lucasvoorburg
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 92kg
ik zou zeggen drink oa sinasappelsap voor de koolhydraten en dus met drinken ook voeding proberen binnen krijgen. ik woog een jaar terug 60kg...nu 92 als je je eetlust wil verhogen koop fenegriek capsules en slik er 4minimaal per dag dan krijg je enorm veel honger en ga je automatisch meer eten(let op duurt ongv een week voordat het werkt...maar het verbeterd ook je spier/vetmassa verhouding) zodra de nood echt aanbreekt dan maar halfvolle chocomel erin gieten daar kom je zoiezo van aan. waar je mee rondloopt.. je gewicht en eten gebruik je puur om je emoties te onderdrukken.. er is iets waar jij mee rondloopt dat zo sterk is dat je er een dwanghandeling mee hebt ontwikkeld want dat is het in feite (en dan onderschat ik het nog) ps gooi je weegschaal uit het raam.
en succes je hebt een lange weg te gaan die je net zo lang of kort kan maken als je zelf wil als je er vol voor gaat duurt het kort..en voel je je snel beter!!
en succes je hebt een lange weg te gaan die je net zo lang of kort kan maken als je zelf wil als je er vol voor gaat duurt het kort..en voel je je snel beter!!

Gewoon zelf die beslissing maken.