijkbaar niet wat je wilt horen dus reageer je als een puber. 33 jaar serieus?? Man grow the Fu** UP!!

Ach man je leest helemaal niet iedereen zijn reactie.

In eerste instantie werd er helemaal geen advies gegeven maar een beetje zo half sarcastisch gereageerd en daarna gingen mensen lopen roepen dat ik een troll ben of een hopeloos geval.

Wel eerlijk blijven heh. Niet alleen maar 1 kant van het verhaal uitlichten en dan mij de schuld geven.

Het overgrote deel dat reageert zorgt ervoor dat ik hier niet meer wil zijn. En fora in het algemeen. Gewoon k*t. Altijd gezeik van dezelfde soort gasten die in de starthouding staan om iemand onderuit te halen. Je hoeft je maar een heel klein beetje zwak op te stellen en hoppa ze duiken er bovenop. Als een stelletje gieren.. Het is ook zo makkelijk om ze er tussenuit te halen. Want werkelijk het enige wat je hoeft te doen is je zwak opstellen.

Als dit mijn forum was geweest. Of mijn bedrijf? Oprotten met die gasten gewoon ontslaan, bannen al die bloedzuigers die alleen maar negatief zijn. Als je in mijn klas zit stuur ik je eruit als je stekende opmerkingen maakt die ook nog eens niet constructief zijn.

Als je alles naleest zie je misschien 3 mensen die iets constructiefs zeggen. De rest zijn allemaal gasten die de boel willen stoken. Zie je dat dan niet? Ben je blind?

Lees mijn eerste post zit vol met vrolijkheid en daarna wordt het opeens negatief door k*treacties van mensen die mij boos maken.. Haat is niet het tegenovergestelde van liefde.. Haat is teleurstelling. Haat is liefde.

Hoe mensen tegen mij praten hier heet onverschilligheid. Met uitzondering van een aantal.

Laatst bewerkt:
Aphex gewoon negeren de komende opmerkingen want beter zal het niet worden
Neem.je tijd maak je voedingsschema post hem.dan zul je wel advies.krijgen.of je goed.bezig bent.of niet

Succes

Ok ik probeer het een keer. Het is de bedoeling je voedselbehoefte ook werkelijk uit je voeding te halen.
Je moet die shakes als aanvulling zien. Ga gewoon de sticky's lezen dan zie je wat je nodig hebt aan eiwitten, koolhydraten etc, en wat je het beste kan eten. Als je dan nog vragen hebt zijn er vast wel mensen die je verder willen helpen. En wat die chemische reactie betreft:roflol:

Lees de sticky's & stel een voedingsschema op in Excel. Bereken je E/K/V inname en post het schema hier. Alles een beetje bij elkaar pleuren werkt niet..

Je geeft aan dat je zelf in de bouw werkt. Als je cement maakt moet je toch ook de juiste verhouding
water/cement/?? hebben. Anders pleurt je huisje zo weer in elkaar. Je lichaam werkt ook zo

Laatst bewerkt:
Wat een clown, geweldig! (subscribed)

Hoi mensen,

Ik ben nieuw hier (ectomorph beginner) en heb een vraagje.

Gisteren heb ik echt naar mijn idee iets heel gezonds gemaakt.. met behulp van mijn buurjongen die kok is.. Maar ik heb alles gekocht en hij heeft het bij elkaar geflikkerd zo gaat het een beetje elke week ongeveer. Het is te eten niet superlekker maar goed te eten. Of nou ja goed. Het is te eten! Als je wilt. Heel graag.

Mijn plan was zo veel mogelijk maken in 1 keer en grootste deel invriezen.. En ik wil er dan 4/5 soms 6 keer per dag van eten.

Ok check deze lijst..

2 kilo rundergehakt (helaas niet mager maar is runder toch zowiezo.?)
3x verse prei
3x Paprika
1 hele Bos Wortels
1 hele Broccoli
4x hele grote ui
3 teentjes knoflook
2x blik Mais
3x blik zwarte bonen <--- die zijn echt vies gezond
20x Tomaten
40g bruine bastard suiker
2 bouljon groente/kip
Gepelde tomaat
2x blik tomaten puree
laurierblaadjes
Sambal surinaamse pepers
koerkuma ofzo?? halve eetlepel 4.5g
zonnebloedolie
Zwarte peper
Water 70cl.

Als bijgerecht Whole grain rice dat maak ik steeds bij elke 2 dagen.

3/4 van de sauz in de vriezer gedaan.

Daarbij neem ik dan cayenne peper uit een potje om op smaak te brengen..

Ook neem ik 2/3 keer per dag nu een mass gainer shake True Mass, Banana

En probeer 2 liter water te drinken.

Iemand die ziet dat ik iets fout doe? Kan het zijn dat ik bepaalde vitamines teveel binnenkrijg bijvoorbeeld.

Of vorhoog ik de kans op een chemische reactie in mijn maag door zoveel dingen door elkaar heen te gooien. Dat ik een energy drink neem en BABOOM! Ligt er alleen een hoopje as ofzo. Is wel een snelle dood maar toch. Maar serieus hoe meer dingen je door elkaar gooit.. hoe groter de kans op een chemische reactie dat is toch logica.

