AndroidHealthClinic

Terreur door Marokkaanse jongeren bij me om de hoek. Update: Noodbevel lag klaar

Marokkaanse hangjongeren zijn alleen stoer in groep jwz

• Topic Starter Topic Starter
Marokkaanse hangjongeren zijn alleen stoer in groep jwz

Alleen zijn ze vaak nog aardig ook. Zodra ze in groepsverband staan wordt het meestal grimmiger en komen de praatjes.

Misschien een gewaagde uitspraak hoor, maar met andere buitenlandse mensen heb je bijna nooit problemen. 8 van de 10 keer is het een Marokkaan.
Wel moet ik zeggen dat het vaak de jongeren zijn en niet de ouderen. De oudere Marokkaanse mensen hoor ik ook niet zo heel veel van.
Het zijn voornamelijk de jongeren die het voor het hele Marokkaanse volk hier verpesten. Zij zorgen voor een slechte naam. Natuurlijk heeft ieder volk zijn rotte appels,
maar in veel mindere mate. Het valt gewoon overduidelijk op en dat zien steeds meer mensen in. Lees alle nieuwsfeiten van de afgelopen 10 jaar er maar op na!

Chinezen zijn in mijn ogen het grote voorbeeld. Ze zijn er in grote overvloed en er zitten ook zéker zware jongens tussen, maar gek genoeg hoor je ze nooit!
Ze werken altijd keihard en je hoort ze nooit klagen of piepen. Ze hebben zelfs een eigen rechtssysteem. Ik heb persoonlijk NOG NOOIT last gehad van een Chinees.

Chinezen: RESPECT!

Laatst bewerkt:
Alleen zijn ze vaak nog aardig ook. Zodra ze in groepsverband staan wordt het meestal grimmiger en komen de praatjes.

vertel mij wat, ik heb er een in de klas die met een nektasje rondloopt.

Nou zitten wij op een school waar een hele hoop nederlanders zitten, daar gedraagt hij zich ook totaal anders dan wanneer we naar de andere school moeten voor een bepaalde les en daar zitten dus voor 70% marrokaanse mensen.

dan komt de schwagga walk naar buiten en de 2e telefoon (moet wss een drugstelefoon voorstellen het is een oude nokia.)

vertel mij wat, ik heb er een in de klas die met een nektasje rondloopt.

Nou zitten wij op een school waar een hele hoop nederlanders zitten, daar gedraagt hij zich ook totaal anders dan wanneer we naar de andere school moeten voor een bepaalde les en daar zitten dus voor 70% marrokaanse mensen.

dan komt de schwagga walk naar buiten en de 2e telefoon (moet wss een drugstelefoon voorstellen het is een oude nokia.)

Precies. Heel herkenbaar. Het is toch geen toeval dat ons dit allemaal opvalt? Ontkennen dat er iets goed mis is, is het zelfde als een Olifant verstoppen achter een toiletrol. Dit Marokkanenprobleem (sorry) valt niet te ontkennen, want iedereen ziet het. Er moet iets aan gedaan worden.

minder minder minder

meer meer meer

gevangenissen

De politie moet criminelen gewoon beter aanpakken. Dan is het probleem opgelost. Nu lijden de goede onder de kwade.
Ik wil het eigenlijk wel een beetje vergelijken met Ajax. Als er rellen uitbreken hebben ze het altijd over ' weer die Ajaxsupporters'. Dat komt omdat ze door verschillende incidenten regelmatig het nieuws halen. Dit betekent dan niet gelijk dat de hele club opgeheven moet worden en alle fans eruit getrapt, maar wel dat deze club strenger in de gate gehouden moet worden. (overigens ben ik zelf een Ajacied XD )

Bij Marokkanen is het eigenlijk precies het zelfde. Zodra zij iets doen roept iedereen gelijk 'weer die Marokkanen', maar dat komt omdat zij gewoon erg vaak het nieuws halen en omdat het opvalt dat er vaak problemen met Marokkanen zijn. Dit betekent niet dat iedereen er uit geschopt moet worden, maar wel dat ze strenger in de gate gehouden moet worden.

