AndroidHealthClinic

te grote benen voor bovenlichaam

Dennn

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
78kg
Vetpercentage
11%
Ik zit met een probleem waar de meeste mensen vaak omgekeerd last van hebben. in vergelijking met me bovenlichaam zijn benen te groot en ik wil ze voorlopig ook niet meer laten groeien. Toch wil ik wel me benen blijven trainen om het bij te houden, of is dat niet nodig. Hoe kan ik het beste trainen nu? benen blijven trainen, of benen voorlopig even eruit gooien en bovenlichaam meer aandacht geven?

Pics ? Zou me verbazen dat je benen voorlopen. Als ze echt te veel voorlopen (wat heel uitzonderlijk zou zijn), zou ik ze gewoon op kracht trainen.

Benen zijn naar mijn mening zowat nooit te groot.

Zou ze zeker 1x per week met zware squat aan blijven pakken, zeker niet verwaarlozen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Pics ? Zou me verbazen dat je benen voorlopen. Als ze echt te veel voorlopen (wat heel uitzonderlijk zou zijn), zou ik ze gewoon op kracht trainen.

ik zal in de loop van deze week fotos plaatsen.. ik hoor van veel mensen dat ze dit weinig zien.. echt irritant want naar mijn mening lijken me armen daardoor nog kleiner dan dat ze al zijn:mad:

ik zal in de loop van deze week fotos plaatsen.. ik hoor van veel mensen dat ze dit weinig zien.. echt irritant want naar mijn mening lijken me armen daardoor nog kleiner dan dat ze al zijn:mad:

Vergeet niet dat je benen 50% van je gehele spiermassa bestaat.

pics or gtfo

ah iemand met hetzelfde probleem :)

Benen kunnen niet te groot zijn.
Tom Platz had dikke benen, maar zelfs die waren niet te groot:D

wat voor de ene groot is, zal voor de ander minder zijn hé;)

:stfu: als je benen kleiner dan deze zijn!

tom-platz.jpg

Benen kunnen niet te groot zijn.
Tom Platz had dikke benen, maar zelfs die waren niet te groot:D

ze waren niet in proportie met de rest, waarom staat hij anders bekend voor zen benen en niet voor de rest?

on topic, gewoon op kracht trainen dan

op kracht groeien ze ook gewoon hoor. bij sommige mensen misschien wel harder dan op 8 reppers of zo zelfs

Jezus wat een zeikerds hier. Heb toch eens respect voor iemands doel. Als hij geen grote benen wil maak er dan geen punt van omdat jij het wel mooi vind.
Benen blijven trainen zou ik wel doen, maar dan vooral op kracht. Train ze met zeer lage reps (1-3), hou langere rustperiodes aan en maak niet teveel volume op de oefeningen die je doet.

• Topic Starter Topic Starter
Jezus wat een zeikerds hier. Heb toch eens respect voor iemands doel. Als hij geen grote benen wil maak er dan geen punt van omdat jij het wel mooi vind.
Benen blijven trainen zou ik wel doen, maar dan vooral op kracht. Train ze met zeer lage reps (1-3), hou langere rustperiodes aan en maak niet teveel volume op de oefeningen die je doet.

hier heb ik teminste wat aan. ga het eens proberen. voorderest heb ik niet echt veel aan de reacties. Wil gewoon een broek kunnen kopen die niet 2 maten te groot om me taille is omdat me benen er niet in passen dat is echt heel irritant

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------

wel jaren gevoetbald ja voor ik ging trainen, maar van nature grote benen

Ok, waar blijven de pics ?

Waar blijven jouw pics dan? Het gaat toch niet om wat JIJ te groot vind, maar om wat HIJ te groot vind? Wat een kneuzenreactie gozer.

Wat ben jij voor kneus dan als ik gewoon vraag om een pic ? t*ring man, k*thater. Ga anders eens met teddybeertjes spelen

Wat ben jij voor kneus dan als ik gewoon vraag om een pic ? t*ring man, k*thater. Ga anders eens met teddybeertjes spelen

je vraag voor een pic komt niet uit informatiedrang, maar je ben erop aan het wachten om hem te kunnen afbreken, je eigen ego een boost te geven en je eigen doelen te verheerlijken.

Als je vraagt hoe ik dat weet: omdat quasi elk topic hierover zo eindigt op dbb.

Terug
Naar boven