Sanca Saxon
Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Training
50.000 likes
50 media-items
50.000 berichten
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 71.560
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 1%
Kan me niet bommen of er fouten instaan, of de zinsstructuur niet altijd top is, ik ben wat boos en ik heb het er recht uitgeflapt!
Beste,
Ik ben 21 jaar en doe momenteel al 2,5 jaar aan Bodybuilding. Dag in dag uit, wil ik bijleren omtrent deze levensstijl, eetschema's, trainingsschema, supplementen, etc.
Als ik de voorgaande info omtrent de reportage van deze avond lees dan vind ik dat Telefacts wel erg onterecht is! U schrijft hier een levenswijze dat bloed zweet en tranen kost volledig af. Een levenswijze waarvoor je karakter, een wil en jaren lang tijd voor nodig hebt om je doel te gaan bereiken, schijft u hierbij volledig af!
Mensen gaan hierbij een volledig verkeerd beeld krijgen over de mensen die het verstand wel nog op de goede plaats bezitten.
Greg Valentino heeft namelijk niets met de Bodybuilding gemeenschap te maken. Het is geen steroïden gebruiker, maar een Synthol gebruiker.
Synthol samenstelling:
85% medium-chain triglyceride oils (vetzuren)
7.5% lidocaine (pijnstiller)
7.5% benzyl alcohol
Dat is infeite een pure olie dat men inspuit en heeft dus niets met steroiden te maken. Topbodybuilders die steroiden gebruiken, hebben daarnaast een volledig uitgedokterd voedingsschema, trainingsschema en rust nodig, anders zijn ze niets met dat supplement.
Zijn lichaam is volledig uit proportie en is zeer lelijk. Een echte bodybuilder streeft naar perfectie, uitlijning, symmetrie, enz en niet naar de grootste biceps.
Ik hoop dat, en ik weet dat wellicht nog een tal van andere bodybuilders klachtbrieven hebben geschreven, dat u op het einde van de reportage onze commentaren toch wel teweeg brengt en hiermee de bedoeling om bodybuilding beter in het daglicht te stellen.
Zodanig de nietswetende mensen geen verkeerde indruk zullen krijgen na deze reportage. Laat het aub niet allemaal om sensatie gaan.
Met vriendelijke groeten,
Miguel Vanderschaeghe
10/07/2007