MuscleMeat

Terreur door Marokkaanse jongeren bij me om de hoek. Update: Noodbevel lag klaar

Minder, minder, minder!!

Ik snap nooit zo goed waarom die mensen dat laten gebeuren. Als iemand op m'n vriendin of vrienden loopt te spugen krijgt hij gewoon een beuk en daarmee is de kous af. Die mensen laten zichzelf terroriseren, als je zoiets ziet gebeuren ga je toch gewoon even verhaal halen?

In for blood

die tokkies die ook echt: minder, minder, minder roepen.

weet nou niet wat erger is..

Het is feest bij mij om de hoek...

IJMUIDEN - De sfeer op de kermis in IJmuiden was vrijdag opnieuw gespannen en grimmig. De kermis op het Kennemerplein wordt geterroriseerd door een groep van zo'n twintig voornamelijk Marokkaanse jongeren. De politie was vrijdag met honden en tientallen eenheden paraat om te voorkomen dat de situatie zou escaleren.

Een jongen is door de politie van het kermisterrein begeleid, hij heeft een gebiedsverbod gekregen, aldus het Haarlems Dagblad. De situatie is inmiddels weer onder controle. De politie overlegt met de (loco-)burgemeester over eventuele verdere maatregelen.

Exploitant Klaas Braak vertelde eerder hoe het deze week compleet uit de hand liep op zijn kermis. ,Meisjes die in de botsauto’s zaten, werden woensdag van alle kanten door Marokkaanse jongens bespuugd. Diezelfde groep heeft ook klanten van de supermarkt hier vlakbij met brood bekogeld. Aan dat soort gedrag kan publiek niet worden blootgesteld. Waar moet het naar toe?"

Morgenavond verwachten ze grote problemen hoorde ik net. Ben je klaar mee... Een grote groep IJmuidenaren zou het zat zijn en wil morgen de groep Marokkanen aanvallen. Er wordt veel politie verwacht... Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren. Het is in ieder geval goed mis.

Aanvallen :roflol: alsof je dan een haar beter bent dan die relschoppers :roflol: ****ing r**ards

Hoort er tegenwoordig bij he, overal moet een vorm van bewaking zijn om de orde te handhaven ook op een pietluttig kermisje in IJmuiden.

Het is feest bij mij om de hoek...

IJMUIDEN - De sfeer op de kermis in IJmuiden was vrijdag opnieuw gespannen en grimmig. De kermis op het Kennemerplein wordt geterroriseerd door een groep van zo'n twintig voornamelijk Marokkaanse jongeren. De politie was vrijdag met honden en tientallen eenheden paraat om te voorkomen dat de situatie zou escaleren.

Een jongen is door de politie van het kermisterrein begeleid, hij heeft een gebiedsverbod gekregen, aldus het Haarlems Dagblad. De situatie is inmiddels weer onder controle. De politie overlegt met de (loco-)burgemeester over eventuele verdere maatregelen.

Exploitant Klaas Braak vertelde eerder hoe het deze week compleet uit de hand liep op zijn kermis. ,Meisjes die in de botsauto’s zaten, werden woensdag van alle kanten door Marokkaanse jongens bespuugd. Diezelfde groep heeft ook klanten van de supermarkt hier vlakbij met brood bekogeld. Aan dat soort gedrag kan publiek niet worden blootgesteld. Waar moet het naar toe?"

Morgenavond verwachten ze grote problemen hoorde ik net. Ben je klaar mee... Een grote groep IJmuidenaren zou het zat zijn en wil morgen de groep Marokkanen aanvallen. Er wordt veel politie verwacht... Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren. Het is in ieder geval goed mis.

Dit is gewoon onze schuld. Eigenlijk zijn het hele lieve jongens. We moeten ze gewoon wat vaker knuffelen en een goede baan geven. :D

Vroeger was nu de eer van een vrouw aangetast en was dit een geldige reden om iemand dood te hakken met een zwaard.

