Fitness Seller

Te snel een stijve

Status
Niet open voor verdere reacties.
deca vind ik altijd goed helpen tegen te veel geilheid...

Dat is normaal gast.

Maar ik ken het probleem, tijdje geleden bleef ik bij een vriendinnetje slapen; "puur vriendschappelijk", maar toen ging ze met haar strakke kont (string) tegen m'n lul aan liggen en pakte ze m'n arm en sloeg die over haar (t**ten) heen.

Ik heb innerlijk gevochten, gevochten om geen stijve te krijgen. Want dat voelt ze meteen natuurlijk, en ik wilde het spelletje winnen. Dus ik dacht aan het volgende;
- ik ben m'n eigen oma aan het nken
- iemand slaat een spijker door m'n eikel
- ik laat een bloedzuiger in m'n pisbuis verdwijnen
- iemand slaat met een hamer op m'n eikel.

etc etc.

Uiteindelijk voelde ik alsnog m'n hartslag in m'n lul kloppen. Game over.
En toen heb ik haar maar gedoet. Tja je moet wat...
DUDE.
Alleen al het doorlezen van jou lijstje geeft mij een impotent gevoel.

nederlands gemiddelde ligt op 13.
Gelukkig ben ik ook zo een die zegt dat ie gelukkig niet op het nederlands gemiddelde hoeft te rekenen.

Dat is normaal gast.

Maar ik ken het probleem, tijdje geleden bleef ik bij een vriendinnetje slapen; "puur vriendschappelijk", maar toen ging ze met haar strakke kont (string) tegen m'n lul aan liggen en pakte ze m'n arm en sloeg die over haar (t**ten) heen.

Ik heb innerlijk gevochten, gevochten om geen stijve te krijgen. Want dat voelt ze meteen natuurlijk, en ik wilde het spelletje winnen. Dus ik dacht aan het volgende;

etc etc.

Typische Loo opmerking prachtig weer!

Beter snel een stijve, dan erectiestoornissen.

och kheb da ook meestal, leren met leven hehe

wees blij dat je snel en stijve hebt vele van de oude hier zijn er jaloers op omdat ze het zelf niet meer redden....

ik heb een vleeslul mijn lul is netzo groot slap als stijf :)

Dat is normaal gast.

etc etc.

hahahahaa :p

ik zit nu in een aardig kuurtje, maar als ik in een centrum billen in een linnebroekje zie bewegen krijg ik al een harde.

En het interreseert me geen reet!! hahaha

De natuur is mooi.

Beter een stijve puddingbuks dan dat je een test zou hebben van een 65plusser.

Denk dat er zat mensen zijn die met je zouden willen ruilen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja jullie hebben wel gelijk, beter dat ie wat sneller gaat dan helemaal niet.. Maar toch.. Het kan irrritant zijn dat hij zo snel omhoog gaat af en toe.. Achjaaaa lekker boeiend ook, hij doet het verder perfect dus ik ga er niet meer mee bezig zijn.. Tenminste, k ga denk maar ff lekker rukken vandaag.. :D

heb het tegenwoordig met low-cardio, op die fiets.. beetje trappen, zit lekker.. koel briesje van de airco, soort van confortabel gevoel.. benen krijgen goede doorbloeding.. dat maakt hem wakker

en standaard in de bus naar school, op 1 of andere manier hoe die bus trilt en hobbelt + vrouwen in de bus = groeiende kees

heb het tegenwoordig met low-cardio, op die fiets.. beetje trappen, zit lekker.. koel briesje van de airco, soort van confortabel gevoel.. benen krijgen goede doorbloeding.. dat maakt hem wakker

en standaard in de bus naar school, op 1 of andere manier hoe die bus trilt en hobbelt + vrouwen in de bus = groeiende kees

zou maar naast je moeten zitten in de bus:eek:

Je bent een kerel. De mens was allang uitgestorven als we nooit een stijve kregen, dus wees er trots op.

denk dan aan je bomma, als zij een gilf is dan denk je aan je oma, als zij ook een gilf is dan heb je pech en sta je er alleen voor.

• Topic Starter Topic Starter

Dat is wel snel haha. Ik krijg het pas als ik echt een beetje zit te flirten met een lekker wijf. Je weet wel in de bus, als jij en een meisje in de bus elkaar 10 seconden in de ogen kijken ofzo. Best irritant als je daarna moet uitstappen ofzo, ik hou me schooltas dan altijd maar een beetje voor me zak en dan gaat het vaak snel weer voorbij. Of schurend in de disco gaat ie ook altijd :roflol: Of als een meisje op je schoot gaat zitten en beejte met der kont op je zak. hehe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven