MuscleMeat

Een gezellig avondje trainen in onze oude sportschool

Haddock zei:
ja, de eigenaar is natuurlijk vrij zijn doelgroep te kiezen.
Als je aansluit bij een voetbalclub moet je daar ook niet gaan basketballen, snap je?

Ik mag jou wel bro, je kijkt verder dan je neus lang is.

Welk fitnesscentrum (want dat zijn het, er staat geen bodybuilding op de raam) wil er nou gore, vieze, luidrugtige bodybuilders over de vloer? Het is een onderneming, een bedrijf. Die moeten geld verdienen. Zelfde als jij een frietzaakje begint en er hangen altijd een paar herrieschoppende markokkanen in rond. Die daar een potje fotoplay spelen. Dan schop je ze als ondernemer zijnde ook weg. Want ze zorgen dat klanten niet terugkomen. En zo is het ook met fitnesscentrums. Dus je kan het de fitnesscentrums niet kwalijknemen. Er zijn hardcore sportscholen zat in Nederland. In mijn woonplaats zitten er al 2. Dus als je echt zo hardcore bent pak je de auto en ga je naar een fatsoenlijke gym. ja maar... ja maar.. dan moet ik 3 kwartier.. Nee je bent een MIET!!

Edit: Bench dit heb ik niet tegen jou he.. :D

Laatst bewerkt:
Haddock zei:
ja, de eigenaar is natuurlijk vrij zijn doelgroep te kiezen.
Als je aansluit bij een voetbalclub moet je daar ook niet gaan basketballen, snap je?

als men voetbalt op een basketbalveld en een basketballer komt basketballen op dat veld moeten ze niet vreemd opkijken

Man-Mountain zei:
als men voetbalt op een basketbalveld en een basketballer komt basketballen op dat veld moeten ze niet vreemd opkijken

Ik heb hem 4 keer gelezen maar men hoort gewoon niet te voetballen op een basketbalveld. Waren zeker vrienden van jou?? ;)

Ik denk dat t bij heeel veel "fitness" scholen er zo ongeveer aan toe gaat zoals de topicstarter beschreef. Onze sportschool is nu ook krachtsporters aan het weigeren ???

Brutez zei:
Ik heb hem 4 keer gelezen maar men hoort gewoon niet te voetballen op een basketbalveld. Waren zeker vrienden van jou?? ;)

MM bedoelt:

"Fitnessers" in een gym moeten niet raar opkijken als er mensen serieus komen trainen ("bodybuilders").

partysander zei:
MM bedoelt:

"Fitnessers" in een gym moeten niet raar opkijken als er mensen serieus komen trainen ("bodybuilders").

Dat bedoelt hij ja maar hij zegt eigenlijk als men bodybuild in een fitnesszaal dan moet je niet raar opkijken als men (rustig) wil fitnessen in die zaal.

En daar heeft hij gelijk in ja. Je moet niet hardcore gaan bodybuilden bij een fitnesscentrum. Als je graag hardcore wilt bodybuilden moet je naar een hardcore gym gaan en dus niet gaan voetballen op dat basketbalveld.

Brutez zei:
Dat bedoelt hij ja maar hij zegt eigenlijk als men bodybuild in een fitnesszaal dan moet je niet raar opkijken als men (rustig) wil fitnessen in die zaal.

En daar heeft hij gelijk in ja. Je moet niet hardcore gaan bodybuilden bij een fitnesscentrum. Als je graag hardcore wilt bodybuilden moet je naar een hardcore gym gaan en dus niet gaan voetballen op dat basketbalveld.

Ben ik even blij dat beiden weer hand in hand gaan bij ons...

Bij ons in de fitness worden BB'ers niet geweigerd, maar er is toch een duidelijk verschil in omgang van cliënteel en personeel t.o.v BB'ers. Ik denk dat er bij ons maar 10 of 15 BB'ers zijn.

Bij ons is er ook een duidelijk verschil. De fitness-instructeurs houden de clientèle van hun training af door tegen ze aan te lullen en laten de echt gemotiveerde mensen ('BB'ers') met rust :D

Wij hebben geen fitness-instructeurs. De eigenaar van onze gym (wereldkampioen bodybulding) doet het helemaal alleen. Simpelweg omdat hij geen geld heeft voor personeel. Zo kan je zien hoe moeilijk het is om een hardcore gym open te houden. Op dinsdag en donderdag is onze gym van 9:00 tot 22:00 uur open (om toch nog een beetje te kunnen concureren). Dan is die kerel dus 14 uur achter elkaar aan het werk.

Ons nieuwe beleid gaat er hopelijk voor zorgen dat de eigenaar zelf meer in de zaal is.
Ecto-instructeurtjes die zelg nooit trainen en instructrices met BF%+60 en veel zin om te ouwehoeren ben ik zat.

Brutez zei:

Ik denk ook dat MM vind dat je van een hardcore gym (basketbalveld) geen fitnesszaal (voetbalveld) moet maken.

mooi gesproken hoor marc! ;)

Terug
Naar boven