Nederland is veel te soft met zijn straffen en daar maken veel mensen misbruik van. Wanneer het besluit eens strenger op te treden, zul je zien dat de criminaliteit afneemt.

Laatst bewerkt:
:roflol:
Momenteel bekijken: 3 gebruiker(s) (3 leden en 0 gasten) dit topic
Adil 23, EricR, Goldberg1987

ik denk dat Eric zijn pielie begint ten jeuken. Hij kan de verleiding niet weerstaan om een kaart uit te delen. :trollface:
Heh Eric? of denk je van: "ach, die malloten op dbb mogen soms ook gek doen"?

:roflol:
Momenteel bekijken: 3 gebruiker(s) (3 leden en 0 gasten) dit topic
Adil 23, EricR, Goldberg1987

ik denk dat Eric zij pielie begint ten jeuken. Hij kan de verleiding niet weerstaan om een kaart uit te delen. :trollface:
Heh Eric? of denk je van: "ach, die malloten op dbb mogen soms ook gek doen"?

Mja, zolang je het bij een normale mening houd... Je moet natuurlijk niet discrimineren, daar ben ik op tegen. Je mag echter wel ergens je mening over geven, en dat is dat het opvalt dat er over het algemeen meer Marokkanen negatief in het nieuws komen dan andere nationaliteiten. Ik wil gewoon graag eerlijk zijn.

Uiteraard zijn er ook een hoop goede en daar heb ik respect voor.

384118_10150385734021965_714841964_8797781_2120468701_n.jpg

mwhahahahahahahaaa:D

Precies. Heel herkenbaar. Het is toch geen toeval dat ons dit allemaal opvalt? Ontkennen dat er iets goed mis is, is het zelfde als een Olifant verstoppen achter een toiletrol. Dit Marokkanenprobleem (sorry) valt niet te ontkennen, want iedereen ziet het. Er moet iets aan gedaan worden.

Dat is toch gewoon straatgedrag? Niet per definitie een marokkanenprobleem, alhoewel die wel in sommige steden oververtegenwoordigd zijn binnen de straatcultuur. Het probleem lijkt mij de heersende straatcultuur in Nederland.

Misschien een gewaagde uitspraak hoor, maar met andere buitenlandse mensen heb je bijna nooit problemen. 8 van de 10 keer is het een Marokkaan.
Wel moet ik zeggen dat het vaak de jongeren zijn en niet de ouderen. De oudere Marokkaanse mensen hoor ik ook niet zo heel veel van.
Het zijn voornamelijk de jongeren die het voor het hele Marokkaanse volk hier verpesten. Zij zorgen voor een slechte naam. Natuurlijk heeft ieder volk zijn rotte appels,
maar in veel mindere mate. Het valt gewoon overduidelijk op en dat zien steeds meer mensen in. Lees alle nieuwsfeiten van de afgelopen 10 jaar er maar op na!

Chinezen zijn in mijn ogen het grote voorbeeld. Ze zijn er in grote overvloed en er zitten ook zéker zware jongens tussen, maar gek genoeg hoor je ze nooit!
Ze werken altijd keihard en je hoort ze nooit klagen of piepen. Ze hebben zelfs een eigen rechtssysteem. Ik heb persoonlijk NOG NOOIT last gehad van een Chinees.

Chinezen: RESPECT!

Link?

Hier in Groningen zijn vrij veel chinese studenten, en die stinken er aardig op los.

Jongens het is zondag, jullie horen in de kerk te zitten!!

zondige mag, zolang je daarna maar spijt hebt:D
Als je de beperkingen kent, dan kan je daar binnen onbeperkt te werk gaan;)

Het kinneke jezus weet heus wel het verschil tussen oprechte spijt en nepspijt homocoïtusuele poot.

fl**kers branden sowieso in de hel.

Terug
Naar boven