Fitness Seller

Te Weinig?

luuk88

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal.

Wil binnenkort met mn eerste kuur beginnen.
29 jaar
93 kilo
train 6 jaar

Ik heb me (dacht ik) enige tijd erin verdiept en wilde met een milde kuur beginnen.
ik heb nu thuis liggen. 1 potje stanozolol van Generic 10mg/100 tabs.
Als nakuurtje heb ik nolvadex drbij.

Jammergenoeg heb ik (denk ik)oude berichtgevingen gelezen over winny orals. Dacht eerst opbouwen ongeveer 2 weken 10mg en dan 20mg.
3 weken lang max 30mg en daarna weer afbouwen.
meteen daarna nolvadex erin klappen.

Nou...nu lees ik hier en daar opeens dat je niet hoeft op en af te bouwen.
en dat je gerust 40mg per dag kan innemen. Dan moet ik dus NOG een potje bestellen. Of ik kan 5 weken 30mg dan...kom ik op 1050 uit

Denken jullie dat je van 1000mg resulaten mag verwachten of is het beter om OF een potje erbij te bestellen OF iets anders erbij te nemen??

Niks mis met winstrol only maar het is wel verstandig om er nog een potje bij te halen. En dan zoals je zelf ook al zei niet op-afbouwen maar gelijk 40 mg voor 6 weken.

Veder weet ik eigenlijk niet wat je doel en zo is miss dat je dat erbij kan zetten zodat we je gerichter kunnen adviseren.

Idd, wat is je doel? Welke % BF?
3,5 week op 40mg/dag?
Ben van mening dat 50mg/dag een gemiddelde dosis is en max. 8 weken. Het is minder toxisch voor de lever dan pakweg dboll of oxy maar zoals alle orals toch opletten geblazen.

Voor de eerste kuur zou ik 4 weken - 40mg/ed doen.
Dus ja, nog een potje er bij.

Niks mis met winstrol only maar het is wel verstandig om er nog een potje bij te halen. En dan zoals je zelf ook al zei niet op-afbouwen maar gelijk 40 mg voor 6 weken.Veder weet ik eigenlijk niet wat je doel en zo is miss dat je dat erbij kan zetten zodat we je gerichter kunnen adviseren.

Precies gewoon zo doen....

Idd, wat is je doel? Welke % BF?
3,5 week op 40mg/dag?
Ben van mening dat 50mg/dag een gemiddelde dosis is en max. 8 weken. Het is minder toxisch voor de lever dan pakweg dboll of oxy maar zoals alle orals toch opletten geblazen.

Voor de eerste kuur zou ik 4 weken - 40mg/ed doen.
Dus ja, nog een potje er bij.

Is winny minder toxisch dan dboll ja??
Heb je daar een onderzoek over, want als dat echt zo is...

• Topic Starter Topic Starter
mijn doel is massa kweken, maar dan wel cut eruit zien.
snel en goed advies trouwens! Tot nu toe lees ik dus nog een potje drbij 40mg voor 6 weken...

en berichtgeving waaruit dat zou blijken dan?
winny is bijzonder slecht voor je chlos. huishouding

de vergelijking met xoy gaat ook niet op, alsof je 50mg winny kan vergelijken met 150mg oxy:rolleyes:

Hallo allemaal.

Wil binnenkort met mn eerste kuur beginnen.
29 jaar
93 kilo
train 6 jaar

Ik heb me (dacht ik) enige tijd erin verdiept en wilde met een milde kuur beginnen.
ik heb nu thuis liggen. 1 potje stanozolol van Generic 10mg/100 tabs.
Als nakuurtje heb ik nolvadex drbij.

Jammergenoeg heb ik (denk ik)oude berichtgevingen gelezen over winny orals. Dacht eerst opbouwen ongeveer 2 weken 10mg en dan 20mg.
3 weken lang max 30mg en daarna weer afbouwen.
meteen daarna nolvadex erin klappen.

Nou...nu lees ik hier en daar opeens dat je niet hoeft op en af te bouwen.
en dat je gerust 40mg per dag kan innemen. Dan moet ik dus NOG een potje bestellen. Of ik kan 5 weken 30mg dan...kom ik op 1050 uit

Denken jullie dat je van 1000mg resulaten mag verwachten of is het beter om OF een potje erbij te bestellen OF iets anders erbij te nemen??
ja,,test en deca..of boldenone,,van winstrol alleen zal je niet snel groeien..en geen geld uit willen sparen om groot te willen worden,,,,dan kun je beter gelijk goed doen

txhs voor al t advies! Ga nog een potje halen! 40 mg 6 weken.Injects laat ik nog even achterwege. Is mn eerste kuur en wil t dan ff rustig aan doen (zover dat mogelijk is). Ik ga mn kuur-ervaringen op t forum zetten. Volgende maand begin ik drmee.