Mooie tijden

het zijn ook maar gewoon mensen hoor
Van het allerlaagste soort, ja. Om uit te kotsen. Mensen uit alle landen zijn wat mij betreft meer dan welkom hier zolang ze de taal leren, werken/studeren en zich gedragen. Als je met een buitenlands paspoort hier zit en je gaat je zitten misdragen, mag je wat mij betreft meteen een enkeltje terug krijgen. Zoals bijvoorbeeld de 20 ratten waar het in dit topic over gaat.
En nee, dat is niet racistisch. Ik maak geen onderscheid op basis van een ras, ik maak een onderscheid op basis van gedrag. Criminele mensen met alleen een Nederlands paspoort ben ik ook liever kwijt dan rijk, maar die kan je moeilijk naar hun thuisland terugsturen gezien ze daar al zijn.

Van het allerlaagste soort, ja. Om uit te kotsen. Mensen uit alle landen zijn wat mij betreft meer dan welkom hier zolang ze de taal leren, werken/studeren en zich gedragen. Als je met een buitenlands paspoort hier zit en je gaat je zitten misdragen, mag je wat mij betreft meteen een enkeltje terug krijgen. Zoals bijvoorbeeld de 20 ratten waar het in dit topic over gaat.
En nee, dat is niet racistisch. Ik maak geen onderscheid op basis van een ras, ik maak een onderscheid op basis van gedrag. Criminele mensen met alleen een Nederlands paspoort ben ik ook liever kwijt dan rijk, maar die kan je moeilijk naar hun thuisland terugsturen gezien ze daar al zijn.

dus geloof jij dat deze mensen van binnen uit slecht zijn?

of ligt het mischieen aan onze samenleving waardoor ze zich zo gedragen? Dus ligt het mischien ook aan ons zelf??

(ik zeg niet dat hun gedrag goed is).

of ligt het mischieen aan onze samenleving waardoor ze zich zo gedragen? Dus ligt het mischien ook aan ons zelf??

Of ze slecht zijn? Geen idee.

Het enige wat hen boeit is wijs doen voor vrienden.
Dat soort uitschot van onze bevolking mag zoals anderen zeiden met een enkeltje naar het buitenland of de oven van mijn part. Het is was al niks, is niks en zal nooit wat worden.

Uitzonderingen daargelaten die wel werken, de taal kennen en gewoon als een normaal mens leven.
Ik heb het hier puur over die idioten die het tof vinden om te protesteren als iemand van hun eigen "ras" is doodgeschoten door eigen toedoen, de mensen die het vertikken om te werken of mensen die het anderen gewoon zuur willen maken om tof te doen.

het zullen morgen wel geen 20 maroks zijn maar 200 want zodra die berber apen horen dat er vechten is komen ze vanuit sittard en groningen naar ijmuiden om rotzooi te kunnen trappen

dat is ook het enige voordeel wat die geitenn**kers hebben ze kennen elkaar niet maar helpen mekaar als 1 volk
kunnen die schijt hollanders idd nog wat van leren want die staan te kijken hoe een ander in elkaar getrapt word

Wauw, zoveel kaarten kunnen uitgedeeld worden in dit topic he :o

• Like
Waarderingen: mat
Het zou mij niet zo gauw gebeuren, mijn blik en houding spreekt boekdelen van Dont **** with Me, maar als het mij zou overkomen dan ging ik even heerlijk los, ik had die n*ger zijn arm gebroken zodat hij de eerste 3 maanden niet meer kan duwen, en die marokaan had ik niet alleen zijn armen maar ook zijn benen gebroken.

En elk randdebiel die dan nog wat wil ros ik dwars door het locaal heen van waar ik zou zijn, pfff ach soms een beetje uitleven is ook niet erg, op die manier dwing je ook respect af.

Ik vecht al ruim 30 jaar en op mijn leeftijd wil je heel soms wel eens jongens tegen komen van de wat jongere generatie die denken dat ze je wel aan kunnen, ach ja dan maar even op de old school en lekker rossen.
En het grappige is dat ze dan ook wel eens per ongeluk tegen in de sportschool komen waar ik train om eens een les mee te draaien hahaha en weg zijn ze weer.