Ben laatste 4 weken 4,5 kilo spier aangekomen met dit voedsel + 3/4 pw intensief trainen voor 75 minuten. Het begin gaat het snelst dat weet ik. Ik heb altijd roofbouw gepleegd en eet voor het eerst goed of te goed?

Verder neem ik 3x per dag visolie capsules en creatine.. Ook een pre workout booster genaamd N.O.-Explode 2.0.

Enig advies gewaardeerd. (om te lachen)

Ik denk dat ik er 30 keer van kan eten. Koste 36 euro.

Frank.

Lekker goedkoop.
En je hoeft je geen zorgen te maken om een vitamine overschot uit voeding (tenzij je bijv 50 tomaten eet, maar zelfs dat lijkt me niet schadelijk ofzo).
En wat denk je zelf van die 4.5kg spier in 4 weken tijd? Zelf met aas gaat je dat moeilijk lukken. óf je weegschaal is kapot óf je hebt je bijv ene keer gewogen voordat je had gegeten en bijv cardio ofzo gedaan (waardoor je minder dan normaal weegt door minder hoeveelheid vocht in je lichaam) en de 2e keer (na 4 weken dus) nadat je had gegeten en zwaardere kleding etc., óf je moet naar de oogarts ;) (en veel in vet aan zijn gekomen kan natuurlijk ook nog)

Lekker goedkoop.
En je hoeft je geen zorgen te maken om een vitamine overschot uit voeding (tenzij je bijv 50 tomaten eet, maar zelfs dat lijkt me niet schadelijk ofzo).
En wat denk je zelf van die 4.5kg spier in 4 weken tijd? Zelf met aas gaat je dat moeilijk lukken. óf je weegschaal is kapot óf je hebt je bijv ene keer gewogen voordat je had gegeten en bijv cardio ofzo gedaan (waardoor je minder dan normaal weegt door minder hoeveelheid vocht in je lichaam) en de 2e keer (na 4 weken dus) nadat je had gegeten en zwaardere kleding etc., óf je moet naar de oogarts ;) (en veel in vet aan zijn gekomen kan natuurlijk ook nog)

Nee echt nu 4 keer gewogen.. Sinds een week. En stabiel gewicht zoals altijd ik fluctueer nooit. 74,5 kilo op een lege maag echt waar.

Het is zelfs zo dat ik een leren jas heb maar sinds het mooi weer is niet meer aan dus ik had juist minder kleren aan dan normaal. Toen ik me voor het laatst woog misschien een maand geleden was ik met leren jas nog net 70.

En ja vet zal ook wel want ik probeer van eten mijn hobby te maken. Omdat mijn natuurlijke instinct is stoppen met eten als ik geen honger heb. Vroeger at ik soms pas als ik licht begon te worden in mijn hoofd of pijn in mijn maag kreeg of misselijk werd. Echt een roofbouwer ben ik. Mogelijk heeft die levensstijl nu een explosief voordeel omdat ik mijn lichaam voor het eerst goed te eten geef. probeer mijn anabolic kant meer tijd te gunnen zoals naar bed gaan wanneer de zon ondergaat en genoeg rust nemen om testosteron te verhogen.

Ik was uit balans en probeer nu in balans te komen. Ik heb zelfs een yin yang tattoo op mijn arm die uit balans is. Meer zwart/yang en dat klopt precies. Ik overbelast mijn zenuwstelsel al mijn hele leven door heel neurotisch bezig te zijn.

Nu probeer ik dat om te gooien en dat begint met goede voeding, ademhaling, mezelf rust gunnen, en vooral aan mijn core werken om mijn postuur te verbeteren.. Ik hou er ook van dat fitness gekoppeld is aan psychologie en zo wil ik een sterkere versie van mezelf maken in elk aspect.

Sorry ik dwaal af.

Ga ik allemaal doen maar nu ff crisis want ik meot een nieuwe huisgenoot hebben binnen 2 weken.

Kijk daar heb je er weer 1.

Iedereen heeft dat in het begin. Filter de adviezen eruit en negeer de loze opmerkingen ;) gewoon doen waarvoor je hier bent en ga ervoor, laat de rest maar ff links liggen ;)

Het klinkt misschien op harde kritiek omdat je hogst waarschijnlijk, zoals iedereen, dingen fout doet.
Lees eerst alle stickies door over voeding en training en plaats dan een topic over een gericht schema zodat je daar advies op kan krijgen.

Zo kun je ook te weten komen of die voedin gezond is (hoogstwaarschijnlijk niet) en of je training goed is (denk het ook niet).
Goed lezen, geef het wat tijd.

Nee echt nu 4 keer gewogen.. Sinds een week. En stabiel gewicht zoals altijd ik fluctueer nooit. 74,5 kilo op een lege maag echt waar.

Het is zelfs zo dat ik een leren jas heb maar sinds het mooi weer is niet meer aan dus ik had juist minder kleren aan dan normaal. Toen ik me voor het laatst woog misschien een maand geleden was ik met leren jas nog net 70.