Succes!

txhs voor al t advies! Ga nog een potje halen! 40 mg 6 weken.Injects laat ik nog even achterwege. Is mn eerste kuur en wil t dan ff rustig aan doen (zover dat mogelijk is). Ik ga mn kuur-ervaringen op t forum zetten. Volgende maand begin ik drmee.
Rustig aan? hahaha je moet knallen je eerste kuur!

ik ben van mening dat die 40mg winny tabs geen zoden aan de dijk zetten met jou stats...

neem gewoon lekker 10weken test enth @ 500mg en de eerste 4 weken kan je je potje winny op maken @ 50mg ed... in week 12 nakuren..

zo zou ik t doen!

Even een paar vragen over Test. Enanthate. Ik wil even zeker weten of ik de hoeveelheden juist heb. Nooit eerder iets met naalden gedaan!
Test. Enanthate, 250mg/ml, 10ml
Dat betekent dus (correct me if im wrong!) dat er 250mg in een ml zit. 1 ml per keer trek je druit. Dat kan je met een 10 ml flesje dus 10x doen.
Als ik 500mg wilt doen, moet ik dus 2x per week gaan zetten. 1 ml per keer.
Dan moet ik dit keer WEL 2 potjes kopen :-)
dus:
week 1 tot 4 Winny
week 1 tot 10 test 500mg per week
nakuur nolva week 12

Even een paar vragen over Test. Enanthate. Ik wil even zeker weten of ik de hoeveelheden juist heb. Nooit eerder iets met naalden gedaan!
Dat betekent dus (correct me if im wrong!) dat er 250mg in een ml zit. 1 ml per keer trek je druit. Dat kan je met een 10 ml flesje dus 10x doen.
dus:
week 1 tot 4 Winny
nakuur nolvadex week 12

Ja, zo dus.
Je kan winny ook op het einde pakken. Wordt vaker gedaan om iets strakker uit je kuur te komen.
Die pak je dan week 8 t/m 11.

Is een andere optie, hoeft niet maar denk er wel effe over na.

dus:
week 1 tot 4 Winny
nakuur nolvadex week 12

ga er maar vanuit dat je niet precies 10x uit 1 potje krijgt. eerder 8, 9x

Is winny minder toxisch dan dboll ja??
Heb je daar een onderzoek over, want als dat echt zo is...

Ja, daar heb ik een aantal onderzoeken van zelfs.
Heb de prints nog ergens liggen, moest ik de site niet vinden scan ik ze.

en berichtgeving waaruit dat zou blijken dan?
winny is bijzonder slecht voor je chlos. huishouding

de vergelijking met xoy gaat ook niet op, alsof je 50mg winny kan vergelijken met 150mg oxy:rolleyes:

wie heeft het over mg vergelijkingen?
Het is allemaal belastend voor de lever maar Winstrol is milder.
Zal onderzoeken wel posten.

Graag

Mijn eerste kuurtje was ook een winny-only 6 weken op 50mg, prima bevallen! Dus als je toch nog bijkoopt zou ik voor 50mg gaan. Mijn volgende kuur wordt binnenkort waarschijnlijk een Test E only op 500mg. Ik probeer het stap voor stap op te bouwen voordat ik met van alles tegelijk aan de slag ga; waarom meer gebruiken dan nodig? Succes!

Hey Rocky123,
Zit zelf ook erg te twijfelen..Vooral omdat t mn eerste kuurtje is!
je hebt me over de streep getrokken. ga gewoon eerst voor winny-only. Koop nog een potje drbij en kijk hoe t bevalt. Kan idd later altijd nog spuit zetten en mixdrankjes maken.
i.e.g. erg bedankt voor al het meedenken allemaal. Waardeer ik enorm! :-)

wie heeft het over mg vergelijkingen?
Het is allemaal belastend voor de lever maar Winstrol is milder.
Zal onderzoeken wel posten.

hoezo milder...das een vergelijking die niet op gaat....
je neemt oxy anders dan winny maar goed...denk maar dat winny mild is..
dachten ze ook van anavar 17aa=17aa!

Terug
Naar boven