XXL Nutrition

Terreur door Marokkaanse jongeren bij me om de hoek. Update: Noodbevel lag klaar

:roflol: nee, een nette jas en ik loop altijd met een laptop koffer/case. Ik draag verder een bril en heb mijn haar altijd netjes gekamd (geen standaard mocro opscheer kapsel)
Lees: ik steel aan de lopende band nette jassen, laptop koffers/cases en brillen. Om niet op te vallen kam ik mijn haar netjes i.p.v. dat ik met een standaard mocro opscheer kapsel rondloop.

Bril niet, maar die laptoptas kreeg ik van achmed gratis bij toen ik een laptop bij hem haalde:D

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

Lees: ik steel aan de lopende band nette jassen, laptop koffers/cases en brillen. Om niet op te vallen kam ik mijn haar netjes i.p.v. dat ik met een standaard mocro opscheer kapsel rondloop.
meester in het kraken van codes

ik draag nooit een pet, alleen op vakantie als de zon moordend is.
En nee, hij rijdt niet in een 180'er. Volgens mij heeft hij niet eens een rijbewijs. (correct me if i'm wrong).

Hahaha je bent indd geen echt berber. :roflol:
Om te begrijpen wat ik net allemaal zei, moet je de 101 barz van skiezo maar eens kijken en luisteren.

Een 180'er rij je ook niet in, maar op. Is zo'n motorscooter waar die jochies gek op zijn.

• Like
Waarderingen: mat
Om te begrijpen wat ik net allemaal zei, moet je de 101 barz van skiezo maar eens kijken en luisteren.

Een 180'er rij je ook niet in, maar op. Is zo'n motorscooter waar die jochies gek op zijn.

Ik heb nog liever onveilige anale coïtus met een Ethiopiaanse transseksueel, dan dat ik mijn oren daar aan blootstel.
ben sowieso neppe mocro. voor sommige ben ik een knuffel Marokkaan en voor andere een Marokkaan van buiten, maar een kaaskop van binnen.

Ik heb nog liever onveilige anale coïtus met een Ethiopiaanse transseksueel, dan dat ik mijn oren daar aan blootstel.
ben sowieso neppe mocro. voor sommige ben ik een knuffel Marokkaan en voor andere een Marokkaan van buiten, maar een kaaskop van binnen.

:roflol::roflol:

• Topic Starter Topic Starter

Oh God :roflol:

skiezo en chillouh @101 barz? :roflol: ken ik toevallig best goed

Ben onlangs een fatsoenlijke Marokkaan tegengekomen.

Grapje!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Komt een marokkaan bij de kassa..............................................................................

Wat een geertjes allemaal zeg op deze site :cool:

Wat een geertjes allemaal zeg op deze site :cool:
zinloze opmerking, je heb zinloos gemeld...
Komt een marokkaan bij de kassa..............................................................................
:roflol:Dat kan natuurlijk niet...
Of is het een glas water in een storm...
denk daar maar over na
diepzinnig he

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------

huh, meer nederlanders (tokkies) dan marokkanen dragen nickelson jassen

WauW dit is zo diep , dat ik wel even bezig ben het te snappen...

zinloos gemeld :roflol:

komt een marrokaan bij de bakker

zegt de bakker, wil je brood

zegt de marrokaan, nee vlaai

zegt de bakker, okay

Terug
Naar boven