En ja vet zal ook wel want ik probeer van eten mijn hobby te maken. Omdat mijn natuurlijke instinct is stoppen met eten als ik geen honger heb. Vroeger at ik soms pas als ik licht begon te worden in mijn hoofd of pijn in mijn maag kreeg of misselijk werd. Echt een roofbouwer ben ik. Mogelijk heeft die levensstijl nu een explosief voordeel omdat ik mijn lichaam voor het eerst goed te eten geef. probeer mijn anabolic kant meer tijd te gunnen zoals naar bed gaan wanneer de zon ondergaat en genoeg rust nemen om testosteron te verhogen.

Ik was uit balans en probeer nu in balans te komen. Ik heb zelfs een yin yang tattoo op mijn arm die uit balans is. Meer zwart/yang en dat klopt precies. Ik overbelast mijn zenuwstelsel al mijn hele leven door heel neurotisch bezig te zijn.

Nu probeer ik dat om te gooien en dat begint met goede voeding, ademhaling, mezelf rust gunnen, en vooral aan mijn core werken om mijn postuur te verbeteren.. Ik hou er ook van dat fitness gekoppeld is aan psychologie en zo wil ik een sterkere versie van mezelf maken in elk aspect.

Sorry ik dwaal af.

:roflol: lijkt me dat je, als je jezelf weegt, je dat altijd naakt doet in dezelfde omstandigheden (zelfde moment van de dag/week/maand, zelfde weegschaal, na het poepen, voor het eten).
Als je je uberhaupt hebt gewogen met een leren jas aan om een uitspraak te kunnen doen over hoe je er voor staat...dan snap je het niet helemaal denk ik.

Om je verder serieus van te dienst te zijn: je bedoeling is goed. je wil een nieuwe start maken en dat kan ik alleen maar aanprijzen. Negeer de haters, die zijn er altijd.
Wat betreft je voeding: die magische maaltijd zal misschien qua cijfers goed uitpakken voor je berekening, maar in de praktijk lijkt het me wat lastig. ten eerste omdat je er 6x per dag van wil eten en dat gaat je heel snel de neus uitkomen (al dan niet letterlijk) waardoor je moeite zal krijgen je doel voor ogen te houden. Ten tweede omdat gevarieerde voeding gezonder is dan elke dag 6x hetzelfde. Misschien maakt het voor je lichaamssamenstelling niet uit zolang de cijfers kloppen, maar een gevarieerde voeding geeft je (lijkt me) meer energie waardoor je je beter zal voelen en beter zult presteren. Bodybuilding is praktijkwerk. het kan op papier kloppen maar dat betekent niks. Ik zou zeggen: probeer je aanpak, maar maak het jezelf niet onnodig moeilijk.

Overigens is een mass gainer 2/3x per dag echt niet aan te raden. Shakes zijn een aanvulling, geen vervanging. besteed dat geld aan blijkes tonijn, rijst, en kipfilet, want dat gaat je meer de "anabole" dauw geven die je verlangt dan al die poedertjes. Als je dan nog tekort komt en je moet echt veel meer gaan eten, kan je er een shake per dag tegen aan gooien.

hey las ik nou dat je een huisgenoot zocht? wat voor huisgenoot zoek je dan? en hoe woon je momenteel? (kosten?)
pm me miss even?

Ik weet niet echt wat de bedoeling van ts is.

95% gaat over het maken van een gerecht dat gruwelijk gezond is ?

Het klinkt wel goed, maar om dat nou 6 x per dag te eten.. Lijkt mij nogal
Hardcore en ik eet vrij eentonig elke dag.

Je geeft zelf aan een ecto beginner te zijn maar zodra mensen kritiek geven
Breekt er een cat fight uit. Bedoel de opmerking van kijk daar heb je er weer een
Was een jongen van 13 ... Je bent 33.

Ik geef wel toe dat mensen hier soms kort door de bocht kunnen zijn maar dat maakt het
Forum ook wel weer levendig. Je moet ook begrijpen dat hier veel personen komen met
Dezelfde vragen.

Zoals :

Hoe krijg ik beach body ?
Hoe krijg ik six pack abs ?
Tanktop armen.
Grote biceps ik wil ze nu !
Als ik de hele dag 300 calorien eet zal ik dan afvallen en krijg ik
Dan grote spieren.

Iemand die zegt dat hij 5 kilo spier aankomt in een maand en dan blijft
Volhouden ondanks dat meerdere mensen zeggen dat het onmogelijk is
Dat het echt zo is valt ook wel een beetje in de catogorie hierboven.

Kan je 5 kilo aankomen in een maand ? Jazeker helemaal als je altijd ondergewicht
Hebt en dan in een keer normaal gaat eten maar het zal geen 5 kilo spier zijn. Daar heb
Je minstens een jaar voor nodig als je geluk hebt en je weet wat je doet.

Wat wil je nou precies ?

Wil je ons een recept geven dat lekker en voedzaam is ?

Wil je een schema voor voeding ?

Wil je een schema voor je training ?

Terug
Naar boven