XXL Nutrition

Te snel een stijve

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik krijg veel te snel een stijve penis Als een meisje op me ligt ofzo dan wordt ik al veel te geil. Ook mijn paard staat binnen 2 sec al te steigeren. Soms is dat echt wel irritant. :( Iemand die dit kent? Wordt niet leuk als ik van de zomer mijn biceps wil showen en chicks gaan aan me zitten :( Kan ik hier iets aan doen of ... ?

is toch geil :):thumbup: ;) , ik heb dat nu nog steeds met bijna 40 jaar :D

haha nee is beter joh dan dat je hem niet omhoog krijg niks om druk om te maken gozer ;)

Beter een kleine die stijgert, dan een grote die weigert moet je maar denken ;)

Nou ik heb anders geen grote ofzo maar mijne steigert echt niet snel ofzo

Mjah ik sta al op mé 'n méga ochtenderectié als jé dan zo wakkér word naast jé geliefdé moogt ge u al aan né goeie wake-up call verwchtén :D

Dat is normaal gast.

Maar ik ken het probleem, tijdje geleden bleef ik bij een vriendinnetje slapen; "puur vriendschappelijk", maar toen ging ze met haar strakke kont (string) tegen m'n lul aan liggen en pakte ze m'n arm en sloeg die over haar (t**ten) heen.

Ik heb innerlijk gevochten, gevochten om geen stijve te krijgen. Want dat voelt ze meteen natuurlijk, en ik wilde het spelletje winnen. Dus ik dacht aan het volgende;
- ik ben m'n eigen oma aan het nken
- iemand slaat een spijker door m'n eikel
- ik laat een bloedzuiger in m'n pisbuis verdwijnen
- iemand slaat met een hamer op m'n eikel.

etc etc.

Uiteindelijk voelde ik alsnog m'n hartslag in m'n lul kloppen. Game over.
En toen heb ik haar maar gedoet. Tja je moet wat...

ja tochhh ++

Dat is nou eenmaal de natuur, en je bent niet sterker dan de natuur !

Laat free willy toch ff meekijken jongen als jij die guns van biceps aan tha chickiezz laat zien, hij beoordeelt ook mee ;)

geniet maar lekker van de tijd dat jullie kleine vriend zo vaak zn koppie opsteekt, het word echt eens minder en dan verlang je terug naar die tijd ,in de rij ,bij een feest of zo, waarbij iedereen lekker ongegeneerd tegen je aan stonden te rijen ,pff goeie ouwe tijd

Achja, binnen 50 jaar opent ie hier weer een topic "krijg geen stijve meer" ;)

Je hebt last van SBS

Sudden Boner Syndrome :) maar daar heeft iedere kerel wel last van of gehad ;).
Het is puur natuur, maak je geen zorgen, gewoon vaker de pijp leegspoelen :D

http://www.youtube.com/watch?v=VNXIEg9ikhU

Ghehehe :)

Zijn jullie nou allemaal serieus? Het is toch duidelijk dat TS een grap maakt? Zo niet is het echt een idiot, maar dat is niks persoonlijks kerel.

Maar goed, om maar even mee te gaan met het verhaal: is normaal dude! BONERS2WIN!

Wees blij dat je 'n stijve krijgt man.. wat wil je alleen je bicep gaan showen of natuurlijk 'iets anders' ? xD

Let wel op dat ze wel gaan afgeilen als je maar 'n leuter van 10cm hebt:rolleyes:

chill toch...kunnen ze na de biceps gevoeld te hebben gelijk verder naar die andere spier,,,ding zit er ook niet voor niks:P

Mijn pubertijd is ook nog steeds niet voorbij. Als ik op het strand lig te zonnen, met mijn gezicht naar de hemel en mijn ogen dicht, krijg ik een stijve van de wind. Moet je niet vragen:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven