MuscleMeat

Telekinese

Ik geloof het wel. We gebruiken maar 20% van onze hersenen, en daarmee kunnen we al zoveel. Moet je eens voorstellen wat je zou kunnen als je de rest zou gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
Tsssss simpele zieltjes. :rolleyes:

Telekinese.... Klinkt als zo'n mislukt schoothondje. Ownee, dat is een pekinees.:D

Maar kerel, wat een crap!

Ik geloof het wel. We gebruiken maar 20% van onze hersenen, en daarmee kunnen we al zoveel. Moet je eens voorstellen wat je zou kunnen als je de rest zou gebruiken.

The Question:
What percentage of our brain do we use?

The Answer:
We use 100% of our brain.

The idea that we only use a small percentage of our brain is a myth.

The popular media and some very influential thinkers have contributed to this misconception. Statements that humans only use a small portion of their brains have been attributed to physicist Albert Einstein and anthropologist Margaret Mead. And the advertising industry is guilty of using the idea to sell their products.

Regardless of its origin, experts in the field of neurology seem quite certain that although certain pathways in the brain may be working at different activity levels, all parts of the brain are always being used—even during sleep.

Here is a link to a page called Do We Only Use 10% of our Brain? which has more information about the topic and additional links to further research.

Musclebear, 1 troost jij gebruikt wel 10% van je hersenen. Er is nog hoop.

EricR zei:
Musclebear, 1 troost jij gebruikt wel 10% van je hersenen. Er is nog hoop.

Maar met die 10 procent ziet hij ten minste wel in dat Tk bestaat.
Misschien dat er nog hoop voor jou is dat je het ooit zult begrijpen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hey maar hoe gaat dat trainen in zijn werk dan?

Gebruik je steeds zwaardere dingen? Meer reps?

Het is me gelukt!!

Heb mijn valkparkiet gepakt, dacht er heel hard aan om hem te verplaatsen naar zijn kooi en warempel 2 seconden later zit hij op zijn kooi!!!

eric waar dient dat verkeersbord knopje voor?

Topic report, als je denkt dat een posting tegen de regels is kan je dat knopje gebruiken.

Musclebear , ik snap je niet goed.
Je toont heel wat filmpjes en beweerd dat dat de vorige mss nep waren maar dat DEZE dan wel de real deal zijn; Achteraf wordt bewezen dat ze ook fake zijn, dan reageer je er niet ofp en toon je weer andere filmpjes en beweer je weer net hetzelfde. Dit is echt intellectueel heel oneerlijk.

Als iemand vraagt om het te bewijzen dan kan dat niet omdat het niet lukt als je het moet bewijzen of voor geld.
Maar dan beweer je dat het gaat om de effort die je er in stopt.
Waarom zou je niet genoeg effort er in kunnen stoppen als het voor geld is of om iemand te tonen dat tk wel bestaat. Als iemand het nu echt wil leren en geloofd dat je de waarheid spreekt, waarom kun je hem dan niet tonen dat het bestaat. Ik vind het allemaal maar heel zwak.

Nina Kulagina - small documentary

2 wetenschappers zijn onaangekondigd naar Nina Kulagina's huis geweest en hebben haar overvallen met de vraag of ze terplaatse Tk kon doen... zie hier het reslutaat.

Mooi dat je topics nu geclosed worden MB.

Ik heb zojuist een dildo in het sterretje van MuscleBear getelekineerd, na jaren oefenen is het me gelukt om de kilometers te overbruggen.....:hornyna:

Altijd leuk die filmpjes uit de Sovjetunie van meer dan 30 jaar geleden. Echt overtuigend materiaal. We kunnen Kulagina niet meer testen alleen, ze is dood.

Dus dan is het niet waar? :rolleyes:

Terug
Naar boven