XXL Nutrition

Te klein?

Bezoekers in dit topic

Branglith

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 jul 2007
Berichten
2
Waardering
0
Hallo,

Ik ben 1.64 meter en ik weeg 61.5 kg. Ik ben 16 jaar. Ik ben al een tijdje aan het trainen in een sportschool, maar ik zie geen resultaat. Ik ga 1x per week omdat ik heb gehoord dat het niet verantwoord is als ik al aan krachttraining ga doen. Ik ben nogal gezet gebouwd en ik wil graag meer spiermassa hebben. Ik doe nu op alle apparaten 3x12.

1. Is het inderdaad onverantwoord dat ik al aan krachttraining doe?
2. Ik wil toch vaker naar de sportschool gaan. Hoeveel keer per week is aangeraden als ik snel resultaat wil zien?
3. Is 3x12 goed of moet ik het anders gaan doen? Zoals ik al zei, ik wil meer spiermassa hebben. Uithoudingsvermogen hoeft nie per se.
4. Hoe lang moet ik op die manier trainen op zoiets als dit te krijgen? http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/0-5-maanden-fitness-foto-s-130325/
5. Moet ik eerst afvallen of kan ik gewoon beginnen?

Alvast onwijs bedankt.
 
Met 16jaar ben ik ook begonnen 3á4 keer per week.
Ong. 45 á 60 min per keer.
Good luck
 
1. nee het is niet onverantwoord mits je goede begeleiding hebt.
2. Minimaal 2 keer per week alhoewel 3-4 keer meer mijn voorkeur heeft. Begin dan eens lekker met een Fullbody routine
3. Zie vorige vraag. Zoek eens rond op dit forum en kijk dan vooral naar HST en Rippetoe. Allemaal goede programma's om mee van start te gaan
4. Ligt aan veel factoren zoals voeding, training, aanleg, supps etc. Maar naar een half jaar serieus trainen moet je er toch wel iets van kunnen zien.
5. Ligt aan je vet% imo zou je gewoon lekker wat massa moeten pakken en tegen de zomer maar eens kijken of je wat moet gaan zakken in vet%
 
ik ben op men 16de begonnen,direct 6 dagen per week,
ok 6 dagen is mss wat veel,maar ik mocht wel wat vet verliezen :D

maar die 1dag per week van jou en dan op alle toestellen kruipen is zeker niet goed,hou je aan een goed schema,zoals je er hier wel genoeg zal vinden in de trainingsectie het belangrijkste GEDULD! :)
 
En dan geen 3 x 12 doe 3 x 8, dan kan je de gewichten zwaarder pakken.
En ik zou 3x per week gaan trainen, dan hoef je ook niet full body te trainen, maar kan je het opdelen in 3 x
 
Back
Naar boven