AndroidHealthClinic

tegen de zomer

3qdef

Cool Novice
Waardering
0
Beste dbb'ers

Ik ben Mathy, 16 jaar en train nu al een tijdje ( een half jaar nu )
Ik weeg 77kg ben 1m80 groot en zit op een vetpercentage van 8.7 %

Nu het volgende
we zijn nu eind april kan je wel zeggen en ik had graag tegen eind juni midden juli tegen de 83 kg willen wegen droog.

- Is dit haalbaar?
- Wat moet ik er extra voor doen?
- Welke subs raden jullie mij aan?

als je vragen hebt stel maar!

Hoe raden jullie mij aan hier aan te beginne?
alle info is welkom!

ps: voeding schema volgt!

danku, Mathy

Laatst bewerkt:
Nop. Aangezien je lekker ecto bent nog zou ik gewoon lekker rustig blijven trainen en niet gaan bulken oid. Droog ziet op het strand beter uit dan groot met spek vind ik persoonlijk.

Sups laten voor wat het is, is onzin. Enkel creatine kan je vrij snel een paar extra kilo opleveren.

Je bent al goed droog maat! Ik ben jaloers op jouw vetpercentage! :p

Blijven knallen, succes!

• Topic Starter Topic Starter
Je bent al goed droog maat! Ik ben jaloers op jouw vetpercentage! :p

Blijven knallen, succes!

ale danku ja ik ben best droog ja maar ik kom nog liever wat kilo'tjes bij hé ;)
wil nog wel iets meer dan die 77 kg

@ redfish: okee en welke creatine raad jij mij aan? ik heb de kre alkaline van perfomance al genomen maar is dat is ook de enige :)

Tegen eind juli kun je dit ongeveer wegen. Je hebt nog vrij lage stats en een laag bf, 4000 kcal elke dag doet de trick. Reken even uit wat precies het beste voor je is en maak een schema, succes!

• Topic Starter Topic Starter
Tegen eind juli kun je dit ongeveer wegen. Je hebt nog vrij lage stats en een laag bf, 4000 kcal elke dag doet de trick. Reken even uit wat precies het beste voor je is en maak een schema, succes!

okee ik ga nog even hier & daar wat opzoeken, zien dat ik dan elke dag 4000 kcal heb en dan traine traine traine :D

okee ik ga nog even hier & daar wat opzoeken, zien dat ik dan elke dag 4000 kcal heb en dan traine traine traine :D

Zware compounds, rust en veel eten. Carbs/fat/protein alles moet in verhouding zijn. Je zal versteld staan wat je nog kan gainen in 3 maanden.

Terug
Naar boven