partysander
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Brutez zei:Dat zal hij ongetwijfeld vinden maar hij zegt iets anders..
Daar heb je natuurlijk gelijk in.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brutez zei:Dat zal hij ongetwijfeld vinden maar hij zegt iets anders..
DBC01 zei:Ons nieuwe beleid gaat er hopelijk voor zorgen dat de eigenaar zelf meer in de zaal is.
Ecto-instructeurtjes die zelg nooit trainen en instructrices met BF%+60 en veel zin om te ouwehoeren ben ik zat.
Brutez zei:http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=27761
Staat deze maand trouwens weer in de sport en fitness met foto's en alle prijzen die hij heeft gewonnen.
Santoz zei:'das geene kattepis' zouden ze hier in België zeggen!
hij lijkt me ook vrij groot in lengte (naast ed van amsterdam die er toch om gekend staat, verschil is niet zo groot), kan me voorstellen dat hij daardoor nog beestachtiger toont...
benchMarc zei:
Is maar goed ook, anders waren we een keer langs gekomen.Brutez zei:
benchMarc zei:Is maar goed ook, anders waren we een keer langs gekomen.

Brutez zei:2 jaar later dan de foto was hij groter dan Ed ooit zal worden. Sterker nog, als er voldoende geld was (sponsoren) had deze kerel op de Olympia gestaan. En geloof maar dat hij geen laatste was worden. Maar helaas, we zullen het nooit weten.
Neuh, geen id. Kom niet uit HelmondBrutez zei:Dan kan je weer een lang verhaal gaan schrijven..
Sportschool laat geen ecto's binnen..
j/k bro
Hij zit daar in de vondelaan, bij de AH, videotheek, die grote vijver en het tankstation. Weet je wat ik bedoel?
Maar straatnaam is genoeg, dan hebben we nog routeplanners =] Site is ook goed.benchMarc zei:Neuh, geen id. Kom niet uit HelmondMaar straatnaam is genoeg, dan hebben we nog routeplanners =] Site is ook goed.