Begrijp me niet verkeerd, ben geen ruzie zoeker, maar ik ga niet aan de kant en al helemaal niet als iemand mij een biertje op mij gooit, Make my ****ing day.

-------------------------------------------------------------
Je bent geen mislukkeling als je valt, wel als je blijft liggen!
Dit is toch een quote uit dat boek van die Feyenoord kneus?

Als je daarmee bedoelt of ik geloof dat het (deels) aan de bevolkingsgroep en haar cultuur etc. ligt, dan ja. Ik heb pas een uitgebreide discussie hierover gehad en allemaal cijfers van het CBS erbij opgezocht, en daaruit bleek onder andere dat het percentage Marokkaanse (hiermee bedoel ik mensen waarvan minstens één ouder in Marokko geboren is) gedetineerden ten opzichte van het totaal Marokkanen ongeveer 4,5x hoger is dan bij autochtone Nederlanders (mensen waarvan beide ouders in Nederland geboren zijn). Het percentage gedetineerden onder de Marokkaanse bevolking in Nederland ligt bijvoorbeeld ook ongeveer twee keer zo hoog als onder de Turkse.

Dus ja, ik denk zeker dat het te maken kan hebben met de bevolkingsgroep en haar cultuur zelf, en dat het niet de schuld van de rest van de mensen is.

http://statline.cbs.nl/StatWeb/publ...-4,137,237&D6=l&HDR=G5,T,G3,G2,G4&STB=G1&VW=T

http://statline.cbs.nl/StatWeb/publ...D3=0&D4=0&D5=10-14&HDR=T&STB=G1,G2,G3,G4&VW=T

Zijn trouwens de cijfers die ik hierbij gebruikte, mocht je daarin geïnteresseerd zijn.

Edit: Ik heb nu een manier gevonden om ook het totaal aantal gedetineerden weer te geven. http://statline.cbs.nl/StatWeb/publ...D3=0&D4=0&D5=10-14&HDR=T&STB=G1,G2,G3,G4&VW=T

Even een kleine breakdown:

Aantal Marokkanen in penitentiaire inrichtingen: 5,8% van het totaal
Aantal Marokkanen in Nederland: 2,2% van het totaal
Ratio Marokkaanse gedetineerden tegenover totaal aantal Marokkanen in Nederland: 2,64:1

Aantal Turken in penitentiaire inrichtingen: 3,5% van het totaal
Aantal Turken in Nederland: 2,4% van het totaal
Ratio Turkse gedetineerden tegenover totaal aantal Turken in Nederland: 1,46:1

Aantal autochtone Nederlanders in penitentiaire inrichtingen: 46,3% van het totaal
Aantal autochtone Nederlanders in Nederland: 78,9% van het totaal
Ratio autochtone Nederlandse gedetineerden tegenover totaal aantal autochtone Nederlanders in Nederland: 0,59:1

Relatief gezien ligt het cijfer onder de Marokkaanse bevolkingsgroep in Nederland dus 2,64/0,59 = 4,47x zo hoog als onder de autochtone Nederlandse bevolking, en 2,64/1,46 = 1,81x zo hoog als onder de Turkse bevolking in Nederland.

Laatst bewerkt:
het zullen morgen wel geen 20 maroks zijn maar 200 want zodra die berber apen horen dat er vechten is komen ze vanuit sittard en groningen naar ijmuiden om rotzooi te kunnen trappen

dat is ook het enige voordeel wat die geitenn**kers hebben ze kennen elkaar niet maar helpen mekaar als 1 volk
kunnen die schijt hollanders idd nog wat van leren want die staan te kijken hoe een ander in elkaar getrapt word

+1

Hier net hetzelfde, heb ik al aan den lijve mogen ondervinden.
Bij mij in de buurt zit overigens evenveel blank als vreemd tuig. Het enige verschil is dat dat blank tuig de vrouwen met rust laten (de meeste toch).

Terug
Naar boven