Fitness Seller

telefacts, armen op springen

Kan me niet bommen of er fouten instaan, of de zinsstructuur niet altijd top is, ik ben wat boos en ik heb het er recht uitgeflapt!

Beste,

Ik ben 21 jaar en doe momenteel al 2,5 jaar aan Bodybuilding. Dag in dag uit, wil ik bijleren omtrent deze levensstijl, eetschema's, trainingsschema, supplementen, etc.

Als ik de voorgaande info omtrent de reportage van deze avond lees dan vind ik dat Telefacts wel erg onterecht is! U schrijft hier een levenswijze dat bloed zweet en tranen kost volledig af. Een levenswijze waarvoor je karakter, een wil en jaren lang tijd voor nodig hebt om je doel te gaan bereiken, schijft u hierbij volledig af!

Mensen gaan hierbij een volledig verkeerd beeld krijgen over de mensen die het verstand wel nog op de goede plaats bezitten.

Greg Valentino heeft namelijk niets met de Bodybuilding gemeenschap te maken. Het is geen steroïden gebruiker, maar een Synthol gebruiker.

Synthol samenstelling:
85% medium-chain triglyceride oils (vetzuren)
7.5% lidocaine (pijnstiller)
7.5% benzyl alcohol

Dat is infeite een pure olie dat men inspuit en heeft dus niets met steroiden te maken. Topbodybuilders die steroiden gebruiken, hebben daarnaast een volledig uitgedokterd voedingsschema, trainingsschema en rust nodig, anders zijn ze niets met dat supplement.

Zijn lichaam is volledig uit proportie en is zeer lelijk. Een echte bodybuilder streeft naar perfectie, uitlijning, symmetrie, enz en niet naar de grootste biceps.

Ik hoop dat, en ik weet dat wellicht nog een tal van andere bodybuilders klachtbrieven hebben geschreven, dat u op het einde van de reportage onze commentaren toch wel teweeg brengt en hiermee de bedoeling om bodybuilding beter in het daglicht te stellen.

Zodanig de nietswetende mensen geen verkeerde indruk zullen krijgen na deze reportage. Laat het aub niet allemaal om sensatie gaan.

Met vriendelijke groeten,
Miguel Vanderschaeghe

10/07/2007

:thumbs: goed zo!

Ik ben eens benieuwd of ze rekening gaan houden met de verschillend klachtbrieven

Goed geschreven ;) :)
Beter kan je het niet verwoorden

Over symmetrie ging ik ook nog iets zeggen maar was het dan vergeten te vermelden, zijn lichaam is gewoon verminkt en totaal buiten proportie...

heb VTM zonet ook een kort mailtje gestuurd, met ongeveer dezelfde inhoud als Mongsky en Michiel4.

hopelijk zijn er nog mensen die iets sturen.

l'union fait la force :)

deze middag hier op het werk ineens ook aangesproken over "de man met gigantische biceps"
dan probeer je uit te leggen dat het niets meer met BB te maken heeft, luisteren ze gewoon niet meer naar je
pfff ik ben ook niet 100% voor bodybuilders op het niveau van Cutler en consoorten, maar vind dat er respect moet getoond worden voor wat deze mannen doen en dat niet altijd die f*cking loser Valentino in de spotlight moet komen!
maarja, zoals door anderen al vermeld: sensatiezender :(

schandalige reportage idd, weeral word bodybuilding helemaal verkeer samengevat, vooral door zo'n kerel als Greg erin te vermelden .
Trouwens,het zou toch gaan over de "ziekte" bigorexia" ,wat heeft dit allemaal ermee te maken. Dan hadden ze de titel beter veranderd in "synthol, voor de grootste losers" of zo ergens iets.

Maareuh ,die emails,die jullie versturen zullen niet veel uitmaken hoor,om niet te zeggen niks....helaas

Tja, ook al een mail gezonden maar denk niet dat deze veel zal uithalen. en de juiste jargon is baggerbuilder :p

Freakenstein leeft!

Hier een toch iets meer op trekkend verhaal over onze Valentino aka Mister Synthol! Kga eens die mail ook doorsturen naar vtm.be

Niet dat het iets zal uitmaken, maar you never know he!

Beste,

Hierbij eens een link van een alom zeer bekende maar informatiële website die ook zeer bekend is in de bodybuildingwereld hier in België en Nederland enz.

Freakenstein leeft!

Hierin staat een toch wel een ietswat correctere informatie over onze Synthol-man Greg Valentino.

Ik hoop ten zeerste dat de fout op het einde van het programma door middel van gesproken woord wordt recht gezet en een levenssport niet in een slecht daglicht wordt gesteld!

Mvg,
Miguel Vanderschaeghe

reclame!
En ik kom er zo pissed of van van die loser!

Achterlijke reportage...was te verwachten.

Prettige werkdag morgen mensen :rolleyes:

niet 1 keer is het woord "synthol" uitgesproken geweest:rolleyes:

tis toch spijtig dat er zo van die middelen bestaan net als al die wielrenners lopers en wat nog allemaal je bent gewoon dom als je het gebruikt en brengt heel de sport tot schade .

het kan mischien wel dom zijn dat ze zo van die freaks als valentino pakken voor hun verhaal maar als niemand dat spul nam dan zouden er ook niet zo van die verhalen gemaakt worden !

Ik had die blijkbaar al eens gezien, telefacts heeft er niets aan veranderd. Gewoon wat commentaar opgeplakt:mad:

ff zoeken als ik de docu terugvindt!

beeld je gewoon alle negatieve roid filmpjes van youtube in, maak daar een compilatie van en je hebt telefacts van avanavond...

****, hoe hij gewoon keer na keer bleef in die bicep stekken met die naald en het bloed eruit pompte! En zegt hij, kijk naar die troep dat bij dat bloed zit.

Das gewoon de synthol man!

En dan het aantal dat hij thuis staan had om te verkopen enzo!

Tja aderverkalking enzovoort, tuurlijk schadelijk, met zo'n grote hoeveelheden en lange termijn gebruik.

Net zoals die dude die dat vermageringsproduct nam (een mespuntje) en het vet smolt van hem weg, totdat hij 2 koppen per dag er van nam! Het was infeite gewoon vloeibare xtc. shiiiiiiit, kbedoel je bent toch gewoon niet goed wijs he.

Terug
Naar boven