Mar19
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 19%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
binnen 15 min moet ik WEERAL iets eten' maar als ik dan dacht aan wat ik nog allemaal beter wou qua lichaamsbouw en wat ik nog wou bereiken dan kreeg ik die 6 boterhammen wel op, en zo moet ik dat af en toe nog wel eens doen
. bedankt voor de goede tip! Iedereen bedankt voor de reacties. inmiddels heb ik maar geaccepteerd dat zolang ik niks eet ik ooit niet sterker ga worden en dus ga groeien in spiermassa.
@tim81 : ik heb de cashewnoot-pindakaas van de jumbo zojuist in huis gehaald!. bedankt voor de goede tip!
Wat ik erg lekker vind is om avocado in de blender te doen tot het een papje wordt en dan met kwark mengen. voila, daar vliegen de calorietjes eraan en heb ik gelijk wat goede vetten binnen. en lekker dat is het !!
ik moet er telkens van kokhalzen, maar idd lijkt me een goede calorie bom

Ja eigenlijk best goed! gister even een tegenvallertje.. had veel te weinig gegeten en wou nog even een bord brinta naar binnen werken. geen succes. binnen 20 minuten kwam alles er weer uit haha. Kan ook komen doordat ik altijd havermout eet ipv brinta, dus nu vanochtend de brinta en havermout door elkaar gedaan en man wat was dat lekker!!
Ik blijf toch op sommige dagen steken op 1400 maar het is al meer dan 900 en ik merk dat ik meer uit mn trainingen kan halen wat me dan meer voldoening geeft. komende week elke dag minstens 1500 en de week erna 1600![]()

Goed om te horen!Ja eigenlijk best goed! gister even een tegenvallertje.. had veel te weinig gegeten en wou nog even een bord brinta naar binnen werken. geen succes. binnen 20 minuten kwam alles er weer uit haha. Kan ook komen doordat ik altijd havermout eet ipv brinta, dus nu vanochtend de brinta en havermout door elkaar gedaan en man wat was dat lekker!!
Ik blijf toch op sommige dagen steken op 1400 maar het is al meer dan 900 en ik merk dat ik meer uit mn trainingen kan halen wat me dan meer voldoening geeft. komende week elke dag minstens 1500 en de week erna 1600![]()