rinokettlebell
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Man toen ik 12 was kreeg ik al een stijve als ik met een meisje aan het msnen was. beat that
Man toen ik 12 was kreeg ik al een stijve als ik met een meisje aan het msnen was. beat that
want toen ik 12 was was er nog geen eens msn 
Ik kreeg een stijve van de stront van een meisje dat een vriend van me gezien had op een foto ?

Ik kreeg een stijve van de stront van een meisje dat een vriend van me gezien had op een foto ?

hoe oud ben jijwant toen ik 12 was was er nog geen eens msn
![]()
principe kwestie.
Anyway te snel een boner krijgen is ****ed up maar altijd nog beter dan moeite hebben om een boner te krijgen.

Dat is normaal gast.
Maar ik ken het probleem, tijdje geleden bleef ik bij een vriendinnetje slapen; "puur vriendschappelijk", maar toen ging ze met haar strakke kont (string) tegen m'n lul aan liggen en pakte ze m'n arm en sloeg die over haar (t**ten) heen.
Ik heb innerlijk gevochten, gevochten om geen stijve te krijgen. Want dat voelt ze meteen natuurlijk, en ik wilde het spelletje winnen. Dus ik dacht aan het volgende;
- ik ben m'n eigen oma aan het nken
- iemand slaat een spijker door m'n eikel
- ik laat een bloedzuiger in m'n pisbuis verdwijnen
- iemand slaat met een hamer op m'n eikel.
etc etc.
Uiteindelijk voelde ik alsnog m'n hartslag in m'n lul kloppen. Game over.
En toen heb ik haar maar gedoet. Tja je moet wat...

maandag ga ik bij een vrouw langs voor een sportmassage en ik knijp em best wel.
weet nog dat mijn schouder gemasseerd werd door een fysiotherapeute en het voorvocht liep er na 2 minuten al uit.
Zal ik straks weggestuurd worden als mijn monstercock een tent opzet?
van te voren even 7 x aftrekken? tips?

Hoi Zippie
leef jij nog ??
wat doe je nu voor de kost nog in het leger ??

Prachtig.