- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee want TK bestaat niet, zo simpel ligt het. Maar je mag van mij verder dromen over zaken die niet bestaan, it's a free world.

Het enige wat jij hier doet is een paar filmpjes posten, en als deze achteraf nep blijken te zijn, post jij gewoon een paar nieuwe filmpjes en doet net of er niets gebeurd is. En dan zijn wij simpele zieltjes?

Waar haal jij de wijsheid van dan om te zeggen dat het niet bestaat?![]()
Grappig dat de dingen die jij noemt, maar nauwelijks/deels toetsbaar zijnTalloze wetenschappelijke studies doornemen, me verdiepen in o.a. quantum mechanica, cosmologie, relativiteits theorie. Er is geen plek voor een metafysische wereld binnen onze wereld, zeker niet als deze alleen maar bestaan als zijnde voortbrengselen van de menselijke fantansie.
Wetenschap is toetsbaar, het metafysische is niet te toetsen. Waarom zou dat toch zijn? Wat er niet is kan je namelijk ook niet toetsen.
Er zijn zoveel dingen die (nog) niet goed te toetsen en te bewijzen zijn. Neem alleen al de kwantummechanica, voor een groot deel gewoon kansberekening.Grappig dat de dingen die jij noemt, nauwelijks toetsbaar zijn![]()
Grappig dat de dingen die jij noemt, nauwelijks toetsbaar zijn![]()
Die kerel was echt een genie.

Is toch raar dat je zulke vragen aan een ander vraagt.
Dit is weer een bewijs dat vele het allemaal buitenzichzelf zoeken.
Een ander de schuld geven is meer normaal dan uitzondering.
Alles, maar dan ook alles zit in jezelf.
Je kan niemand in het leven van iets of wat de schuld geven, behalve jezelf.
Dus voor mensen zoals als jij valt er ook niks te leren, te hardleers![]()
he ericr kwam ik net toch een leuke foto van je tegen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en nog succes gehad ??
kusje