AndroidHealthClinic

te laat met contributie? 5 euro boete

Status
Niet open voor verdere reacties.

skinnie

Huge Freak
20 jaar lid
10 media-items
Waardering
1.246
Lengte
1m88
Massa
154kg
Vetpercentage
18%
bij mij op de sportschool moet je als je te laat bent met contributie betalen 5 euro boete betalen.
bij mijn voorlaatste sportschool betaalde ik helemaal niks, niet omdat het gratis was maar omdat die sportschoolhouder doodsbang van me was.
hij deed weleens een moedige poging om me eraan te herinneren dat ik niet betaalde (hij werd door zijn vrouw gestuurd volgens mij, die stond dan achter de bar en keek een beetje schuin naar ons om te kijken hoe het afliep) en dan kwam piet eraan en dan ging het zo: euh... misschien dat het aan ons ligt, euh.. we weten het niet zeker natuurlijk.. maarruh.. we kunnen ons ook vergissen natuurlijk maarruh.. euh.. heb jij de laatste tijd nog contributie betaald? volgens onze administratie niet, maar we kunnen ons ook vergissen.. pfff en meer van dat gestotter. dan voelde ik het bloed naar mijn hoofd stijgen, dat nederige bange gedoe, als je me kwaad wil hebben moet je vooral dat doen.
dan keek ik hem alleen maar aan en zei dan langzaam: tief op lul!
is goed, is goed.. stotterde hij dan en was volgens mij blij dat hij er zo vanaf kwam.
o ja, moeten jullie ook boete betalen?

Automatisch incasso, Als hij te laat is is het niet mijn probleem :)

je moet je rekeningen gewoon betalen bro. anders moet je je niet abboneren

Ha Skinnie,
telkens lachen met je verhalen !

:D

B.

Ik geloof er echt geen **** van:P

Wat ben jij stoer skinnie, ik zou in mijn broek hebben gedaan

Borrelpraat.

5euro boeie?

het verbaast mij dat zo'n stoere bink als jij alleen heksen weet te scoren

Goed topic!
OT: Nee.

:roflol:

Nee, ik niet.

Ik draag altijd een pistool met me

dus ze durven nooit te vragen of ik mijn contributie heb betaald ofniet.

Volgens mij heeft T. jou recentelijk nog verzocht niet meer dit soort onzintopics aan te maken. Wil je soms graag een gele kaart of zo?

Wat een topic:(

Reageer anders gewoon niet... Ben ook vaak te laat, maar heb nog nooit. Een boete betaald... :D

Bij mij op de sportschool gaan de poortjes niet meer open als je pas niet meer geldig is.

Automatische incasso, geen idee of je anders een boete zou krijgen.

Maar die kruiperige onzekerheid, da's idd niet handig ;)

Drie van je topics gesloten, Skinnie. Buiten dat die zooi niet in Allerlei thuishoort maar in het Gare Hanenhok zijn dit soort aandachtstrekkerij topics ongewenst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven