gta4jwz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 227
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
+1 10cm is best groot
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1 10cm is best groot
DUDE.Dat is normaal gast.
Maar ik ken het probleem, tijdje geleden bleef ik bij een vriendinnetje slapen; "puur vriendschappelijk", maar toen ging ze met haar strakke kont (string) tegen m'n lul aan liggen en pakte ze m'n arm en sloeg die over haar (t**ten) heen.
Ik heb innerlijk gevochten, gevochten om geen stijve te krijgen. Want dat voelt ze meteen natuurlijk, en ik wilde het spelletje winnen. Dus ik dacht aan het volgende;
- ik ben m'n eigen oma aan het nken
- iemand slaat een spijker door m'n eikel
- ik laat een bloedzuiger in m'n pisbuis verdwijnen
- iemand slaat met een hamer op m'n eikel.
etc etc.
Uiteindelijk voelde ik alsnog m'n hartslag in m'n lul kloppen. Game over.
En toen heb ik haar maar gedoet. Tja je moet wat...
nederlands gemiddelde ligt op 13.
Dat is normaal gast.
Maar ik ken het probleem, tijdje geleden bleef ik bij een vriendinnetje slapen; "puur vriendschappelijk", maar toen ging ze met haar strakke kont (string) tegen m'n lul aan liggen en pakte ze m'n arm en sloeg die over haar (t**ten) heen.
Ik heb innerlijk gevochten, gevochten om geen stijve te krijgen. Want dat voelt ze meteen natuurlijk, en ik wilde het spelletje winnen. Dus ik dacht aan het volgende;
etc etc.
dus datAls een meisje op je gaat liggen? logisch dude! dat is de natuur![]()
zo hoort het, dan is er werk aan de winkelhahahahaaDat is normaal gast.
etc etc.

heb het tegenwoordig met low-cardio, op die fiets.. beetje trappen, zit lekker.. koel briesje van de airco, soort van confortabel gevoel.. benen krijgen goede doorbloeding.. dat maakt hem wakker
en standaard in de bus naar school, op 1 of andere manier hoe die bus trilt en hobbelt + vrouwen in de bus = groeiende kees

heb het tegenwoordig met low-cardio, op die fiets.. beetje trappen, zit lekker.. koel briesje van de airco, soort van confortabel gevoel.. benen krijgen goede doorbloeding.. dat maakt hem wakker
en standaard in de bus naar school, op 1 of andere manier hoe die bus trilt en hobbelt + vrouwen in de bus = groeiende kees
Of als een meisje op je schoot gaat zitten en beejte met der kont op je zak. hehe