AndroidHealthClinic

Terreur door Marokkaanse jongeren bij me om de hoek. Update: Noodbevel lag klaar

• Topic Starter Topic Starter
allemaal online praatjes weer niemand van jullie gaat daarheen en klappen uitdelen daarvoor heb je ballen nodig en die zijn hier niet aanwezig, behalve sommige met hun "verhoogde" testosteron.

Ik mag hopen dat je dat niet al te serieus neemt :P T wordt morgen al gezellig genoeg in IJmuiden

Zou mega feest worden. 20 marokks zooi IJmuidenaren 30 bodybuilders zooi politie.. Nee, das te 'mooi...'

no Badass maar gewoon een feit, jij zou zekers weglopen?

Al die bullshit van ik zou weglopen en blablabla, jullie hebben geen zelf respect,
of je kunt niet knokken, als je niet kunt knokken tja dan moet je wel niks doen.
En trouwens er is niks stoers aan mij, ik doe gewoon dat wat ik moet doen, niets meer en niets minder.
Ben vast niet de enige die zo denkt.

-------------------------------------------------------------
Je bent geen mislukkeling als je valt, wel als je blijft liggen!

wanking_small1.gif

Wel allemaal jullie pakken chocomel bij de hand houden, zodat we elkaar niet aanvallen in onze roid rage

huur een paard en ga in vikingkleding met een bijl de marokkaanse menigte in rijden
10/10 would be written books about

Is een Suzuki niet goedkoper ?

Wel allemaal jullie pakken chocomel bij de hand houden, zodat we elkaar niet aanvallen in onze roid rage

Ik kan eventueel sponsoren. Heb nog wel paar traytjes

---------- Toegevoegd om 02:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:17 ----------

huur een paard en ga in vikingkleding met een bijl de marokkaanse menigte in rijden
10/10 would be written books about

Standbeelden

in. hoe laat morgen?

---------- Toegevoegd om 02:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:18 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 02:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:26 ----------

een dag die oneindig lang gezegevierd zal worden

Re: Terreur door Marokkaanse jongeren bij me om de hoek.

Die pl**ris paupers moeten eens hobby's gaan zoeken en niet alleen maar voetbal.

Als die jongeren iets te doen zouden hebben in hun leven gebeuren dit soort dingen niet.

Voordat iemand erop in haakt: nee ik vind niet dat de overheid dat moet regelen

Kermissen trekken toch altijd marginalen aan :)

no Badass maar gewoon een feit, jij zou zekers weglopen?

Al die bullshit van ik zou weglopen en blablabla, jullie hebben geen zelf respect,
of je kunt niet knokken, als je niet kunt knokken tja dan moet je wel niks doen.
En trouwens er is niks stoers aan mij, ik doe gewoon dat wat ik moet doen, niets meer en niets minder.
Ben vast niet de enige die zo denkt.

Dus jij gaat in je eentje op 20 marrokaanse jongeren af? Respect!

Dus jij gaat in je eentje op 20 marrokaanse jongeren af? Respect!
Het zou mij niet zo gauw gebeuren, mijn blik en houding spreekt boekdelen van Dont **** with Me, maar als het mij zou overkomen dan ging ik even heerlijk los, ik had die n*ger zijn arm gebroken zodat hij de eerste 3 maanden niet meer kan duwen, en die marokaan had ik niet alleen zijn armen maar ook zijn benen gebroken.

En elk randdebiel die dan nog wat wil ros ik dwars door het locaal heen van waar ik zou zijn, pfff ach soms een beetje uitleven is ook niet erg, op die manier dwing je ook respect af.

Ik vecht al ruim 30 jaar en op mijn leeftijd wil je heel soms wel eens jongens tegen komen van de wat jongere generatie die denken dat ze je wel aan kunnen, ach ja dan maar even op de old school en lekker rossen.
En het grappige is dat ze dan ook wel eens per ongeluk tegen in de sportschool komen waar ik train om eens een les mee te draaien hahaha en weg zijn ze weer.

Begrijp me niet verkeerd, ben geen ruzie zoeker, maar ik ga niet aan de kant en al helemaal niet als iemand mij een biertje op mij gooit, Make my ****ing day.

Zo ver komt het dat je het recht in eigen handen moet nemen.

Kaalkopjes en marrokaans tuig, je zal er maar wonen. Mischien moesten we hier in Groningen ons maar afscheiden van de rest van nederland.

Het zou mij niet zo gauw gebeuren, mijn blik en houding spreekt boekdelen van Dont **** with Me, maar als het mij zou overkomen dan ging ik even heerlijk los, ik had die n*ger zijn arm gebroken zodat hij de eerste 3 maanden niet meer kan duwen, en die marokaan had ik niet alleen zijn armen maar ook zijn benen gebroken.

En elk randdebiel die dan nog wat wil ros ik dwars door het locaal heen van waar ik zou zijn, pfff ach soms een beetje uitleven is ook niet erg, op die manier dwing je ook respect af.

Ik vecht al ruim 30 jaar en op mijn leeftijd wil je heel soms wel eens jongens tegen komen van de wat jongere generatie die denken dat ze je wel aan kunnen, ach ja dan maar even op de old school en lekker rossen.
En het grappige is dat ze dan ook wel eens per ongeluk tegen in de sportschool komen waar ik train om eens een les mee te draaien hahaha en weg zijn ze weer.

Begrijp me niet verkeerd, ben geen ruzie zoeker, maar ik ga niet aan de kant en al helemaal niet als iemand mij een biertje op mij gooit, Make my ****ing day.

Stats: M 24j 1m80 - -

reported for fake stats

:trollface:

Dbb zit vol met helden. De wereld zou een stuk beter uitzien als we achter onze pc uitkwamen en het land gingen redden :roflol:

Ik hoop dat er daar dit weekend een hoop Marokkanen zullen sterven.

Groentjes van Henk en de kids.

Terug
Naar boven