XXL Nutrition

Een gezellig avondje trainen in onze oude sportschool

DBC01 zei:
Ons nieuwe beleid gaat er hopelijk voor zorgen dat de eigenaar zelf meer in de zaal is.
Ecto-instructeurtjes die zelg nooit trainen en instructrices met BF%+60 en veel zin om te ouwehoeren ben ik zat.

Waar maak je jezelf druk om? Je maakt toch geen gebruik van die intructeurs?

Santoz zei:
'das geene kattepis' zouden ze hier in België zeggen!
hij lijkt me ook vrij groot in lengte (naast ed van amsterdam die er toch om gekend staat, verschil is niet zo groot), kan me voorstellen dat hij daardoor nog beestachtiger toont...

2 jaar later dan de foto was hij groter dan Ed ooit zal worden. Sterker nog, als er voldoende geld was (sponsoren) had deze kerel op de Olympia gestaan. En geloof maar dat hij geen laatste was worden. Maar helaas, we zullen het nooit weten.

• Topic Starter Topic Starter
Brutez, waar zit die gym van Jack eigenlijk?

hey kheb niet alle posts gelezen maar ik weet over welke gym het gaat. heb er zelf ook een jaartje getraind.
Toen ik daar wou gaan deadliften kwamen ze naar mij toe om te zeggen dat dat slecht is voor m'n rug :D

benchMarc zei:
Is maar goed ook, anders waren we een keer langs gekomen.

Dan kan je weer een lang verhaal gaan schrijven..

Sportschool laat geen ecto's binnen.. :D

j/k bro

Hij zit daar in de vondelaan, bij de AH, videotheek, die grote vijver en het tankstation. Weet je wat ik bedoel?

Leuk verhaaltje dude

Brutez zei:
2 jaar later dan de foto was hij groter dan Ed ooit zal worden. Sterker nog, als er voldoende geld was (sponsoren) had deze kerel op de Olympia gestaan. En geloof maar dat hij geen laatste was worden. Maar helaas, we zullen het nooit weten.

foto's?

• Topic Starter Topic Starter
Brutez zei:
Dan kan je weer een lang verhaal gaan schrijven..

Sportschool laat geen ecto's binnen.. :D

j/k bro

Hij zit daar in de vondelaan, bij de AH, videotheek, die grote vijver en het tankstation. Weet je wat ik bedoel?
Neuh, geen id. Kom niet uit Helmond :P Maar straatnaam is genoeg, dan hebben we nog routeplanners =] Site is ook goed.

benchMarc zei:
Neuh, geen id. Kom niet uit Helmond :P Maar straatnaam is genoeg, dan hebben we nog routeplanners =] Site is ook goed.

Site heb ie niet. Het is een underground hardcore gym, die hebben geen roze www webpagina. Jeroen boschstraat. Langs de frietzaak, altijd makkelijk voor na het trainen :D

Terug
Naar boven