AndroidHealthClinic

telefacts, armen op springen

een reportage over bodybuilding met Greg Valentino als hoofdpunt, pure lastercampagne weer. De aankondiging alleen al sprak al boekdelen; "armen ontploffen door steroiden" :rolleyes:

om welk uur wordt dit uitgezonden?
Er staat op die pagina 12000 Kcals binnenkrijgen :s
is dat dan niet alleen op het hoogste niveau?

een reportage over bodybuilding met Greg Valentino als hoofdpunt, pure lastercampagne weer. De aankondiging alleen al sprak al boekdelen; "armen ontploffen door steroiden" :rolleyes:

Er wordt niets gezegd over synthol,

is er hier iemand die een zakelijke brief kan schrijven geadresseerd aan de redactie van Telefacts Zomer. Research hebben ze blijkbaar ook niet goed gedaan:

Jarenlang eten bodybuilders dagelijks gemiddeld 12.000 kcal, oftewel 4 keer zoveel als normaal.

1 week voor een wedstrijd laten ze zich uitdrogen zodat de spieren zich duidelijker aftekenen op hun lichaam

Haha welke gek eet er nu 12k kcal. Dat uitdrogen is gewoon een paar dagen, daarvoor drinkt men juist heel veel water. En idd moet iemand die noobs eens uitleggen dat die r*tard valentino vooral aan de synthol zit, en alle ellende die ie heeft meegemaakt aan zichzelf te danken heeft.

Voor de Nederlanders: VTM is een sensatiezender met enkel flut programma's.
Objectief zijn ze zeker niet

Iemand die zich geroepen voelt om zich op hun fout te wijzen? :study:

Voor de Nederlanders: VTM is een sensatiezender met enkel flut programma's.
Objectief zijn ze zeker niet

Iemand die zich geroepen voelt om zich op hun fout te wijzen? :study:

wil ik wel doen, maar dan moet ik eerst de reportage zien(waar kan ik ze kijken?)

jullie commentaar op greg's armen valt nergens op. dat is géén steroidengebruik, dat zijn injecties van 'synthol'- olie in de armen. of zien jullie dat soms niet (vervormde bulten)? géén spieren, olie. greg is trouwens geen bodybuilder... maak vollgende keer jullie huiswerk beter. nonsens-reportage

voila, mss zullen ze dit erbij plaatsen, op het einde

Laatst bewerkt:
beter er nog bijgezet dat greg uitgespuwd wordt in de BB-wereld

stuur een reactie via site-mail

citaat :

Greg spuit de steroïden zelf in zijn eigen lichaam. Na een tijdje neemt hij het niet meer zo nauw met de hygiëne. "Ik had massa's naalden , ik hergebruikte ze, liet ze op de grond vallen, veegde het stof eraf en stak ze nadien gewoon in mijn lichaam." Resultaat : infecties.

how stupid can one be ???

Site Enhancement Oil (SEO) is a liquid substance, usually a mixture of oils, used by a few bodybuilders to increase the apparent size of some muscles. The effects of SEO are purely and solely cosmetic. It is injected either under the skin or between the muscle fibers.

Many doctors advise that use of SEOs is extremely dangerous, if not potentially fatal, as injection into a major blood vessel can cause embolism, leading to heart strokes, respiratory crisis and/or permanent brain damage if SEO traces find their way into cerebral vessels.[citation needed].

SEOs work by filling the muscle up with an oil substance. It is site injected, that is, it is injected directly into the muscle whose size is to be increased. SEO is usually really only used to 'top up' a muscle that is not quite up to standard with the rest of the body, and once the use of SEO is stopped, all gains are lost, because the oil is soaked up into the muscle.

SEO is not an androgen, and does not contain steroids, It is an oil that will remain in circulation for years in the body and it will tend to damage and scar the actual muscles. It is simply a cosmetic that creates scar tissue within the muscle to make it look like it has been trained hard.

bron: Site Enhancement Oil - Wikipedia, the free encyclopedia

----------

Synthol
Het gebruik van Synthol houdt niets anders in dan de spier oppompen door er vetzuren in te spuiten. De geïnjecteerde spier neemt hierdoor wel in omvang toe, maar niet in kracht of kwaliteit. Sterker nog,door de vorming van bindweefsel en de aanwezigheid van al die vetzuren zal de spier niet meer goed kunnen samentrekken en dus feitelijk aan kracht verliezen. Daarnaast brengt het intramusculair injecteren van zoveel vetzuren grote risico's met zich mee: ontstekingen, longembolie, het afsterven van spiercellen en een verhoging van het LDL-cholesterol.

bron:
Eigen Kracht - Website over fitness, afvallen en doping

----------

6bmqxwk.jpg - 111641

[afbeelding niet meer beschikbaar]

530igw8.jpg - 111643

Ja de synthol is ter compensatie van de ontbrekende hersencellen moet je maar denken.

12K tzijn geen wielrenners

Ik hou mijn hart al vast.
Het gaan weer allemaal de losers zijn die aan het woord komen, de attention wh*res.
Vroeger was ik fan van Greg Valentino omdat ik altijd scheef lig door zijn collum in MD. Maar ik ben het beu dat die kerel de BB comunity ten schande brengt. K hoop dat zijn ballen een keer ontploffen.

We zouden Telefacts trouwens moeten mailen dat ze erbij vermelden dat zijn armen zo zijn door de synthol (en zeggen wat synthol is) en niet door de roids.. want ze zenden die zever zo maar uit zinder zelf goede info te hebben

Ja dat zeg ik toch, dat we een mail zouden moeten sturen naar de redactie van telefacts

maar mijn schrijfsT is niet goed genoeg, het mag zeker niet plat overkomen anders komt het imo niet serieus over...

een deftige zakelijke brief zou wel gepast zijn. Gallius voelde zich geroepen

Terug
Naar boven