psycho_b
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haddock zei:ja, de eigenaar is natuurlijk vrij zijn doelgroep te kiezen.
Als je aansluit bij een voetbalclub moet je daar ook niet gaan basketballen, snap je?
DBC01 zei:Ik hoorde van de week dat het racket en healthcenter dat nieuw is geopend in de buurt zich goed laat gelden tegen mensen zoals wij: Hemdjes, zelfs die Levi's, zijn verboden en wie kreunt of steunt wordt heel grof te verstaan gegeven dat dat niet kan. Gaat goed zo.
en je bent niet de enigetswhey zei:

de zak die het eerst runde trok de toko ook vol met kantoorknuppels, vette viswijfen en etterende ecto's
tswhey zei:

Haddock zei:
Als hij mij weigert op grond van uiterlijk dan valt dat gewoonweg onder discriminatie. Klaar. En dat is strafbaar. Hij mag helemaal niet op uiterlijk bepalen wie hij wel of niet binnen laat. Tenzij ze zich niet houden aan de regelement, maar daar staat niet in dat te gespierde jongens (volgens hun) niet binnen mogen.Haddock zei:ja, de eigenaar is natuurlijk vrij zijn doelgroep te kiezen.
Als je aansluit bij een voetbalclub moet je daar ook niet gaan basketballen, snap je?
zo is het, als je iemand lang gekend hebt en je ziet hem maanden niet meer waarna hij 'getransformeerd' terug verschijnt, maakt dat zeker indruk!benchMarc zei:Ik ben ook echt niet huge ofzo hoor. Maar hij vond het gewoon een gruwelijk verschil. Van uitgemergelde ecto naar iemand met redelijke spiermassa en goeie vormen en droogheid. Dat zal hetgeen wel zijn wat indruk op 'm maakte.
willem 2 zei:.
denk wel dat het goed is dat het fitness en hardcore van elkaar gescheiden wordt, de mensen passen niet bij elkaar het verschil is te groot.
Groet:
Willem 2
eduardjanssen zei:Inderdaad de praters van de doeners scheiden is een goede zaak.