- Waardering
- 560
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
juist.
Wil je ons nu echt doen geloven dat iemand die een gave heeft die je in deze tijd stinkend rijk kan maken voor zichzelf zou houden? Of enkel via vage youtubefilmpjes aan de man brengt?
Als TK al zo lang zou bestaan was het nu al wetenschappelijk bewezen...

hahaha natuurlijk is het niet waar jij idioot
ik mag je nog ni eens in actie zien

Man lees toch eerst eens voordat je mening klaar hebt.![]()
juist.
Wil je ons nu echt doen geloven dat iemand die een gave heeft die je in deze tijd stinkend rijk kan maken voor zichzelf zou houden? Of enkel via vage youtubefilmpjes aan de man brengt?
Als TK al zo lang zou bestaan was het nu al wetenschappelijk bewezen...
Waarop baseer jij je om te zeggen dat ik niet gelezen heb?
HIEROM !!!
23-11-2006: De afgelopen 20 jaar hebben psychologe Brenda Dunne en dokter Robert Jahn stilletjes onderzoek gedaan naar het fenomeen van telekinese.
Het woord is afkomstig van het Griekse tele=ver en kinese=bewegen.
Onder de kunst verstaan we het beïnvloeden of bewegen van materie op afstand, louter door de geest.
De professoren deden hun onderzoek vanuit de Amerikaanse universiteit Princeton op de afdeling "Anomalous Phenomena Department".
De vraag in kwestie: kunnen mensen louter door de kracht van hun gedachten hun omgeving beïnvloeden?
Jazeker, mensen kunnen dat!
Tenminste volgens de onderzoekers.
Ze ontwikkelden onder andere een wetenschappelijk verantwoord experiment waarbij mensen de uitkomst van het balletje in een roulette moesten beinvloeden.
Ondanks de toegepaste correcties, toeval, waarschijnlijkheid en kansberekingen bleek dat er inderdaad sprake was van telekinese.
Enfin, hun bevindingen zijn vastgelegd in een wetenschappelijk boek genaamd: "Margins Of Reality: The Role of Consciousness in the Physical World".
Het boek is een must voor sceptici die nu eens eindelijk wetenschappelijk bewijs willen zien.
Waarom zouden sceptici het boek dan moeten lezen?
Psychologe Gertrude R. Schmeidler onderwierp twee groepen mensen aan telekinese experimenten.
De ene groep bestond uit sceptici en de andere groep uit "gelovers" in het fenomeen.
U raadt het al.
De groep sceptici presteerde vele malen slechter dan de groep gelovers.
Sceptici staan zichzelf dus in de weg.
De filosoof Kierkegaard had gelijk toen hij schreef: "Er zijn twee manieren om jezelf voor de gek te houden.
Het ene is om te geloven in wat niet waar is en de andere is weigeren te geloven wat wel waar is".
[Link niet meer beschikbaar]

telekinese is bedrogKijk ik zit hier niet om jou te overtuigen.
Je doet er wat mee of niks maar dat wel en nietes schiet niet op.
MeDieVil zei:telekinese is bedrog
als ik erin geloofde zou ik nu zeker zijn dat ik het kan
echter blijkt dat het komt door de warmte van je handen of iets dergelijks dat het psi wiel draait
met andere woorden, telekinese bestaat niet

hier gaan we weer...
kijk trouwens even naar dit filmpje en vraag je af wat de overeenkomst is met jouw filmpje < Random Movies/Videos

hier gaan we weer...
kijk trouwens even naar dit filmpje en vraag je af wat de overeenkomst is met jouw filmpje < Random Movies/Videos

Echt super hilarisch om te zien dat zoveel mensen hier hun geloof af laten hangen van wat "wetenschappelijk bewezen" is. Als je kijkt naar de geschiedenis dan merk je dat de wetenschap altijd achter de feiten aanloopt. Wetenschap is niet iets ontdekken, het is iets waarnemen.
Vroeger dachten hadden ze "bewezen" dat de aarde plat was. Mensen die zeiden dat hij rond was werden nog net niet opgehangen. En nu blijkt hij rond te zijn.
Ook valt op als je kijkt naar de geschiedenis, dat mensen die met ideeën kwamen die niet in het "gemeenschappelijke" denkbeeld pastte voor gek verklaard werden. Net als nu gebeurd eigenlijk. Achteraf hadden die mensen met de onorthodoxe gedachten vaak gelijk en heeft dat voor wat revolutionaire "ontdekkingen" geleid.
Tot over 10 jaar![]()
haha na 3 dagen oefenen kan ik een "psi wiel" laten draaien
als ik in telekinese zou geloven was ik er nu zeker van dat het werkt
mjah ik heb dan toch maar een paar experimentjes gedaan, en blijkbaar draait het ook als ik niet concentreer of naar kijk
komt dus door de warmte van je handen
blijf maar oefenen beertje, zo een munt laten zweven ga je nooit kunnen