AndroidHealthClinic

Een gezellig avondje trainen in onze oude sportschool

Ik ben blij dat ik in een sportschool zit waar ik wel mag schreeuwen en kreunen.
Maar is wel een goed idee om een keer met z'n allen naar een health-center te gaan om te schreeuwen en te trainen...

Gezeik altijd...

Ik hoorde van de week dat het racket en healthcenter dat nieuw is geopend in de buurt zich goed laat gelden tegen mensen zoals wij: Hemdjes, zelfs die Levi's, zijn verboden en wie kreunt of steunt wordt heel grof te verstaan gegeven dat dat niet kan. Gaat goed zo.

ja, de eigenaar is natuurlijk vrij zijn doelgroep te kiezen.
Als je aansluit bij een voetbalclub moet je daar ook niet gaan basketballen, snap je?

DBC01 zei:
Ik hoorde van de week dat het racket en healthcenter dat nieuw is geopend in de buurt zich goed laat gelden tegen mensen zoals wij: Hemdjes, zelfs die Levi's, zijn verboden en wie kreunt of steunt wordt heel grof te verstaan gegeven dat dat niet kan. Gaat goed zo.

Eigelijk moet je daar een keer met een hele bubs naar binnen gaan en bij de warmingup setjes al snoeihard beginnen te schreeuwen 'AHNULD!! AHNULD!!!', 'KOM OP!! NOG 1 KEER, DENK AAN JE SCHOONMOEDER!!!'

tswhey zei:
en je bent niet de enige:D
hardcore moet rouleren! een gym waar je een goed schema krijgt, samen met een voedingsschema en waar er echt naar je word omgekeken. de gym waar ik zit word overgenomen, dus ik zal jullie op de hoogte houden van de gevolgen:cool: de zak die het eerst runde trok de toko ook vol met kantoorknuppels, vette viswijfen en etterende ecto's:mad:

edit: dit was een dubbele post, waarvoor mijn excuses

Laatst bewerkt:
Het enige wat ik hier postte was hoe je zelf kwark kan maken en een vraag of ik met mijn stats en trainingservaring al rijp was om een kuur te beginnen, waarop een hoop kinderachtige opmerkingen kwamen, maar op jeffrey ga ik verder niet in.
Dat mijn post in deze thread niet populair overkwam snap ik ook, maar het is niet anders. Die eigenaars doen die zaken open om er goed hun boterham mee te verdienen en niet voor het bodybuildingideaal. Snap ergens de eigenaar dan wel dat hij er niet mee opgezet is dat 2 knapen die er niet eens lid zijn de anderen dan even gaan vertellen hoe ze moeten trainen, en dat ze door de instructeurs fout opgeleid worden.
Geen reden tot flamen dacht ik zo.
Zelf doe ik overigens ook al 5 jaar hardcorebodybuilding in zulke zaak, maar ik doe gewoon mijn ding en laat de instructeurs en de anderen ook gewoon hun ding doen en dat lijkt me het beste zo... Ik heb immers de vrije keuze 20km verder te rijden naar een hardcore gym, maar ik heb gekozen dichter bij huis te trainen.

Wie hier zo kwaad in wordt: niemand belet jullie zelf een zaak op te starten he.

Ik dacht trouwens dat dit een DISCUSSIEforum over bodybuilding was, is het niet mogelijk op een beschaafde manier te discussieren, jongens? Volgens mij is het niet omdat je 1000 berichten of zo hier gepost hebt dat je het recht hebt om nieuwelingen zomaar wat gaan uit te schelden. Indien dat hier wel zo gaat, mijn excuses dan.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Haddock zei:
ja, de eigenaar is natuurlijk vrij zijn doelgroep te kiezen.
Als je aansluit bij een voetbalclub moet je daar ook niet gaan basketballen, snap je?
Als hij mij weigert op grond van uiterlijk dan valt dat gewoonweg onder discriminatie. Klaar. En dat is strafbaar. Hij mag helemaal niet op uiterlijk bepalen wie hij wel of niet binnen laat. Tenzij ze zich niet houden aan de regelement, maar daar staat niet in dat te gespierde jongens (volgens hun) niet binnen mogen.

Laatst bewerkt:
ik zie net je stats:

"Since: 29-12-2003 at 62kg
20 jaar / 1m88 / 80,0 kg / bf ~ 8-9% | Op naar de 100kg 8% bf!"

het zou me verbazen dat hij je niet meer toelaat omdat je te breed bent :D

(maar ik begrijp wel wat je bedoelt)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben ook echt niet huge ofzo hoor. Maar hij vond het gewoon een gruwelijk verschil. Van uitgemergelde ecto naar iemand met redelijke spiermassa en goeie vormen en droogheid. Dat zal hetgeen wel zijn wat indruk op 'm maakte.

benchMarc zei:
Ik ben ook echt niet huge ofzo hoor. Maar hij vond het gewoon een gruwelijk verschil. Van uitgemergelde ecto naar iemand met redelijke spiermassa en goeie vormen en droogheid. Dat zal hetgeen wel zijn wat indruk op 'm maakte.
zo is het, als je iemand lang gekend hebt en je ziet hem maanden niet meer waarna hij 'getransformeerd' terug verschijnt, maakt dat zeker indruk!

Ik denk dat jullie je niet ongerust hoeven maken want het hardcore trainen komt weer terug.
Er komen steeds meer mensen die weer echt willen gaan trainen.

Bij mij op de sportschool trainen ook veel jongeren en ik zie dat er steeds meer komen die er echt voor gaan met trainen.
Ik verwijs ze ook allemaal naar dit forum als ze mij om info vragen, de basis info kan ik ze gemakkelijk geven, maar over voeding en supplementen is er heel veel kennis hier aanwezig.

Ik lees net het stukje van DBC zijn sportschool, en ook onze sportschoolhouder heeft besloten om een speciaal gedeelte van de sportschool voor hardcore en powerliften te bestemmen.

Ik denk dat hij daar een hele goede beslissing mee neemt.
Overigens lopen de dumbbells bij ons toch al tot 60 kg .
Er is vroeger altijd hardcore getraind.
denk wel dat het goed is dat het fitness en hardcore van elkaar gescheiden wordt, de mensen passen niet bij elkaar het verschil is te groot.
Groet:
Willem 2

willem 2 zei:
.
denk wel dat het goed is dat het fitness en hardcore van elkaar gescheiden wordt, de mensen passen niet bij elkaar het verschil is te groot.
Groet:
Willem 2

Inderdaad de praters van de doeners scheiden is een goede zaak.

Terug
Naar boven