michieln
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 283
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
Wacht. Ik geef haar enkel antwoord op haar vraag, niks meer, niks minder. Ik heb haar al verschillende keren geadviseerd om dringend hulp te zoeken. Daarbij kloppen de richtlijnen wel, als jij dit niet vindt dan hoor ik graag welke richtlijnen het wel zouden moeten zijn volgens jou. Misschien moet je niet alles uit context trekken, zoals ik al zei, ik heb haar al verschillende adviesen gegeven en aangezien ze te eigenwijs is om dringend hulp te zoeken, is het enige wat we nog kunnen doen is haar richtlijnen geven die ze kan nakomen met een voedingsschema, want dat is blijkbaar het enige dat zij wilt doen.
be that as it may, je (net als de rest) was imo beter af geweest helemaal geen advies te geven en alleen blijven te hameren op het zoeken van hulp
nu krijgt zo'n iemand de indruk dat ze op de goede weg is omdat ze een paar richtlijnen volgt die ze op een bodybuilders forum geadviseerd heeft gekregen, en daarmee komt ze nooit van haar stoornis af
dus wat de daadwerkelijke inhoud van jouw post is is niet heel relevant (en dus ook niet wat mij de juiste richtlijnen lijken), snappie wat ik bedoel?
daar wil ik het bij laten anders ga ik nog meer ranten en daar heeft ook niemand wat aan
verder zie karma